return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Winnaar NLTA Mix Contest!
View this Thread in Original format
Switch
Na maanden zweten is er eindelijk een winnaar van de Nederlandsche Tranceaddict.com Disk-Jockey Mix Contest (nee niet drankjes mixen :cool: )

na een inschrijving van 30 dj's en 10 juryleden, waarvan er maar 22 hun set inleverden en 1 jurylid geen beoordeling inleverde, waren er nog 4 overgebleven voor de finale. De 10 juryleden hebben hun privé-leven aan de kant gezet om hun hoofden te breken over deze 4 kwalitatief erg strakke mixen, waarvoor dank. :)
Deze 4 setjes zullen dan ook alle 4 ter download worden gesteld, omdat het gewoon erg moeilijk is om te kiezen. ik moet alleen nog effe wachten daarop, aangezien ik niet zomaar ftp info wil geven, maar html links. :)

De 4 overgebleven dj’s waren:

10: digitaldj
19: eieregooie
23: Passiva
27: Bouma-Bros (Sander)

Hieronder zal ik de uitslagen posten, zodat het duidelijk is voor jullie hoe ik aan deze stand kom. Ik zal ook de complete excel pagina geven waaruit ik de gehele contest gewerkt heb (ja het is een zooitje :))

Zonder nog veel onzinnigs te vertellen, zal ik nu maar de winnaar bekend maken.



Als je de punten bij elkaar telt, kom je dus hierop uit:



[TROMGEROFFEL]De winnaar van de Nederlandse Tranceaddict.com mix contest is!!!!: [/TROMGEROFFEL]

Eieregooie! (weer hij :rolleyes: )

Van harte gefeliciteerd man!

Nummer 2: digitaldj
Nummer 3: Bouma-Bros (Sander)
Nummer 4: Passiva


De Excel pagina waaruit ik werkte

(download-links en tracklists op pagina 3
Asperge
gefeliciteerd ei! veel juryleden het toch met elkaar eens!

vond het jureren wederom leuk! zal het volgende keer zeker weer doen
dj_spare
boe oneens :P maarja, meeste stemmen gelden ;)
Optimus
gefeliciteerd ei!:) zaten nice tracks in (van wat ik heb gehoord heb in de auto toen), ben benieuwd naar de setjes:)

maar wie de neuk is digitaldj eigenlijk?
eieregooie
WOW!

Haha, toen ik aan deze wedstrijd begon had ik echt nooit verwacht deze nog een keer te winnen. 29 andere DJ's... Zie dan jezelf maar eens te onderscheiden. Vol goede moed een mixje in elkaar gedraaid en maar hopen dat ik toch op z'n minst de 2e ronde zou halen. Khad natuurlijk wel een klein beetje een naam hoog te houden ;) Maar weer winnen... damn...

Sja ehh... Wat kan ik verder nog zeggen... Ik ben blij dat jullie als jury van mijn mix genoten hebben :D En ik hoop natuurlijk dat de andere TAers dat ook zullen doen als de mixen straks online staan :)

En dan natuurlijk nog even de concurrentie bedanken, want ik zie dat het verschil niet zo heel groot is in de finale.

Iedereen die tijd en moeite in deze contest heeft gestoken... BEDANKT!
:)


En nu ff me sig aanpassen ;) :p
Valhalla
congratz met je 2e keer
Bouma-Bros
Gefeliciteerd Ei, al heb je het van mijn punten niet moeten hebben.... :p ;)

Grtz, Sido
Eagle`
nr 19 i knew it; Proficiat Ei, echt terecht vond hem al heel erg chill klinken in auto. Ook gefelicteerd aan al de andere deelnemers vand e contest en natuurlijk de juryleden
Buoyant
gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd ei
best of 22


ben ook zeer benieuwd naar de setjes
Dr Oetker
Jow Kerel gefeleciteerd hè....

En nu we toch bezig zijn: Iedereen die hier aan mee heeft gewerkt bedankt voor alle moeite!!! Ik vond het ook erg leuk om mee te doen...

Ohja ei >> Heb je nog meeR bevestiging nodig dat je lekker plaatjes kan draaien. Wanneer ga je er nou is werk van maken! of blijf je liever lui dan moe :p

Voor de lol heb ik het volgende er ook maar ff bij gegooid :D
quote:
(17:18:42) (@eieregooi) hrhrhr
(17:20:11) (@eieregooi) Snuggle: Heeeeeeeeel kort commentaar: nr1 stond als een paal boven water.
(17:20:16) (@eieregooi) \o/
(17:20:55) (@DrOetker) hehe...
(17:21:01) (@DrOetker) egoboost!!
(17:21:31) (@eieregooi) hehe, ja me paal staat in een keer boven water :P
(17:23:08) (@DrOetker) !addquote (@eieregooi) hehe, ja me paal staat in een keer boven water :P

SnuggLe
Wel 'apart' die puntentelling, paar rare dingen tussen :)

Maar Ei gefeliciteerd, vindt je echt een terechte winnaar!
Zehra
Gefeliciteerd ei! :) Dit is nu toch echt een bewijs da je er je full-time job van moet maken, nee? ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement