return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Armin @ Oosterpoort, Groningen !!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Odyne
ik ga ook!

misschien alleen, misschien met een vriendin..

Flipper gaat niet.. want die is vis aan t vreten in Estland (en dan nét als Armin in groningen is.. tut tut tut :toothless :p )

[EDIT] vriendin gaat niet mee, ik ga dus alleen.. gaat iedereen ook naar kane of alleen naar de afterparty? [/EDIT]
DJ Bazz
Ik ga ook, alleen waarschijnlijk. En ik voel ook wel wat voor een pre-party bij total woot. Ik ga niet naar kane, maar alleen naar de afterparty.
Odyne
quote:
Originally posted by DJ Bazz
En ik voel ook wel wat voor een pre-party bij total woot.


dit vind ik ook wel een goed idee.. dan ben je toch niet helemaal alleen :p :D
DJ Bazz
quote:
Originally posted by Odyne
dit vind ik ook wel een goed idee.. dan ben je toch niet helemaal alleen :p :D


hehe je moet toch wat als remi zijnde ;) :p
TranceZoner
quote:
Originally posted by DJ Bazz
hehe je moet toch wat als remi zijnde ;) :p




Breaking NEWS:

:( :( :( :( :( :( :( :( :(

Mijn geld is op o.a. door rekeningen van T-Mobile en onverwachte ziekenfonds aanslag...

Komt Armin hier een keer in mijn eigen woonplaats nota-in-bene, is het geld op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK BAAAL ZO GVD GIGANTISCH!!
Denk aan mij vanavond als jullie staan te stampen!

Cheers:( :( :(


EDIT:
Jippie!!!!!!!!!!!!!!!! FF BIJ MAMA AANGEKLOPT: IK GA DUS WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
total woot
Nou zeg!! idd breaking news :rolleyes:

Maare preparty @ mij vind ik prima hoor :)

en Trancezoner, hoe blut kun je zijn dat je geen E 7,- voor armin hebt????????
TranceZoner
quote:
Originally posted by total woot
Nou zeg!! idd breaking news :rolleyes:

Maare preparty @ mij vind ik prima hoor :)

en Trancezoner, hoe blut kun je zijn dat je geen E 7,- voor armin hebt????????




Hmm, ja vet sneu of niet? :D

Allemaal rekeningen enzo, en aangezien ik nog geen Studiefinanciering heb, maar dus wel al die vette rekeneningen enzo zoals telefoon, ziekenfondsaanslagje van 6 maand enzo, blabdibla....

Wie is allemaal welkom op de Pre-Party??? :p :p
total woot
quote:
Wie is allemaal welkom op de Pre-Party??? :p :p


wie niet? :p
TranceZoner
quote:
Originally posted by total woot
wie niet? :p






Ehmmmm,





adres? :P:P:P:P;) ;)
Partyhardy!
Wouter! hier komt serieus Breaking news=>>

Geef die gast je adres niet man! Het zou toch een pre-PARTY worden! ;)

total woot
Te laat :rolleyes: :rolleyes:

Hopen dat ie zich gedraagt....



Later paterrrrrrrrrrrrr :D:clown:


[edit]
pre-PARTY is ook eigenlijk geen PARTY zonder PARTYhardy he ;)

zag trouwens net bij de oosterpoort dat

a) Er wel kaarten voor alleen de after-party te koop zijn, ergo: me voelt zich genaaid :( (kosten: op vertoon OV: E 7,-)

b) Remy wegens omstandigheden niet aanwezig zal zijn

c) Het schema nu is:
21.00 - 22.00 De La Sarge
22.00 - 23.30 Kane
23.30 - 00.30 De La Sarge
00.30 - 03.30 Armin
03.30 - 05.00 Stef Vrolijk

[/edit]
emma
have fun allemaal vanav :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement