|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| wordt snel gelinked als kompaan van tiesto wss, wordt dan nog gepushed door blackhole en illusion. Tja ge moet maar denken, in vgl met wat we in België hebben is hij zo slecht nog niet. |
|
|
| Jasperovitsj |
^ Yup, you have a good point. :)
Ik vind het gewoon jammer dat door de hele ID&T invloed alles meer gefocussed wordt op de Nederlandse markt. Niet dat het allemaal slechte DJ's zijn, en ik vind het ook heel goed dat er nu in België wat meer voor trance en consoorten wordt gedaan. Maar ik had liever een nauwer contact met de UK gehad, dan konden we hier tenminste DJ's als Ben Lost, Scott Bond, Pulser, Matt hardwick,... enz krijgen, mannen die ik liever bezig zou zien/horen dan Cor Fijneman en Ton TB, om er maar 2 te noemen... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Yup, you have a good point. :)
Ik vind het gewoon jammer dat door de hele ID&T invloed alles meer gefocussed wordt op de Nederlandse markt. Niet dat het allemaal slechte DJ's zijn, en ik vind het ook heel goed dat er nu in België wat meer voor trance en consoorten wordt gedaan. Maar ik had liever een nauwer contact met de UK gehad, dan konden we hier tenminste DJ's als Ben Lost, Scott Bond, Pulser, Matt hardwick,... enz krijgen, mannen die ik liever bezig zou zien/horen dan Cor Fijneman en Ton TB, om er maar 2 te noemen... |
+ de transportkosten voor Nederlanders zullen ook niet echt hoog liggen waarschijnlijk. |
|
|
| FUSyke |
Inderdaad! Vroeger waren er op zijn site soms mixen van hem te downen, maar kweet niet of die er nog zijn...
En waarom wordt ineens Cor Fijneman elke maand op grote feestjes in Belgïe geboekt!? :nervous: |
Ik erger mij daar ook ferm aan:whip: Precies of ze kennen maar enen dj. De dancings zijn niet meer origineel en ze durven geen dj's meer laten draaien die je hier niet veel hoord. Ze durven geen risico's meer te pakken of met iets nieuws uitpakken doen ze ook niet. Fijneman komt zaterdag in de Kokorico draaien en ik ben op D4M ook al een discussie begonnen in het Koko-gedeelte maar voor hen is hun clubje heilig en dus willen ze geen kwaad woord horen over Corry:p Die bende schapen toch:D |
|
|
| FUSyke |
28/05/05 MAYDAY BELGIUM
Line up:
Cor Fijneman
nieuwe naam: Mr Sam |
|
|
| djfille |
| quote: | Originally posted by FUSyke
28/05/05 MAYDAY BELGIUM
Line up:
Cor Fijneman
nieuwe naam: Mr Sam |
Trance zaal hosted by Blackhole ofzo? :rolleyes: Hopelijk nog wat vernieuwende namen... |
|
|
| FUSyke |
Inderdaad! Vroeger waren er op zijn site soms mixen van hem te downen, maar kweet niet of die er nog zijn...
En waarom wordt ineens Cor Fijneman elke maand op grote feestjes in Belgïe geboekt!? :nervous: |
Dankzij Jasper ff op de site van Mr Sam gaan zoeken achter sets van hem en gevonden:) mmm ik had al veel eerder achter sets van hem moeten zoeken. Voor hem wil ik in februari wel nog eens naar oostende afzakken. |
|
|
| _Jedi |
1- Cor is echt niet zo duur om hem te booken, tis nog zo een (buitenlandse) DJ die gerust wil of kan afkomen zonder dat je moet delen in vervoers-, hotel- en restaurant-kosten.
2- Is afgelopen jaar in België doorgebroken. (Illusion CD & vele bookings)
(Hoewel Cor al in 2002 guest-sets kwam draaien in Illusion)
3- Hij brengt een hardere styl van trance, dat in België bij het bredere publiek toch nog aanslaat.
4- Zeer sympathieke 'down to earth' DJ
Kvind nu ook wel Jasp dat ge ergens een goed punt hebt, want een Cor Fijneman in een line-up in België zetten is niet meer origineel te noemen. :rolleyes: |
|
|
| FUSyke |
BLACK HOLE NIGHT >>> 25/02/05 >>> HANGAR 1 Oostende >>> 21h - 06h
Line up:
Cor Fijneman
Mr Sam:tongue3
Ton TB
Da Fish
VVK 10€ - ADK 12€
En het is maar 5min van het station van Oostende dus ideaal om eens iets meer te drinken ;) |
|
|
| _Jedi |
| ^niet slecht Maar op een vrijdag :nervous: |
|
|
| FUSyke |
Retro Arena, The Trance Edition @ The Temple
Zondag 6 Februari
Deuren om 22u
voor 23u30 5€, erna 10€
Dj's: