return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Eftersnack Trance Nation... (pg. 2)
View this Thread in Original format
RebeL9
quote:
Originally posted by JayBee
rebel9: smaken är som baken men saken är att om du går på en fest där britney spears och christina aguilera är på linan, men så spelar de jazz istället, då blir man ju lite besviken på artisten.


alltså John Askew är väl inte känd för att lira hands in the air anthems? :P
reveal
Jag har bara sett/hört John Askew en gång och det var på Lucia-kryssningen 03. Där spelade han hårt och bra, inte ett enda "anthem" :D
montana
lite foton tagna av stonefield på liquidsunset: http://www.liquidsunset.org/photo_a...ie.php?psid=153
ice_key
Bah... blir så trött på alla som gnäller o håller på, lixom kollar man på bilderna så verkar d röj iallafall... men en bild kan säga mer än 1000 ord iofs...


:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
doter
Jooo festen va heeelt ok men saknade fler flipplåtar... men trots d lyckades vi flippa en del =)

Kvällens man e ju garanterat "dåren" Jaybee =) Han äääger som sagt!!!

Fääää rolig kille!
Glorie
jaq har inte tid att skrica nu, för ja e på fest å ska på club essentioal med mike shiver i kväll.. weeeeeeeeeeeee ;)

skriver sen :p
Glorie
kom dit 23 typ ganska exakt. darren var tyvärr en besivkelse :( ja som trodde han skulle va stenbra, eftersom han gjort så många bra låtar :/ men neeeeee.

tur att askew räddade tillställningen... :D han var fan så gryyyyymt bra. vilken stämning sen. :crazy:

mondo var sådär bra. de blev ju fasen syrebrist i lokalen och det var alldeles för mkt folk. urk!

massa tack till doter för förfesten!!!! :D asnajz... vi hitta till slut, trots min lilla miss :p

hmmm...träffa en del sköna människor på festen me! de flesta, clubbers från Linköping :D men även en del swetas

å joo jocke, jag såg dig en del ggr. det var du med Neptun tryckt på ryggen väl? å montana har jag på film till och med :D har säkert... 12 filmer från festen å säkert... 50 bilder :p sakna AC. dock :(

sammantaget hade jag askul ändå, trots att darren inte levde upp till mina förväntningar. jag åker så sällan på fester, så ja har alltid askul när ja får höra grym musik ute!
montana
mer bilder av steve & brightsoulstone

http://www.liquidsunset.org/photo_a...ie.php?psid=154
http://www.liquidsunset.org/photo_a...ie.php?psid=155
SteveTranz4ever
Jag hade verkligen as kul... Det vart lite mycke av de goda men man kan ju inte tacka nej varje gång nån ska bjuda eller hur :)

Började som JayBee sa med en skön förfest i gettot där polarn bor...
Jag hade så kul mycket för jag träffade så många jag känner och ett par nya TAs i mina ögon... Morakickerss och Montana... kul att se ni finns på riktigt och inte bara på forumet :)
Förutom dom så träffade jag Glorie, Jaybee, lonne, Whiterussian, Gaby... ja vilka fler ?
Kan väl hålla med om att allt var väl inte perfekt men mitt helhetsintryck gjorde detta till en as kul kväll för mig :)


Filmade in ett par snuttar med min digitalfotokamera
ftp://trance:[email protected]:7171


Vi ses snart igen på nästa fest :D
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Började som JayBee sa med en skön förfest i gettot där polarn bor...


va ni hemma hos jonas eller va han nu heter eller???
tänkte på det jaybee sa om bioduken :p

JayBee
dbl: jo jag tror det. finns ju ioförsig många jonas i sverige men låt oss kalla honom för kodnamn: Magneten :D

glorie: hehe jo neptun stog det på mig rygg. din jävel :D, jag såg inte dig. jag hoppas du hadde en riktigt bra anledning till att inte hälsa när du endå visste att det var jag :toothless
dbl
quote:
Originally posted by JayBee
dbl: jo jag tror det. finns ju ioförsig många jonas i sverige men låt oss kalla honom för kodnamn: Magneten :D


hahahaha.. nice kodnamn...

om han va lindeberg bög så va det nog han... hehe
han va iallafall det när jag förfesta där för längesen.. :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement