return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
חג שמייח אנשים!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flotser
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
סליחה ומי אתה?

אתה כבר לא המוד עכשיו אני צריך להתחנף לחן לא אליך
:haha:


נראה לך שזה שאני לא מוד אומר שאין לי מילה?
טעות גדולה בפיך מר בחור
שקול מילים או שקול ביצים!!
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נראה לך שזה שאני לא מוד אומר שאין לי מילה?
טעות גדולה בפיך מר בחור
שקול מילים או שקול ביצים!!

אני ישקול מילים ואתה תשקול לי תביצים.?
luckystrike
חג שמייח לכולם !

חוץ מאילן אינשאללה תבוא עלייך הקללה ותיחנק מהמצה !

אאאאאאמממממן !




אפרופו מצה כאילו מה הקטע של אלוהים הוא קרע את ים סוף
הוציא את בני ישראל , הוא לא היה יכול לארגן איזה אוכל נורמלי
במקום הטעם הטפל הזה ?
DjChook
לדעתי לפני שלושתלפים שנה היה לזה טעם בןןןן זונה
אם השנים מאב לבן טיפה שכחו איך להכין את זה אז אמרו
ניקח את הצורה הכיייי מגעילה שאפשר לייצג בעזרתה קמח
ונאכל אותה במשך שבוע...


יהודים טיפשים:disbelief
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by luckystrike
חג שמייח לכולם !

חוץ מאילן אינשאללה תבוא עלייך הקללה ותיחנק מהמצה !

אאאאאאמממממן !




תודה שאמרת את זה רק כדי שתוכל להגיד אפרופו מצה..?
כאילו היית חייב לכתוב פוסט על הטעם של המצצה וזה לא היה קשור אז אמרת "אולי נאחל חג שמח לכולם ולאילן נאחל שיחנק מהמצה וככה אני יוכל להגיד אפרופו מצה" הלוואי אני באמת יחנק ויאושפז במצב קשה וזה יהיה על המצפון שלך
יא רובאי 02 שטוחן ולא יוצא הביתה
skelz
פסח שמח וכשר חברה! :)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by skelz
פסח שמח וכשר חברה! :)


מה זה קשור עכשיו באמצע הריגשי שאני עושה למורן..???
Segev
חג שמח לכולם
אני היה במושב שלי כל החג כנראה אבל יש לחבר שלי בית ריק
ותשאלו את צח זה לא סתם בית :D

תהנו עם המצות :stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
תודה שאמרת את זה רק כדי שתוכל להגיד אפרופו מצה..?
כאילו היית חייב לכתוב פוסט על הטעם של המצצה וזה לא היה קשור אז אמרת "אולי נאחל חג שמח לכולם ולאילן נאחל שיחנק מהמצה וככה אני יוכל להגיד אפרופו מצה" הלוואי אני באמת יחנק ויאושפז במצב קשה וזה יהיה על המצפון שלך
יא רובאי 02 שטוחן ולא יוצא הביתה


כדברי חבר שלי...

"אילן יא חרא, אינשאללה שתחזור בשקית שחורה הביתה"

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כדברי חבר שלי...

"אילן יא חרא, אינשאללה שתחזור בשקית שחורה הביתה"


מורן מה אתה משחק אותה משתלט על המחשב של רועי עכשיו...
Ooza
פסח שמח וכשר!! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement