return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
הייייייי (pg. 3)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני תומך!

מי בכלל הביא אותך לפה?
לא זכור לי שדיברתי איתך בחמש שנים האחרונות :wtf:


חחחחחחחחחחחח...
הבן אדם עיבר אותנו
luckystrike
חן שים עיין ואולי דבר עם סוואמפר מעכשיו כבר למה
לפי מה שאני זוכר בתקופתי כמוד לוקח לו
שנה לסדר כל שטות ...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by luckystrike
חן שים עיין ואולי דבר עם סוואמפר מעכשיו כבר למה
לפי מה שאני זוכר בתקופתי כמוד לוקח לו
שנה לסדר כל שטות ...


אולי תהיה יועץ מודים בפורום?
luckystrike
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אולי תהיה יועץ מודים בפורום?

הממממ לאאאאאא עזוב שטויות ש'ך...

שאני יגמור עם הקורס אולי אני יחזור למדד קצת עם חן
נרקוד טנגו ביחד יהיה סבבה
DjChook
למדד... חחח פועל ענק
מזכיר למדר
SiLvErSkY
איזה מפחיד הוא עם כל האיומים

"דבר עם סוואמפר מעכשיו"

בגללך עכשיו רועדות לי הידיים ואין לי חשק לכתוב הודעה ארוכה


:(
Sniper
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אולי תהיה יועץ מודים בפורום?


חחחח
תנו לגל צ'אנס.. זה שהוא מכוער
לא אומר שצריך לקטול מעכשיו
SiLvErSkY
שכחתי לציין, אני יפה
Segev
חחח אני לא מבין מה אתם רוצים ממנו
הוא לא רשם כלום עוד חוץ מבטרד הזה :D
SiLvErSkY
זהו, תגיד להם שגב:(

luckystrike
quote:
Originally posted by SiLvErSkY
איזה מפחיד הוא עם כל האיומים

"דבר עם סוואמפר מעכשיו"

בגללך עכשיו רועדות לי הידיים ואין לי חשק לכתוב הודעה ארוכה


:(


וואי לא זכרתי שאתה גם בחור מגניב !
איזה יופי
:)
SiLvErSkY
quote:
Originally posted by luckystrike
וואי לא זכרתי שאתה גם בחור מגניב !
איזה יופי
:)


כן, אני גם יפה
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement