return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
grattis goldie
View this Thread in Original format
JayBee
om jag inte tagit helt fel så är det goldiluxes födelsedag idag ;) hipp hipp hurra! snart är du väl gammal nog att gå på krogen
reveal
Gratulerar! :D Om jag inte har helt fel så har hon fått gå på krogen rätt länge ;)
St_Andrew
hehe grattis :D
Laszlo
Grattiiiis :)
Laszlo
Grattiiiis :)
SteveTranz4ever
Grääättis :)
Cube
Grattis tösen ;)
GyLLe
fyllde du/hon den 6:e eller 7:e??? måste veta om jag ska skriva grattis eller grattis i efterskott :haha: :gsmile:

Grattis (i efterskott)
Amnezia
gratulieren som det kanske heter nere i holland:toocool: :p kanske inte e samma som på tyska men iaf:o
Kongo_kim
grattis :)

dbl
GRATTIS :)
Dj_Irish
Mängder med gratulationer!! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement