return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 29)
View this Thread in Original format
Kaidreas
mmmm, goa is nie echt mijn ding, ik noem dat keuken-muziek ik kan ongeveer hetzelfde bereiken met een paar lepels en potten en pannen:D
pooley
bwoa da kan wel hard gaan ze...
Kaidreas
hard hard... joenge stop nu is me die hokjesmentaliteit :D
pooley
trut a kot in :x
Eagle`
quote:
Originally posted by CygnusX
Op 27 november komt Infected Mushroom naar Hasselt (Grenslandhallen).

Flyers :
http://www.sixofour.org/parties/200...lyer-front.html
http://www.sixofour.org/parties/200.../flyer-mid.html
http://www.sixofour.org/parties/200...flyer-back.html

jaaaaaa dit staat genoteerd :D

quote:
Originally posted by Kaidreas
mmmm, goa is nie echt mijn ding, ik noem dat keuken-muziek ik kan ongeveer hetzelfde bereiken met een paar lepels en potten en pannen:D

quote:
Originally posted by TOR
Infected Mushroom is wel vet, maar ik vind psy nog steeds luistermuziek.

luister en keuken muziek, the shut up toch foorwijven
:whip: :p, ik doen ulle e proces aan nondedju, psy trashes trance en prog
Eagle`
eigelijk nutteloos dat ik dit post aanezien in uk maar toch, awesome dit :

J '00' F, Steve Birch, Digital Blonde mammmieeeeeeeeeeee :eyes: :tongue2 :crazy: :wtf: :eyespop: :eek:
TOR
quote:
Originally posted by Eagle`
luister en keuken muziek, the shut up toch foorwijven
:whip: :p, ik doen ulle e proces aan nondedju, psy trashes trance en prog

ik zei toch dat ik het vet vond :whip: ;)

maar niet voor op een feest, daar is de muziek te complex voor IMO
Eagle`
quote:
Originally posted by TOR
ik zei toch dat ik het vet vond :whip: ;)

maar niet voor op een feest, daar is de muziek te complex voor IMO

mja ieder zen ding i guess, maar op psy kun je echt wel uit je dak gaan imo, volgens jou misschien niet maar daar denk ik toch heel anders over. Met de dingen die john in september door de boxen joeg kun je een gebouw opblazen, met cookie-cutter stuff ala,ik noem maar wat Perry O'neil - Wave Force of Whirlpool vs Octagen - Alaska haal je nog geen gammel Ikea kastje neer. Let op ik hou van die platen, maar qua energy/drive is dat echt niks in vrgl met psy imo
TOR
zoals je zegt, ieder zijn ding... op een feest heb ik liever simpelere nummers met een thema, zoals Wave Force. daar kun je echt op gaan... bij psy ligt dat moeilijker omdat je niet dat thema hebt, waardoor je je houvast een beetje verliest. bij mij is dat toch zo.. thuis kan ik dat meer appreciëren omdat je dan meer op de details kunt letten.
Zehra
quote:
Originally posted by Eagle`
mja ieder zen ding i guess, maar op psy kun je echt wel uit je dak gaan imo, volgens jou misschien niet maar daar denk ik toch heel anders over. Met de dingen die john in september door de boxen joeg kun je een gebouw opblazen, met cookie-cutter stuff ala,ik noem maar wat Perry O'neil - Wave Force of Whirlpool vs Octagen - Alaska haal je nog geen gammel Ikea kastje neer. Let op ik hou van die platen, maar qua energy/drive is dat echt niks in vrgl met psy imo

kgeef hem gelijk hierin... meeste psy = pure energy :)

eieregooie
Jullie hadden Nexus geweldig gevonden I'm sure...

*zucht* RIP... :(
FUSyke
Lijstje met komende party's:

* Zondag 14/11 DJ Expo (Eindhoven - NL)
* Vrijdag 19/11 The Trance Odyssey - Moonproject @ Barocco
* Zaterdag 20/11 Highlite 4 (Kortrijk - B) met o.a. TCX:)
* Zaterdag 27/11 TrancEmotion (Schoten - B) met o.a. Jasper & TCX:)
* Zaterdag 27/11 Infected Mushroom (Grenslandhallen - Hasselt - B):crazy:
* Zaterdag 27/11 Pre-Opening Illusion
* Donderdag 2/12 Trance Vibrations (Antwerpen - B) met o.a. DJ Elof
* Vrijdag 3/12 Opening Illusion
* Zaterdag 4/12 Dance Valley Winter Edition (s'Hertogenbosch - NL)
* Vrijdag 10/12 Luxury: Trance & Techno party (De Rektor - Gent - B)
* Zaterdag 11/12 Arise (Nijmegen - NL)
* Zaterdag 18/12 Innercity (Amsterdam - NL)
* Vrijdag 24/12 Trance Universe (Hoogstraten - B) met o.a. Cor Fijneman, Marcel Woods, YDR, Jan, Marcky

Weer een leuk lijstje met goeie feestjes:) Kwa Tranceparty's mogen we in België den laatsten tijd niet klagen.

Ik weet alleen nog niet waar ik op 27/11 naartoe ga: TrancEmotion, Infected Mushroom of Illy? DIt zal nog een moeilijke keuze worden:nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 
Privacy Statement