|
Welke TA zou je wel eens willen ontmoeten... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
| voor mij gewoon wit en zwart :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
ahhh ik wil al de gekkies hierzo welles meeten, lache geblazuuh :D |
OKEEE VOLGENDE WEEK ZONDAG EEN GROTE TRANCE ADDICT BBQ BIJ DJ MASSIVE :D |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik ben toch echt steeds meer benieuwd naar Henkie :) jonge...zoals jij overkomt op dit forum......hmmmmmmm ik wil echt s weten of je nou zo'n baywatch typ bent :D |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Rudy
Jaman, tuurlijk loop ik te lullen! Ik ga ook lekker vechten ofzo! Hahhaa, over laag nivo gesproken! |
Nee, oke;). Just asking 2 B sure... |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik ben toch echt steeds meer benieuwd naar Henkie :) jonge...zoals jij overkomt op dit forum......hmmmmmmm ik wil echt s weten of je nou zo'n baywatch typ bent :D |
Ik ben gewoon heel lief.. :rolleyes:
Egt das t best
Gister nog met Peter overgehad.. van me real-life (ja da heb k ook)
Zeggen dat innerlijk echt heel belangrijk is "ja tuurlijk ga je de 1e keer wel voor het uiterlijk" maar daarna is zonder het innerlijk echt nix te beginnen
Veel humor
Vreemdgaan "dat nooit!, daar kwets je mensen zo mee"
Jezelf goe onderhouwe.. en attent zijn.. those are the keys to eternal pleasure..
Heb nog wel wat meer tips enzow maar das situatie gebonden :)
lol ik stop maar :) |
|
|
| Miss Proximus |
| lol henkie...marry me :cool: :toothless |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by New Wave
OKEEE VOLGENDE WEEK ZONDAG EEN GROTE TRANCE ADDICT BBQ BIJ DJ MASSIVE :D |
ahum...:D
neem je dan wel zelf effe het eten voor op de bbq mee..hehe :p :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ik ben gewoon heel lief.. :rolleyes:
Egt das t best
Gister nog met Peter overgehad.. van me real-life (ja da heb k ook)
Zeggen dat innerlijk echt heel belangrijk is "ja tuurlijk ga je de 1e keer wel voor het uiterlijk" maar daarna is zonder het innerlijk echt nix te beginnen
Veel humor
|
Damn, gister hoorde ik toch wel wat andere verhalen :D. Mar je hebt wel gelijk. Eerst worden alle rondingen ff goed bekeken en wanneer dat allemaal door de beugel ken, wordt stap 2 gezet!!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar DJ Alpha & Miss P. Ik zou die lieve mensen al tijden terug ontmoeten, maar door oorzaken buiten mij om (!?!?!?!) is dat er nooit van gekomen.
Voor de rest wil ik die koppen wel eens zien van al die mannetjes en VROUWEN op dit Holland forum en IRC. We zien het allemaal wel op Trance Energy.
Toedels!! |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | Voor de rest wil ik die koppen wel eens zien van al die mannetjes op dit Holland forum en IRC. |
enne, de vrouwtjes dan?! voel me behoorlijk achtergesteld nu hoor!:rolleyes: :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
enne, de vrouwtjes dan?! voel me behoorlijk achtergesteld nu hoor!:rolleyes: :D |
Lieve lieve Iris, je hebt helemaal gelijk. Sorry!!! Vergissing is menselijk, ik heb 't gelijk veranderd...
| quote: |
Voor de rest wil ik die koppen wel eens zien van al die mannetjes en VROUWEN op dit Holland forum en IRC. We zien het allemaal wel op Trance Energy.
|
Toedels!~! |
|
|
| Eye-Riz |
| kVoel me gelijk een stuk beter. :clown: kHad bijna een pré-weekend depressie door die woorden, oef, dat scheelde niet veel.... :D :D |
|
|
|
|