return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
הייייייי (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
אם אני זוכר נכון היית ספאמר והצפת לנו את הפורום בשטויות
עד שהעיפו אותך . אני חושב שאפילו סוואמפר נתן לך באן לאיזה חודש

טוב יכול להיות שאני טועה ...
ייבדק העניין הזה ...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by luckystrike
אם אני זוכר נכון היית ספאמר והצפת לנו את הפורום בשטויות
עד שהעיפו אותך . אני חושב שאפילו סוואמפר נתן לך באן לאיזה חודש

טוב יכול להיות שאני טועה ...
ייבדק העניין הזה ...


אתה קיבלת באן לשנה לא??

אהה בעצם אתה סתם התנתקת מרצון....
Sniper
quote:
Originally posted by luckystrike
אם אני זוכר נכון היית ספאמר והצפת לנו את הפורום בשטויות
עד שהעיפו אותך . אני חושב שאפילו סוואמפר נתן לך באן לאיזה חודש

טוב יכול להיות שאני טועה ...
ייבדק העניין הזה ...


אכן כן.. הוא היה ספאמר אחושלינג..

גל אביב:]
מה שלומך?
Biondo
NTG
כל מילה מיותרת
SiLvErSkY
quote:
Originally posted by luckystrike
אני זוכר אותך
לפי מה שאני זוכר רבת פה עם דיי הרבה אנשים לא?

טוב לא משנה
ברוך שובך ...



אני? רבתי עם אנשים? נההההה....

:)))))))))))))

כולי שה תמים
SiLvErSkY
quote:
Originally posted by luckystrike
אם אני זוכר נכון היית ספאמר והצפת לנו את הפורום בשטויות
עד שהעיפו אותך . אני חושב שאפילו סוואמפר נתן לך באן לאיזה חודש

טוב יכול להיות שאני טועה ...
ייבדק העניין הזה ...


ת'גנוב על כל הראש:)
תבדוק את זה טוב טוב, למה נראה לי ישך פאק בזיכרון פנימי :)

כולי קדוש!

סוואמפר? באן לחודש? אני לא עד כדי כך יהודון
SiLvErSkY
אה ולכל מי ששאל איפה היית ולמה לא הייתי פעיל פה וכאלה אז הסיבה העיקרית זה המשפחה... הספקתי בשנה הזאת שלא הייתי פה להתחתן ואף נולדו לי שני ילדים נפלאים בן ובת יתברך שמם

הרגשתי שאני צריך קצת להתנתק ולטפח את המשפחה....
בזמן האחרון אשתי רוצה לחזור לשמוע קצת פסיי טראנס אז החלטתי לחזור לפה ולחפש לה איזה כמה טראקים נותנים בראש

וגם הילדים, אמרו שזה טוב שנותנים לילדים קטנים להאזין למוזיקה, אז אני מחפש איזה מוזיקה איכות בשבילהם...
שמעתי דייג'יי אורן מ. מנגן ג'אז קלאסי, יש למישהו קטעים שלו?

בכל מקרה תודה על הברכות. אוהבתכם.
KosmiK-G8
מממממ 3 הודעות תוך 6 דקות זה נקרא בהחלט ספאםץ....
SiLvErSkY
שכחתי גם לציין שאני יפה.
DjChook
חחחח אולי באמת רועי שלח אותו להוציא את הפורום מתקופת הצנע :)

ד"א גל.. הסידורים שהיו לך עם רועי לא תקפים יותר

תציף.. תוצף ;)

Sniper
גל אתה כזה מכוער..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
גל אתה כזה מכוער..


אני תומך!

מי בכלל הביא אותך לפה?
לא זכור לי שדיברתי איתך בחמש שנים האחרונות :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement