|
חג שמייח אנשים!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
סליחה ומי אתה?
אתה כבר לא המוד עכשיו אני צריך להתחנף לחן לא אליך
:haha: |
נראה לך שזה שאני לא מוד אומר שאין לי מילה?
טעות גדולה בפיך מר בחור
שקול מילים או שקול ביצים!! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נראה לך שזה שאני לא מוד אומר שאין לי מילה?
טעות גדולה בפיך מר בחור
שקול מילים או שקול ביצים!! |
אני ישקול מילים ואתה תשקול לי תביצים.? |
|
|
| luckystrike |
חג שמייח לכולם !
חוץ מאילן אינשאללה תבוא עלייך הקללה ותיחנק מהמצה !
אאאאאאמממממן !
אפרופו מצה כאילו מה הקטע של אלוהים הוא קרע את ים סוף
הוציא את בני ישראל , הוא לא היה יכול לארגן איזה אוכל נורמלי
במקום הטעם הטפל הזה ? |
|
|
| DjChook |
לדעתי לפני שלושתלפים שנה היה לזה טעם בןןןן זונה
אם השנים מאב לבן טיפה שכחו איך להכין את זה אז אמרו
ניקח את הצורה הכיייי מגעילה שאפשר לייצג בעזרתה קמח
ונאכל אותה במשך שבוע...
יהודים טיפשים:disbelief |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חג שמייח לכולם !
חוץ מאילן אינשאללה תבוא עלייך הקללה ותיחנק מהמצה !
אאאאאאמממממן !
|
תודה שאמרת את זה רק כדי שתוכל להגיד אפרופו מצה..?
כאילו היית חייב לכתוב פוסט על הטעם של המצצה וזה לא היה קשור אז אמרת "אולי נאחל חג שמח לכולם ולאילן נאחל שיחנק מהמצה וככה אני יוכל להגיד אפרופו מצה" הלוואי אני באמת יחנק ויאושפז במצב קשה וזה יהיה על המצפון שלך
יא רובאי 02 שטוחן ולא יוצא הביתה |
|
|
| skelz |
| פסח שמח וכשר חברה! :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by skelz
פסח שמח וכשר חברה! :) |
מה זה קשור עכשיו באמצע הריגשי שאני עושה למורן..??? |
|
|
| Segev |
חג שמח לכולם
אני היה במושב שלי כל החג כנראה אבל יש לחבר שלי בית ריק
ותשאלו את צח זה לא סתם בית :D
תהנו עם המצות :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
תודה שאמרת את זה רק כדי שתוכל להגיד אפרופו מצה..?
כאילו היית חייב לכתוב פוסט על הטעם של המצצה וזה לא היה קשור אז אמרת "אולי נאחל חג שמח לכולם ולאילן נאחל שיחנק מהמצה וככה אני יוכל להגיד אפרופו מצה" הלוואי אני באמת יחנק ויאושפז במצב קשה וזה יהיה על המצפון שלך
יא רובאי 02 שטוחן ולא יוצא הביתה |
כדברי חבר שלי...
"אילן יא חרא, אינשאללה שתחזור בשקית שחורה הביתה" |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כדברי חבר שלי...
"אילן יא חרא, אינשאללה שתחזור בשקית שחורה הביתה" |
מורן מה אתה משחק אותה משתלט על המחשב של רועי עכשיו... |
|
|
|
|