return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
חג שמייח אנשים!!!
View this Thread in Original format
Sniper
לפי המסורת רבת השנים כל חג היינו פותחים טרד של חג שמייח
אבל משום מה הרבה זמן לא ראיתי כזה דבר

אז בכל אופן
לכל המלשבי"ם פה מה אתם עושים בחופש וכו'

ולכל החיילים כנ"ל אם יש כאלה שבחופש

בכל אופן!
שיהיה לכולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם חגגג שמייח!!! כשר וכו'..
ולא לאכול הרבה מצות כי אח"כ בשירותים יוצא חול..
Hell_Copter
חג שמח וכשר לכולם!!

אני מתכנן לרדת לאילת... לא ברור עדיין מתי... אבל כנראה השבוע
הולך להיות חזק!! :)
Rising
חג שמחחח לכולם!!!! :)
ronsh
חג פסח שמח..

וכשר לשומרים....
KrazyDJs
גם שמחחחחח
S-A
חג שמחחחחח לכוווווווולם אנשים!
תהנו איפה שלא תהיו!!

:crazy:
DjChook
חג שמחחחח חבר'ה
TTman
חג שמח שמח

שיהיה לכולם בכיף
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DjChook
חג שמחחחח חבר'ה


תודה כבוד המוד...
תהינו מתי באמת תכבד אותנו בנוכחותך:)
oDrori
פסח פסיכי לכולם :)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
תודה כבוד המוד...
תהינו מתי באמת תכבד אותנו בנוכחותך:)


לי לא מגיעה איזשהי התייחסות?
רשמתי...
צפה פגיעה סבא!
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לי לא מגיעה איזשהי התייחסות?
רשמתי...
צפה פגיעה סבא!


סליחה ומי אתה?

אתה כבר לא המוד עכשיו אני צריך להתחנף לחן לא אליך
:haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement