|
Armin @ Oosterpoort, Groningen !!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Odyne |
ik ga ook!
misschien alleen, misschien met een vriendin..
Flipper gaat niet.. want die is vis aan t vreten in Estland (en dan nét als Armin in groningen is.. tut tut tut :toothless :p )
[EDIT] vriendin gaat niet mee, ik ga dus alleen.. gaat iedereen ook naar kane of alleen naar de afterparty? [/EDIT] |
|
|
| DJ Bazz |
| Ik ga ook, alleen waarschijnlijk. En ik voel ook wel wat voor een pre-party bij total woot. Ik ga niet naar kane, maar alleen naar de afterparty. |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
En ik voel ook wel wat voor een pre-party bij total woot. |
dit vind ik ook wel een goed idee.. dan ben je toch niet helemaal alleen :p :D |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Odyne
dit vind ik ook wel een goed idee.. dan ben je toch niet helemaal alleen :p :D |
hehe je moet toch wat als remi zijnde ;) :p |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
hehe je moet toch wat als remi zijnde ;) :p |
Breaking NEWS:
:( :( :( :( :( :( :( :( :(
Mijn geld is op o.a. door rekeningen van T-Mobile en onverwachte ziekenfonds aanslag...
Komt Armin hier een keer in mijn eigen woonplaats nota-in-bene, is het geld op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK BAAAL ZO GVD GIGANTISCH!!
Denk aan mij vanavond als jullie staan te stampen!
Cheers:( :( :(
EDIT:
Jippie!!!!!!!!!!!!!!!! FF BIJ MAMA AANGEKLOPT: IK GA DUS WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
| total woot |
Nou zeg!! idd breaking news :rolleyes:
Maare preparty @ mij vind ik prima hoor :)
en Trancezoner, hoe blut kun je zijn dat je geen E 7,- voor armin hebt???????? |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by total woot
Nou zeg!! idd breaking news :rolleyes:
Maare preparty @ mij vind ik prima hoor :)
en Trancezoner, hoe blut kun je zijn dat je geen E 7,- voor armin hebt???????? |
Hmm, ja vet sneu of niet? :D
Allemaal rekeningen enzo, en aangezien ik nog geen Studiefinanciering heb, maar dus wel al die vette rekeneningen enzo zoals telefoon, ziekenfondsaanslagje van 6 maand enzo, blabdibla....
Wie is allemaal welkom op de Pre-Party??? :p :p |
|
|
| total woot |
| quote: | | Wie is allemaal welkom op de Pre-Party??? :p :p |
wie niet? :p |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by total woot
wie niet? :p |
Ehmmmm,
adres? :P:P:P:P;) ;) |
|
|
| Partyhardy! |
Wouter! hier komt serieus Breaking news=>>
Geef die gast je adres niet man! Het zou toch een pre-PARTY worden! ;) |
|
|
| total woot |
Te laat :rolleyes: :rolleyes:
Hopen dat ie zich gedraagt....
Later paterrrrrrrrrrrrr :D:clown:
[edit]
pre-PARTY is ook eigenlijk geen PARTY zonder PARTYhardy he ;)
zag trouwens net bij de oosterpoort dat
a) Er wel kaarten voor alleen de after-party te koop zijn, ergo: me voelt zich genaaid :( (kosten: op vertoon OV: E 7,-)
b) Remy wegens omstandigheden niet aanwezig zal zijn
c) Het schema nu is:
21.00 - 22.00 De La Sarge
22.00 - 23.30 Kane
23.30 - 00.30 De La Sarge
00.30 - 03.30 Armin
03.30 - 05.00 Stef Vrolijk
[/edit] |
|
|
| emma |
| have fun allemaal vanav :toocool: |
|
|
|
|