|
הייייייי (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני תומך!
מי בכלל הביא אותך לפה?
לא זכור לי שדיברתי איתך בחמש שנים האחרונות :wtf: |
חחחחחחחחחחחח...
הבן אדם עיבר אותנו |
|
|
| luckystrike |
חן שים עיין ואולי דבר עם סוואמפר מעכשיו כבר למה
לפי מה שאני זוכר בתקופתי כמוד לוקח לו
שנה לסדר כל שטות ... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חן שים עיין ואולי דבר עם סוואמפר מעכשיו כבר למה
לפי מה שאני זוכר בתקופתי כמוד לוקח לו
שנה לסדר כל שטות ... |
אולי תהיה יועץ מודים בפורום? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אולי תהיה יועץ מודים בפורום? |
הממממ לאאאאאא עזוב שטויות ש'ך...
שאני יגמור עם הקורס אולי אני יחזור למדד קצת עם חן
נרקוד טנגו ביחד יהיה סבבה |
|
|
| DjChook |
למדד... חחח פועל ענק
מזכיר למדר |
|
|
| SiLvErSkY |
איזה מפחיד הוא עם כל האיומים
"דבר עם סוואמפר מעכשיו"
בגללך עכשיו רועדות לי הידיים ואין לי חשק לכתוב הודעה ארוכה
:( |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אולי תהיה יועץ מודים בפורום? |
חחחח
תנו לגל צ'אנס.. זה שהוא מכוער
לא אומר שצריך לקטול מעכשיו |
|
|
| SiLvErSkY |
| שכחתי לציין, אני יפה |
|
|
| Segev |
חחח אני לא מבין מה אתם רוצים ממנו
הוא לא רשם כלום עוד חוץ מבטרד הזה :D |
|
|
| SiLvErSkY |
| זהו, תגיד להם שגב:( |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
איזה מפחיד הוא עם כל האיומים
"דבר עם סוואמפר מעכשיו"
בגללך עכשיו רועדות לי הידיים ואין לי חשק לכתוב הודעה ארוכה
:( |
וואי לא זכרתי שאתה גם בחור מגניב !
איזה יופי
:) |
|
|
| SiLvErSkY |
| quote: | Originally posted by luckystrike
וואי לא זכרתי שאתה גם בחור מגניב !
איזה יופי
:) |
כן, אני גם יפה
:) |
|
|
|
|