|
הייייייי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אם אני זוכר נכון היית ספאמר והצפת לנו את הפורום בשטויות
עד שהעיפו אותך . אני חושב שאפילו סוואמפר נתן לך באן לאיזה חודש
טוב יכול להיות שאני טועה ...
ייבדק העניין הזה ... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אם אני זוכר נכון היית ספאמר והצפת לנו את הפורום בשטויות
עד שהעיפו אותך . אני חושב שאפילו סוואמפר נתן לך באן לאיזה חודש
טוב יכול להיות שאני טועה ...
ייבדק העניין הזה ... |
אתה קיבלת באן לשנה לא??
אהה בעצם אתה סתם התנתקת מרצון.... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אם אני זוכר נכון היית ספאמר והצפת לנו את הפורום בשטויות
עד שהעיפו אותך . אני חושב שאפילו סוואמפר נתן לך באן לאיזה חודש
טוב יכול להיות שאני טועה ...
ייבדק העניין הזה ... |
אכן כן.. הוא היה ספאמר אחושלינג..
גל אביב:]
מה שלומך? |
|
|
| Biondo |
NTG
כל מילה מיותרת |
|
|
| SiLvErSkY |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני זוכר אותך
לפי מה שאני זוכר רבת פה עם דיי הרבה אנשים לא?
טוב לא משנה
ברוך שובך ... |
אני? רבתי עם אנשים? נההההה....
:)))))))))))))
כולי שה תמים |
|
|
| SiLvErSkY |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אם אני זוכר נכון היית ספאמר והצפת לנו את הפורום בשטויות
עד שהעיפו אותך . אני חושב שאפילו סוואמפר נתן לך באן לאיזה חודש
טוב יכול להיות שאני טועה ...
ייבדק העניין הזה ... |
ת'גנוב על כל הראש:)
תבדוק את זה טוב טוב, למה נראה לי ישך פאק בזיכרון פנימי :)
כולי קדוש!
סוואמפר? באן לחודש? אני לא עד כדי כך יהודון |
|
|
| SiLvErSkY |
אה ולכל מי ששאל איפה היית ולמה לא הייתי פעיל פה וכאלה אז הסיבה העיקרית זה המשפחה... הספקתי בשנה הזאת שלא הייתי פה להתחתן ואף נולדו לי שני ילדים נפלאים בן ובת יתברך שמם
הרגשתי שאני צריך קצת להתנתק ולטפח את המשפחה....
בזמן האחרון אשתי רוצה לחזור לשמוע קצת פסיי טראנס אז החלטתי לחזור לפה ולחפש לה איזה כמה טראקים נותנים בראש
וגם הילדים, אמרו שזה טוב שנותנים לילדים קטנים להאזין למוזיקה, אז אני מחפש איזה מוזיקה איכות בשבילהם...
שמעתי דייג'יי אורן מ. מנגן ג'אז קלאסי, יש למישהו קטעים שלו?
בכל מקרה תודה על הברכות. אוהבתכם. |
|
|
| KosmiK-G8 |
| מממממ 3 הודעות תוך 6 דקות זה נקרא בהחלט ספאםץ.... |
|
|
| SiLvErSkY |
| שכחתי גם לציין שאני יפה. |
|
|
| DjChook |
חחחח אולי באמת רועי שלח אותו להוציא את הפורום מתקופת הצנע :)
ד"א גל.. הסידורים שהיו לך עם רועי לא תקפים יותר
תציף.. תוצף ;) |
|
|
| Sniper |
| גל אתה כזה מכוער.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
גל אתה כזה מכוער.. |
אני תומך!
מי בכלל הביא אותך לפה?
לא זכור לי שדיברתי איתך בחמש שנים האחרונות :wtf: |
|
|
|
|