return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Armin @ Oosterpoort, Groningen !!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Fkwebeman
quote:
Originally posted by franzelare
voor mij is het echt tering ver weg :S

vind je?? Amersfoort?
Tjonge jonge, dat valt toch reuze mee? lekker centraal..

Van Oost-Groningen naar Maastricht voor TiestoSolo, dat was pas een teringeind! (maar wel cool!)
Of van dezelfde plek naar Lovefields, dat is ver..

Amersfoort - Groningen.. tssss

:rolleyes:

(daarom is het hier ook altijd zo rustig. ff iets nieuws: Groningen is geen Scandinavie hoor!)
franzelare
quote:
Originally posted by Fkwebeman
vind je?? Amersfoort?
Tjonge jonge, dat valt toch reuze mee? lekker centraal..

Van Oost-Groningen naar Maastricht voor TiestoSolo, dat was pas een teringeind! (maar wel cool!)
Of van dezelfde plek naar Lovefields, dat is ver..

Amersfoort - Groningen.. tssss

:rolleyes:

(daarom is het hier ook altijd zo rustig. ff iets nieuws: Groningen is geen Scandinavie hoor!)

nouja misschien kom ik dan wel ff buurten ;)
emma
quote:
Originally posted by franzelare
nouja misschien kom ik dan wel ff buurten ;)

heb je nog plaats vrij in je wagen dan ?
total woot
Ej Fransje gezellig!!

Als er nog TA's een slaapplaats zoeken hoor ik t wel (geld alleen voor die nacht trouwens, doe niet aan daklozenopvang :D)
franzelare
quote:
Originally posted by emma
heb je nog plaats vrij in je wagen dan ?

denk het wel hoor :)
maar dat heb ik je heel lang geleden al gezegd, toen het op armin zijn site verscheen ;)
Fkwebeman
quote:
Originally posted by total woot
Ej Fransje gezellig!!

Als er nog TA's een slaapplaats zoeken hoor ik t wel (geld alleen voor die nacht trouwens, doe niet aan daklozenopvang :D)

Same here.. tenzij je problemen hebt met een Studenten Stink Hol.. :D
Creamfields23
Ik ben op de audiodeluxe in Tilburg geweest wat ik zeer tegen vond vallen, terwijl ik er zo naar uit had gekeken. De minpunten voor mij waren om te beginnen dat Kane twee uur zou optreden en ze hadden het naar anderhalf uur al gezien. Het repetoire bestond uit redelijk veel depri nummers wat ik ze absoluut niet kwalijk kan nemen. (Trouwens rain down on me live is gewoon :eyespop: lekker snoeihard gespeeld allemaal handen in de lucht echt geweldig)

Het publiek bestond voornamelijk uit mensen dat echt alleen voor Kane was gekomen dus na ander half uur liep de zaal al half leeg. Erg jammer!

Hierna was Benny Rodrigues aan de beurt die het publiek echt niet los kon krijgen. Ik weet niet wat die gast draaide maar ik vond het in ieder geval bagger en volgens mij kon het meer mensen niet boeien want een uur later was de zaal voor een kwart vol.

Hierop hebben we besloten om maar wat kroegen af te gaan. Ik ben later terug gegaan om Remy nog effe checken, maar bij binnenkomst waren er hoog uit 100 man over.

Ik weet niet of het aan het Tilburgse publiek of aan de DJ's lag maar voor mij was deze avond gewoon een flop. Te veel popie jopie volk dat gewoon niet los is te krijgen. Springen gotverdomme!

P.S. In Groningen moet het met Armin wel goedkomen denk ik.
M_Peror
In Nijmegen in grote lijnen hetzelfde verhaal. Kane was super maar wel kort. Toch gaaf om mee te maken. De DJ-sets daarna vielen zwaar tegen, maar ik heb het idee dat dat meer aan de DJ lag dan aan het publiek. Die sloot namelijk totaal niet aan bij wat men wilde horen.
DeLaSarge, die van te voren nog lekker relaxt draaide, voerde na het concert het tempo in no-time enorm op, wat wij en met ons een groot deel van het publiek al snel zat waren. Toen hij nog rustiger draaide ging 't beter maar dat leek hij zelf niet te merken.
We hebben met moeite volgehouden tot Michel de Hey kwam in de hoop dat 't nog beter werd maar ook dat viel tegen. Die kon in eerste instantie niet anders dan verder beuken, zag met lede ogen dat de zaal steeds leger werd, leek wat te gaan experimenteren in de hoop iets te vinden wat wel aansloeg waardoor de zaal alleen maar nog harder leegliep. Het einde van zijn set hebben wij ook niet meer gehaald. Op dat moment zullen er niet veel meer dan 200 man over zijn geweest (tijdens Kane was het compleet vol) en het grootste deel daarvan was zo totaal van de kaart dat het ze niet meer uitmaakte wat er gedraaid werd.

Maar Kane (zelfs voor slechts anderhalf uur) was vet! :D Jammer dat we ervoor naar Groningen hadden gemoeten, maar ik had wel wat over gehad voor een afterparty met Armin ipv DeLaSarge en MdH. Dat was denk ik een groter succes geweest.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Creamfields23
Springen gotverdomme!

whehe, precies! :)
M_Peror
quote:
Springen gotverdomme!

quote:
Originally posted by Partyhardy!
whehe, precies! :)

Hey Partyhardy, dat vind ik eigenlijk wel een mooie quote voor in je sig of als Custom User Text! :D

total woot
maar wij hebben ARMIN :D heb er alle vertrouwen in dat t hier helemaal goed gaat komen :p

Preparty anyone? :)
Shabbaman
Hm.

Het is niet alsof ik al wat te doen had ofzo...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement