return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Mijn eerste vinyl (pg. 2)
View this Thread in Original format
Eye-Riz
humph, ik bedoel eigenlijk mijn eerste house plaatje. Mijn eerte vinyl dat ik gekocht heb..... dat is ERG diep graven in mijn geheugen!!! Misschien was dat wel 'When The Rain Begins To Fall' van Pia Zadora en Germaine Jackson, hihihihihihihi!! (mmm, eens kijken, zat behoorlijk tempo achter dat plaatje, eens kijken of die net als Donna Summer, of Depeche Mode, of Michael Jackson of Bert en Ernie, of Prinses op de Erwt, of de Smurven ergens in te mixen valt, hihi! :D :D :D)
basvh
mijn eertse vinyl was

gouryella - tenshi

geen slechte keus voor eerste plaatje d8 ik zo
Dago "B" Duck
Mijn eerste stukje vinyl: KISS - Dynasty, toen was ik 7. Heb hem nog steeds en er zit geen krasje op.

Mijn eerste houseplaat, dat was ongeveer een jaar geleden. Begon net een beetje naar house te luisteren. Stond al ruim 2 uur bij Outlands platen te luisteren en had alleen nog maar kutplaten gehoord. Begon dus al te geloven dat het aan mij lag en wilde gewoon wat platen meenemen, toen ik eindelijk een lekkere plaat hoorde. Mijn eerste plaat: Tunnel records - Morphem: 'Montage' en op de andere kant 'Bringers of the dawn' en 'Loving Spirit'.

Beetje een Goatrance plaat

O ja, ik was met m'n vriendin en die begon toen te zeuren dat ze hem wou hebben, dus heb ik hem aan haar gegeven ( ze was net jarig geweest ), hij staat toch in dezelfde krat 8-)
M5
mijn eerste vinyl wordt Mauro Picotto - Baguette ;)
New Wave
WHHAAA...mijne gaat ook snel komen, volgende week krijgt New Wave zijn TT's en dan gaat het geld rollen want volgend jaar heb ik al grote plannen :D :D

LATOXXXXXZZZZZZ

Driekes, als je je plaatje koopt mag je hem bij mij luisteren, is dat niet sociaal :p whhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...brrrrrrr blubblub..............LATOX!!!
M5
quote:
Originally posted by New Wave
WHHAAA...mijne gaat ook snel komen, volgende week krijgt New Wave zijn TT's en dan gaat het geld rollen want volgend jaar heb ik al grote plannen :D :D

LATOXXXXXZZZZZZ

Driekes, als je je plaatje koopt mag je hem bij mij luisteren, is dat niet sociaal :p whhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...brrrrrrr blubblub..............LATOX!!!


wat ben jij toch een aardige gozer!! ;)
DJ Pat-B
Mijn 1e plaat was ook een hardcore plaat:
Lords of the hardschool - DJ Rob, dj paul and mc hughie babe (:toothless
Maar mijn 1e tranceplaat = Kamaya painters - 3 tracks (endless wave, northern light en nog 1) <<<--Vette plaat!
Pjotr G
Mijn eerste bezoekje aan de platenboer heeft opgeleverd
3 drives on a vinyl - 2000 (dubbel-vinyl-album)
art of trance - easter Island

saai hoor, leren mixen met 3 platen lol na n paar dagen ken je ze van binnen & van buiten
Eye-Riz
Ja, MAAAAAR Pjotr: je hebt dan wel één hele mooie plaat om mee te oefenen: die Platipus is erg cool, beide kanten! Goeie keus! ;)
Miss Proximus
Mijn eerste plaat: Dyewitness - Masterplan (ooooooooooowwwww....wat isie mooi :)), tweede plaat: 3 Steps Ahead - Drop it (verkocht voor 5 piek lol) en derde plaat: The Horrorist - Flesh is the Fever EP :0

Verder subsidieër (?) ik mijn vriendje vaak als ik een plaat heeeeeeeeel vet vind, zoals Ralphie B - Massive, Scot Project - Overdrive enzovoorts :) nu moet ik eigenlijk zelf maar s gaan draaien. Ik heb altijd gezegd dat àls ik zou gaan draaien, dan zou ik hiphop gaan draaien..heb iig al meerdere D12/Eminem platen :D maarre..techno is ook wel stoer natuurlijk :)

Henkie_henk
ow miss p koop je ook nog ff 3 steps ahead - paint it black

das van die tour of duty theme.. dikke cool.. Thunderdome style :rolleyes:
Miss Proximus
lieve schat :rolleyes: alsof ik die platen gister heb gekocht ofzo...Masterplan is van '95 ofzo...rest jaartje later :rolleyes: dweep:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement