return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
מה המסיבה הכי גרועה שהייתם בה בחיים? (pg. 2)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
בינתיים החולצות האלה לא היו יותר מדיבורים
שמישהו שמקושר עם איזה מקום שאפשר להכין בו חולצות כאלה יקח יוזמה, יגבה כספים, ויעשה את זה כבר!!!!!!!!!!


לדעתי אפשר לעצב לנו את מה שאנחנו רוצים שיהיה על החולצה, ללכת לאיזו חנות בגדים, לקנות חולצה חלקה צמודה בצבע שנבחר כבר בהמשך, ולארגן שמה שעיצבנו יהיה על החולצה!
אם זה יראה טוב - נקנה עוד חולצות לפי כמות האנשים שירצו, ונכין עוד עותקים שלהן

סה"כ זה לא כ"כ מסובך
זה גם לא יוצא כ"כ יקר..... כי ברוב המותגים יש חולצות במחירים ממש טובים
אבל מישהו צריך לקחת יוזמה.......

רון, אתה רוצה להיות אחראי על זה?
-CosmicFire-
פעם היה דיבור ענק על החולצות ולא יצא מזה כלום
אני מכיר מקום שמדפיסים על חולצות
אני יברר מה המחיר לכזה דבר
אבל אני מוכן רק אם זה 100% לייקרה יענו נמצד בן זונה
צריך לשים את הסמל מקדימה ולדפוק איזה משפט מאחור כמו בליקופר ומאמז וכל הסלוגנים האלה שיוצאים בזמן האחרון
ronsh
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
פעם היה דיבור ענק על החולצות ולא יצא מזה כלום
אני מכיר מקום שמדפיסים על חולצות
אני יברר מה המחיר לכזה דבר
אבל אני מוכן רק אם זה 100% לייקרה יענו נמצד בן זונה
צריך לשים את הסמל מקדימה ולדפוק איזה משפט מאחור כמו בליקופר ומאמז וכל הסלוגנים האלה שיוצאים בזמן האחרון


שמעו אין לי בעיה להיות אחראי על זה
אבל זה קצת בעייתי ...

כי כל אחד גר במקום אחר בארץ...
ברור שיהיו חילוקי דעות
אז קשה לי להאמין שאני יברר על זה וזה יהיה מקובל על כולם
ואם נוציא 20 או 50 חולצות ולא יהיה ביקוש זה לא יהיה נעים

בכל אופן בקשר לחולצת לייקרה...אני לא ממליץ..
עשיתי ביוון הדפסה על חולצת לייקרה..זה ממש לא נוח וזה גם לא הכי נצמד

בכל אופן..
הכי טוב שתתחילו לזרוק רעיונות למשפטי מחץ...
ושמישהו יעצב לוגו חזק
יש פה אנשים כשרוניים בואו תראו מה אתם מסוגלים
Sniper
המסיבה הכי גרועה שאני הייתי היתה בקרנף, זה היה יחסית מזמן עוד שקראו לזה סוהו

קיצר היה פשוט זוועה חחח אין לי כח לפרט

ובונגע לחולצות
נשמע סבבה
אבל בחייאת דינאק מישהו אשכרה ילך עם זה??
זה לא שכולם יוצאים לאותו מקומות כל הזמן
אם בן אדם אחד ילך עם חולצה כזאת כולם יסתכלו עליו כאילו
ה' ישמור מאיפה נפלת???

וגם לגבי לייקרה - זוועה!!!:]
חחח
ronsh
אם נעצב חולצה בסגנון יפה
אין שום סיבה שלא תצא עם זה למועדון

ולפעמים זה כיף למשוך את התשומת לב.

