|
Mijn eerste vinyl
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
He iedereen,
Jaja heb eindelijk m'n eerste vinyls gekocht, sound of goodbye en obscura bij de magik store in breda(vette winkel) maar ik wou ff vragen wat jullie eerste vinyl was/waren
Greetz Muppet |
|
|
| Trancetunnel |
ik heb laatst een draaitafel gekocht van een upcoming groot talent zeg maar (volgend jaar staat ie op dance valley) en ik kreeg er van hem een stuk of 10 White Labels bij (techno), mijn eerste eigengekochte vinyl is van een paar jaar terug - Paradox - The guilotine (nog hardcore, was ook mijn enige vinyl)
ik wil van de week weer ff een paar kopen, zit te denken aan;
Mellow Traxx - Sway (weet niet of hij al te krijgen is)
Polar Lander - Polar Lander (ik ken de Hennes & Cold remix en die is super) |
|
|
| AFTERNATIVE |
| ik krijg mn 1e morgen over de post ,een promo van Fire & Ice - Souvenir De Chine ,kga em inlijste denkik |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
ik krijg mn 1e morgen over de post ,een promo van Fire & Ice - Souvenir De Chine ,kga em inlijste denkik |
Waar heb je die bestelt??????? is een vette plaat dus
Greetz Muppet |
|
|
| AFTERNATIVE |
| die hebbik niet besteld ,iz ook nog niet te bestelle ,maar ik heb een beetje gemaild met Jurgen Leyers (1 van de producers van fire & ice) en daar krijg ik em van (Lucky me :D :D ) |
|
|
| Muppet |
Echt lucky you ja is echt een vette plaat, zet dan asjeblieft de vinyl om naar mp3 en share die dan
Greetz Muppet |
|
|
| AFTERNATIVE |
| zolang hoeft de rest niet meer op de vinyl te wachte btw ,komt 10 september uit |
|
|
| Bellie |
Mij allereerste plaat die ik ooit gekocht heb was:
- Neophyte - Execute :D (vette hardcore plaat was dat zeg)
Toen ik was gestopt met Hardcore en een beetje clubby (commerciele) ging draaien was mn eerste plaat die ik kocht
- De Bos - On The Run (je weer wel met al die piepjes enzo)
Maar daar was ik snel op uitgekeken en stapte toen weer over naar Trance & Techno.
1ste Tranceplaten:Yahel -Devotion,Delerium - Silence,Yahel - Voyage
1ste Technoplaat:Jeff Mills - The Bells
En nu draai ik nog maar alleen techno.2 stylen blijven draaien is echt fokking duur en ik vind tehcno toch het vetst om te draaien..
GREETZ!! |
|
|
| Haze |
FF denken...
volgens mij was mijn eerste plaat van N-Joi, malfuction (nu oldstyle) en mijn eerste hardcore plaat weet ik nog precies, de promo van een van de eerste BZRK (xtc love), gekregen via iemand bij ID&T. |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Haze
FF denken...
volgens mij was mijn eerste plaat van N-Joi, malfuction (nu oldstyle) en mijn eerste hardcore plaat weet ik nog precies, de promo van een van de eerste BZRK (xtc love), gekregen via iemand bij ID&T. |
Hehehe cool die had ik ook op plaat ja...
E,E,E,E,E,E,E,XTC LOOOOOOOOOVVVEEE YEAH!!! :D
Die was toch van Dj Delirium of was het Buzz Fuzz??
GREETZ!! |
|
|
| Eye-Riz |
| Mijn allerleerste zelfgekochte plaatje was een rooie Zoom, met twee nummers van New Idol. kzou alleen niet weten hoe die nummers heten, kzal het ff opzoeken als ik thuis ben. (en ga die dan maar eens ergens downen, zijn VETTE nummers!) :p |
|
|
| Nastra Azzurro |
hehe
Mijn eerste setje platen was.... effe denken
Jaaaa Ik was in New York city op Times Square in de Virgin Mega Store.
Ik kogt:
Cypress Hill - Tequila Sunrise/Dr Greenthumb
Chemical Bros - Exit Planet dust LP
Niels Van Gogh - Pulverturn
Wohoo |
|
|
|
|