|
נאחס של מזל ...
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
טוב סתם סיפור מוזר לפני שבוע נכנס לי
בתוך הכף רגל שהלכתי יחף בבית מקל עם חוד בקצה (דמיינו משהוא כמו עיפרון) אני
והמזל הנאחס שלי ומאז אני לא יכול לדרוך על הרגל - כמו איזה נכה כבר שבוע אני עם קביים , היום
חזרתי לבית חולים כי התחילה להתנפח לי הרגל ובצילום מצאו לי חצי מהמקל תקוע עמוק בעקב בפנים באורך 4 ס"מ שהרופא אמר שזה המווון...
הכי מוזר שחיצונית לא רואים כלום...
ומחר על הבוקר ניתוח ...
:(
איך הגיוני שהמקל הזה נתקע בדיוק שהוא עומד על השטיח בתוך הרגל
ונשבר בבתוכו של הכף רגל ?
:whip:
מה הסיכוי שזה יקרה יעני ?
כנראה בגלל זה דוחים את הקורס שאני אמור לפתוח בבה"ד בשבועיים
לפחות אני ינוח עוד קצת לפני אם יצליחו .
איזה מוזר פעם ראשונה ניתוח בחיים שלי ... טוב לפחות קצת גימלים
מעניין אם אני יראה את המשחק של מכבי בבית חולים...
טוב ביי אנשים אוהב אותכם ממחר אני באישפוז של יומיים עד שלושה ...
תאחלו בהצלחה
:)
אילן רק בבקשה אל תיתן פה תגובה מעצבנת כמו תמיד טוב ? תודה :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
תרגיש טוב
לצערי אני לא יוכל להתקשר ולשאול איך עבר הניתוח
כי אין לי כבר תמספר שלך
וגם אם היה
אני לא רוצה להיות נודניק |
|
|
| luckystrike |
אילן נו חאלאס מה אתה לוקח ללב כולה הגבתי לחרא שזרקת עליי
פה בשבועות האחרונים ... לא משנה שלא תבכה לי פתאום...
קיצר סתם עשית לי מצב רוח לפני הניתוח תתבייש לך !
לא משנה יאללה לילה טוב הלכתי לישון :)
אחלו לי הצלחה ... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אילן נו חאלאס מה אתה לוקח ללב כולה הגבתי לחרא שזרקת עליי
פה בשבועות האחרונים ... לא משנה שלא תבכה לי פתאום...
קיצר סתם עשית לי מצב רוח לפני הניתוח תתבייש לך !
לא משנה יאללה לילה טוב הלכתי לישון :)
אחלו לי הצלחה ... |
שיהיה בהצלחה אחי...
מה אני יגיד לך חשבתי שאתה לקחת ברצינות את משרשמתי
תבין שאנשים כאן מתגעגעים למורן שהיה פה פעם מוד
והיה נכנס לפה תמיד
זה הכל והקטילות ברובן היו בצחוק
חוץ מזה
פאקין שיט אתה באמת מסנן אותי!!! |
|
|
| Rising |
4 ס"מ???
להההההההה............
תרגיש טוב אחי ותעבור תניתוח בשלום :)
אילן איזה מזל שאין לך תמספר שלי..
סתאאאאם :p
נ.ב יא מניאק למה אני לא רואה תחתימה ? |
|
|
| Segev |
לא נורא אחי לכל אחד יש איזה יום על מזל נאחס
שהייה לך בהצלחה בניתוח ותחזור אלינו מהר |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Rising
4 ס"מ???
להההההההה............
תרגיש טוב אחי ותעבור תניתוח בשלום :)
אילן איזה מזל שאין לך תמספר שלי..
סתאאאאם :p
נ.ב יא מניאק למה אני לא רואה תחתימה ? |
אני אהבל רציני...
לא מצליח לשים אותו בחתימה... |
|
|
| Dj Black |
תרגיש טוב אחי
אני לא יודע אם אתה זוכר אותי בגלל שאני לא כ"כ פעיל אבל חפיף
:happy2: |
|
|
| -CosmicFire- |
וואיי אחי סיפור באמת זין
אבל אל תדאג אתה תעבור את זה ותחזור ללכת מהר מאד...
אני אישית עברתי 4ניתוחים כשהייתי קטן ועכשיו יש לי בעיה בברך שמאל שעדיין לא מצאו אותה |
|
|
| Flotser |
מורןןןן
שיהיה בצלחה,
ואם הרופא יחפור לך יותר מדי כל הפורום עולה עליו
:wtf:
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
וואיי אחי סיפור באמת זין
אבל אל תדאג אתה תעבור את זה ותחזור ללכת מהר מאד...
אני אישית עברתי 4ניתוחים כשהייתי קטן ועכשיו יש לי בעיה בברך שמאל שעדיין לא מצאו אותה |
טוב נו זה כי אתה כל היום הולך מכות בשכונה
:p |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Flotser
טוב נו זה כי אתה כל היום הולך מכות בשכונה
:p |
חחחח |
|
|
| Tarantula |
:eek: :eek: :eek:
מורןן..... |
|
|
|
|