במיוחד אם מדובר בדיג'יי
שהפאקינג ב* ז***

יבין לא לנגן מסחרי מסריח
KosmiK-G8
Leave the trash outside

איך בתור משפט?
בועט אחושרמוטה...
:)

גם אם אתם מתחילים עם מישהי והיא כזה משחקת אותה סנובית אתה עושה לה כזה "חבל שהשומר לא קרא את משיש לי על החולצה" ומסתובבים לכוון שלה להראות לה

חזק!!!
כמובן שכל המסיבה רוקדים עם הגב לעמדה וקרוב אליה מדי פעם דופקים חצי סיבוב לעמדה מצביעים עם היד על הכיתוב מאחורה ועושים פרצוף כעוס על הדי גיי...
:)
יסורי מצפון יגרשו את המוזיקה הזאת מפה...
אנחנו אולי מעטים
אבל מעטים חכמים יכולים בסופו של דבר לשלוט על רבים טיפשים
תראו את רוסיה למשל עד לפני 15 שנה

משכן זה בעייתי כי בישראל הכל הפוך...
120 טיפשים ששולטים על כולם...
אז אולי זה לא יהיה הכי אפקטיבי בארץ...
Origin
יש לי כמה רעיונות לגבי החולצות...

תהיו הגיוניים ..הרעיון של בית דפוס בחיים לא ילך יותר מידי עבודה ...וביזבוז זמן

מה שכן אני מציע...זה
א. נחליט אל איזה מישפט מחץ שלנו
ב. אחד או יותר מהאנשם המוכשרים בפורום יעצבו את התמונה בישביל החולצה
ג. כל אחד יקנה את החולצה שהוא אוהב...מה שמתאים לסיגנון האישי שלו
ד. הולכים לחנות מחשבים קונים ניר של הדפסה על חולצות
ה. מדפיסים מדביקים ..והולכים למועדון בסטייל טראנסאדיקט
:D

מה אומרים ?


EDIT:
היה לי מאוד משעמם ב-4 בבוקר אז החלתתי להתחיל אם התמונה לחולצה...
ronsh
quote:
Originally posted by Origin
יש לי כמה רעיונות לגבי החולצות...

תהיו הגיוניים ..הרעיון של בית דפוס בחיים לא ילך יותר מידי עבודה ...וביזבוז זמן

מה שכן אני מציע...זה
א. נחליט אל איזה מישפט מחץ שלנו
ב. אחד או יותר מהאנשם המוכשרים בפורום יעצבו את התמונה בישביל החולצה
ג. כל אחד יקנה את החולצה שהוא אוהב...מה שמתאים לסיגנון האישי שלו
ד. הולכים לחנות מחשבים קונים ניר של הדפסה על חולצות
ה. מדפיסים מדביקים ..והולכים למועדון בסטייל טראנסאדיקט
:D

מה אומרים ?


לדעתי צריך לשקול גם את האפשרות שנעשה את החולצות במדפסת ביתית
אבל בתאי שלא משנים את העיצוב
שנהיה מאוחדים
KrazyDJs
אורן תעצב אתה יא מוכשר..
צריכים לחשוב על משפט משלנו, משהו שרץ פה אצלנו בפורומים

כמו נגיד ב TA ב chill out room

אז יש את ה
pics or stfu
omghi2u
wicked neo - thread closed

וחראטות כאלו :D

וההדפסה הביתית הכי טוב...
ronsh
אני יתחיל לברר לגבי חולצות שאפשר לקנות
בנתיים המעצבים שבינינו יתחילו לפעול

Origin
יאללה אנשים תריצו רעיונות....אני רוצה תשזה יצא לפועל..
:)
-CosmicFire-
המסיבה הכי גרועה שהייתי הייתה באיזה מקום מעפן ברעננה שלא נראה לי שיש לו שם
אמרו שתיה חינם כל הערב בסוף זה באמת היה כל הערב
עד 12
שברבע ל12 נכנסנו
הזונות עושים לנו זה כל הערב לא כל הלילה
אחר כך הביאו פיצות חברים שלי אכלו וחצי מהם הקיאו
מקום קטן כמו נוד
דיג'יים מעפנים
בקיצור זין בתחת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement