|
grattis goldie
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
| om jag inte tagit helt fel så är det goldiluxes födelsedag idag ;) hipp hipp hurra! snart är du väl gammal nog att gå på krogen |
|
|
| reveal |
| Gratulerar! :D Om jag inte har helt fel så har hon fått gå på krogen rätt länge ;) |
|
|
| St_Andrew |
| hehe grattis :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Grääättis :) |
|
|
| GyLLe |
fyllde du/hon den 6:e eller 7:e??? måste veta om jag ska skriva grattis eller grattis i efterskott :haha: :gsmile:
Grattis (i efterskott) |
|
|
| Amnezia |
| gratulieren som det kanske heter nere i holland:toocool: :p kanske inte e samma som på tyska men iaf:o |
|
|
| Dj_Irish |
| Mängder med gratulationer!! :D |
|
|
|
|