|
Welke TA zou je wel eens willen ontmoeten... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MetzZ_!! |
Ik wil ook gewoon iedereen ontmoeten... behalve....neh, laamaar...
Maar 1stvolgende feest wordt waarschijnlijk pas IC 2001... Of misschien TE.
Waarom wil niemand mij ontmoeten....? *snik*:( :conf: :sadgreen: |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by basvh
ik zou Henkie_henk weleens willen ontmoetten omdat ik beniewd ben hoe dat roze shirtje hem staat :D :D :D |
Hej, nie dissen met roze shirtjes he? Chicks diggen roze man. Net zoals baby blauw,geel, oranje en al die . 'k heb het allemaal. Zullen we in het roze gaan henk, naar het volgende feestje? :)
Kan nog wel een keer een paar vakantie foto's uppen in mn foute teneu's.
grtz,
TNG |
|
|
| Henkie_henk |
Tango joes tha man!!
idd chicks digge t.. krijg vaak wel lookies lookies :)
of omdat ik er lijp uitzie.. maar best vaak ook wel sjansen.. helemaal leuk als ze al een vriendje heeft (ik kan hard rennen btw)
Was laatst ook leuk zo in een straat..
blauw ownd ook.. heb k ook schoenen van van Diesel mooi man.. Voor de rest nog wel wat lijpe fagget kleren.. ook wel normale hoor.. ook blauw met bloemetjes haha.. ik ga toch wel ff aan me geaardheid twijvelen :)
En wij gaan wel int roze ja.. wel spijkerjackje overheen :) denk ik.. ah of niet..
dikke cool :)
Morge doek maar weeres me surfschoentjes aan hehe enkeltjes bloot.. fagget sokjes aan.. blauwe blousje aan.. ready to play haha.. |
|
|
| basvh |
| foto van jaar: Tango en Henkie in hun blauw/roze/spijkerjack/dieselschoenen - outfit dit wordt zker world press foto |
|
|
| Remy D |
Zeker geen babyblauw & rose voor mij!!!! Vind het echt gore kleuren!!
Maar 3kwartbroek vind ik Master!!! :D:D:D:D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
\
Morge doek maar weeres me surfschoentjes aan hehe enkeltjes bloot.. fagget sokjes aan.. blauwe blousje aan.. ready to play haha.. |
Playen? Ik d8 dat je der al 1tje had? :stongue: |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Playen? Ik d8 dat je der al 1tje had? :stongue: |
Ja die gaan we ook nog ff xtra playe als ze naar mij komt.. |
|
|
| DJ_Massive |
| ahhh ik wil al de gekkies hierzo welles meeten, lache geblazuuh :D |
|
|
| Rudy |
| Ik zou er wel eentje willen meeten! Maar dan om hem/haar ff goed klapjes te geven......:whip: |
|
|
| MetzZ_!! |
Rudy, ik neem aan dat je een geintje maakt?
Anders is het niveau alweer gedaald... zou zonde zijn |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
Rudy, ik neem aan dat je een geintje maakt?
Anders is het niveau alweer gedaald... zou zonde zijn |
Jaman, tuurlijk loop ik te lullen! Ik ga ook lekker vechten ofzo! Hahhaa, over laag nivo gesproken! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
ahhh ik wil al de gekkies hierzo welles meeten, lache geblazuuh :D |
OKEEE VOLGENDE WEEK ZONDAG EEN GROTE TRANCE ADDICT BBQ BIJ DJ MASSIVE :D |
|
|
|
|