return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
מה המסיבה הכי גרועה שהייתם בה בחיים?
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
טוב אז ככה
אני יודע שיש טרד מסיבות אבל תקראו עד סוף הפוסט הזה ותבינו למה פתחתי טרד חדש

ככה
הייתי במסיבה בטי אל וי
ערן ברנע תקלט
קיצר סתם אני וחבר שלי הלכנו לא ידענו בכלל מי מתקלט מה קורה כלום
זרמנו לשם סתם ככה החלטנו ליסוע לאנשהו

הגענו לשם ב-1
ורק ב-2 וחצי הכניסו אותנו
יחצנית כלבה החליטה שמכניסים רק בנות או בנים שבאו עם בנות
וכל השאר מחכים לרחמיה

קיצר אנחנו באנו ללכת חזרנו בסוף נכנסנו עוד פעם לתור וכמו שאמרתי ב-2 וחצי סוף סוף נכנסנו
80 שקל כניסה!!!!!
חבר אחר שלי לא הצליח לסדר לנו כלום אז נשחטנו (חן עכשיו אני מבין אותך) קיצר אנחנו נכנסים איזה שיר מתנגן?
סאטרדיי נייט
ספין לא שגרתי מביא אחרי הגועל המסחרי הזה דווקא את
kristine_w-save_my_soul__gabriel_and_dresden_bootleg_mix
אחרי זה בריטני ומדונה בגרסה של גבריאל ודרזדן וכמה טראקים אחרי זה את הנוסטלגיה
safe from harm

עד כאן החלק הטוב
ועכשיו לחלק הרע

לא הפנמנו תעובדה שמדובר בחג ...
המקום היה מפוצץ טילים
אין איך לזוז כל שניה מישהו עובר נכנס בך אין מקום פנוי בכל המועדון
ובנוסף לזה המוזיקה הטובה מההתחלה התפוגגה לטובת אריאל זילבר סאבלימינל והצל וחבריהם ה"מרקידים" תוסיפו לזה תעובדה שלא הבאנו שתיה מראש ותקבלו את המסקנה הפשוטה שזאת כנראה היתה המסיבה הכי גרועה שהיינו בה..
חבר שלי היה נחרץ יותר וקבע שלא יחזור שוב לטי אל וי
אני פשוט מבין שאני יחזור לכלל הברזל שלי
לא לצאת בחגים למועדון


אחרי סיפור שכזה הייתי רוצה להתנחם קצת בזרועות חברי לפורום...
אז אני ישמח לשמוע מה היתה המסיבה/יציאה הגרועה ביותר שלכם עד היום?
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
טוב אז ככה
אני יודע שיש טרד מסיבות אבל תקראו עד סוף הפוסט הזה ותבינו למה פתחתי טרד חדש

ככה
הייתי במסיבה בטי אל וי
ערן ברנע תקלט
קיצר סתם אני וחבר שלי הלכנו לא ידענו בכלל מי מתקלט מה קורה כלום
זרמנו לשם סתם ככה החלטנו ליסוע לאנשהו

הגענו לשם ב-1
ורק ב-2 וחצי הכניסו אותנו
יחצנית כלבה החליטה שמכניסים רק בנות או בנים שבאו עם בנות
וכל השאר מחכים לרחמיה

קיצר אנחנו באנו ללכת חזרנו בסוף נכנסנו עוד פעם לתור וכמו שאמרתי ב-2 וחצי סוף סוף נכנסנו
80 שקל כניסה!!!!!
חבר אחר שלי לא הצליח לסדר לנו כלום אז נשחטנו (חן עכשיו אני מבין אותך) קיצר אנחנו נכנסים איזה שיר מתנגן?
סאטרדיי נייט
ספין לא שגרתי מביא אחרי הגועל המסחרי הזה דווקא את
kristine_w-save_my_soul__gabriel_and_dresden_bootleg_mix
אחרי זה בריטני ומדונה בגרסה של גבריאל ודרזדן וכמה טראקים אחרי זה את הנוסטלגיה
safe from harm

עד כאן החלק הטוב
ועכשיו לחלק הרע

לא הפנמנו תעובדה שמדובר בחג ...
המקום היה מפוצץ טילים
אין איך לזוז כל שניה מישהו עובר נכנס בך אין מקום פנוי בכל המועדון
ובנוסף לזה המוזיקה הטובה מההתחלה התפוגגה לטובת אריאל זילבר סאבלימינל והצל וחבריהם ה"מרקידים" תוסיפו לזה תעובדה שלא הבאנו שתיה מראש ותקבלו את המסקנה הפשוטה שזאת כנראה היתה המסיבה הכי גרועה שהיינו בה..
חבר שלי היה נחרץ יותר וקבע שלא יחזור שוב לטי אל וי
אני פשוט מבין שאני יחזור לכלל הברזל שלי
לא לצאת בחגים למועדון


אחרי סיפור שכזה הייתי רוצה להתנחם קצת בזרועות חברי לפורום...
אז אני ישמח לשמוע מה היתה המסיבה/יציאה הגרועה ביותר שלכם עד היום?


לפני 3 שנים היינו במסיבת ראש השנה במועדון מסריח אנלא זוכר תשם
באותו זמן הייתה מסיבה ענקית במועדון אחר שבאמת ידעונ שתהיה מסיבה קטלנית אז
קיצר חבר שלי ייחצן דווקא למועדון החרא וראינו שאין אנשים אמרנו נלך למועדון הטוב
קיצר סגרנו על מטבע הוא ניצח באנו למועדון החרא
נכנסנו........
10 ילדים ברחבה
60 ילדים על הספות
מפעם לפעם אחד יורד מהרחבה ואחד אחר בא לרחבה....מוסיקה הייתה טובה דווקא היה קלאב טראנס ופסיי...

סיוט!!!!!!
Segev
לא הייתה עד היום מסיבה שנהנתי בא חוץ מטיאסטו בגני התערוכה ובאליהו עם מישהו מכיר אבל זה רק בגלל האלכוהול

וזה רק בגלל המוזיקה
skelz
הייתי באיזה מסיבה בדאנג'ן
מקום = גועלללל!!!!!!
גם מבחינת מיקום וגם מבחינת מבנה.. איכסה!!!
TTman
כמו שאמרת כלל ברזל

לא לצאת למסיבות חג מסחריות
Hell_Copter
יש כל כך הרבה מסיבות גרועות
אבל השיטה להמנע מהן היא אלכוהול

אני זוכר שחבר שלי בא אליי אחרי איזה מסיבה שנשפכתי ועשה לי
עם הכמות אלכוהול ששתית היום גם אם הייתי שם אותך במגרש חנייה היית נהנה :)
ronsh
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש כל כך הרבה מסיבות גרועות
אבל השיטה להמנע מהן היא אלכוהול

אני זוכר שחבר שלי בא אליי אחרי איזה מסיבה שנשפכתי ועשה לי
עם הכמות אלכוהול ששתית היום גם אם הייתי שם אותך במגרש חנייה היית נהנה :)


בדיוק...
כשאני שותה אני יכול לרקוד גם במקלט שירים של עידן רייכל
warpedd_
חחח הייתי בהרבה מסיבות גרועות
אתה צריך לשאול אולי הפוך
בארץ זה לא כלכך נדיר ללכת למסיבה גרועה
אחת המסיבות הטובות שהייתי היתה ב
KosmiK-G8
בכל אופן למרות הסיוט של אתמול
פגשתי שם חבר שלי שנים לא ראיתי
והוא מייחצן בליין של חמישי בטי אל וי
קיצר נראה לי אני יהיה שם חמישי הזה

מושיק וויולט ויזן על העמדה
ועמוס כמו אתמול אני משוכנע שלא יהיה
ronsh
לדעתי..
הגיע הזמן...שנעשה חולצה של
TA IL
מקדימה יהיה הלוגו משהו יפה
מאחורה יהיה משפט כמו:
נמאס מהמסחרי

משהו כזה...כל אחד ישלם מחיר סמלי ונוציא חולצות ..
זה יהיה מצחיק...ואולי נצליח גם לעורר קצת ידיעה בקרב ציבור הבליינים

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by ronsh
לדעתי..
הגיע הזמן...שנעשה חולצה של
TA IL
מקדימה יהיה הלוגו משהו יפה
מאחורה יהיה משפט כמו:
נמאס מהמסחרי

משהו כזה...כל אחד ישלם מחיר סמלי ונוציא חולצות ..
זה יהיה מצחיק...ואולי נצליח גם לעורר קצת ידיעה בקרב ציבור הבליינים


אחי אבל צריך חולצות יפות
מבד יפה
שלא יהיה סתם טי שירט כזה...
משהו צמוד שכזה...
לפחות בד נמתח
ronsh
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אחי אבל צריך חולצות יפות
מבד יפה
שלא יהיה סתם טי שירט כזה...
משהו צמוד שכזה...
לפחות בד נמתח



אני מאמין שזאת לא צריכה להיות הבעיה...
לדעתי אם כבר צריך לעשות חולצות צבעוניות כאלה

כמו שרואים לפעמים מסיבות של טייסטו
20 אלף איש אבל את הכוסיות עם החולצות הצבעוניות קשה לפספס
יעני גם אם תלכו לאיבוד במדבר
ותלכו עם החולצות האלה
גם דרך האטלס יראו אותכם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement