return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אוזניות
View this Thread in Original format
Eitan E
אז ככה ההורים שלי טסים לבולגריה מחר בבוקר והם שאלו אותי אם אני רוצה משהו מהדיוטי פרי

אז אם מישהו מכיר אוזניות טובות בטווח 350 -400 שקל
עם רגישות של לפחות 100 דציבלים ותחום תדרים גבוה
מוזמן להשאיר פרטים

תודה;)
-CosmicFire-
היה על זה טראד לא מזמן
חפש
Eitan E
איך קוראים לטרד?

וגם השאלה שלי זה איזה דגמים יש בדיוטי פרי
AnthemFreak
מממ... זה מחיר זול מדי
אם תשקיע עוד אז תקנה טקניקס או סוני
אבל במחיר הזה אתה יכול לקנות איזה דגם זול של סוני או משו אנערף
Eitan E
לא איכפת לי בידוד של אוזניות או משהו כזה חשוב לי שהאוזניות יהיו עמידות,חזקות ועם
frequency response
גבוה

ואם אפשר למצוא משהו בטווח המחירים הזה בארץ
ואם לא אז איפה כדאי להזמין ,כמה עולה לשלוח אותם לארץ ואם יש על זה מכס
?:conf: :confused:
Eitan E
מצאתי מישהו מהאתר שרוצה למכור את האוזניות שלו

Sony Mdr-v700dj Headphones
These are used Sony MDR-V700 DJ Folding Studio Monitor Stereo DJ Headphones with Swivel Earcups. 50mm driver unit for HQ sound. Neodymium magnet. Monitoring headphones for DJ and remix use. Swivel and reversible earcup allows easy single-sided monitoring. Sleek silver metallic finish. Wide, molded headband. 9.8' cord with gold-plated stereo UniMatch® plug. There is some wear and tear on them and there's a crack on one side that I taped up, but headphones work perfectly fine, perfect for home use. I got a new pair of these because I use them sometimes when I play out, and doesnt look too good in front of the fans but it's perfect for home mixing and practicing.

Asking $75??

עכשיו הוא רוצה 50$

מה אתם אומרים כדאי?
YuVaL
שמע אחי
בתור אחד שיש לו את הסוני
אני אומר לך אל תלך עליהם
כאילו הם סבבה והכל אבל יש יותר טוב

לפי דעתי לך על ה
Pioneer HDJ-1000
או על היותר מומלץ לפי דעתי
Sennheiser HD-25
ושלא יהיו
SP!
Eitan E
בסוף קנו לי בדיוטי
sony mdr v250v

לא כמו 750 או האחרים אבל בהחלט מתאים לכיס שלי
180 שקל פלוס מינוס
:gsmile:
arik
אחי יש לי טכניקס
DJ 1210
אני מאד מרוצה
arik
אחי יש לי טכניקס
DJ 1210
אני מאד מרוצה

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by arik
אחי יש לי טכניקס
DJ 1210
אני מאד מרוצה

רואים..:rolleyes:
arik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
רואים..:rolleyes:

חחח
לא שמתי לב


אבל ראסמי מי שקונה אוזניות אני ממליף
אני ממש אוהב אותם ולא רק בגלל שהם שלי
אלא בגלל ששמעתי גם באחרות ואני חושב ששלי עולות על אחרות

טכניקס אין מה לעשות

אבל כל דבר אחר שהוא מיקצועי גם יהיה טוב
עכשיו זה כבר תלוי מתקליטן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement