|
Eftersnack Trance Nation... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by JayBee
glorie: jag hoppas du hadde en riktigt bra anledning till att inte hälsa när du endå visste att det var jag :toothless |
njaa det hade jag väl iofs inte :p du sprang bara ifrån mig så fort vi råkade komma nära varandra och jag såg dig nog bara en 2 ggr ändå. Orka springa efter, bland allt folk? :p
men de verkar ha varit en del swetas där ändå alltså, märker ja ju när ja ser vilka steve träffat... lätt dubbelt så många på festen, än vad som stod i den där listan "vi kommer" (ja, ni fattar hoppas ja.)
vi skulle ju haft en SWEta-meetup dammit :D |
|
|
| montana |
| håller med glorie, vi borde haft en meetup |
|
|
| Virus |
Jaybee, du har den grymaste mustaschen i stan, men du verkar glömt att vi stod och snackade i en kvart! :wtf:
Appropå musiken så måste jag säga att jag var besviken. Den här dan var det en helt ointressant typ av trance. Men jag hade roligt hursomhelst! Stockholm är sköj!! :D |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Virus
Jaybee, du har den grymaste mustaschen i stan, men du verkar glömt att vi stod och snackade i en kvart! :wtf:
Appropå musiken så måste jag säga att jag var besviken. Den här dan var det en helt ointressant typ av trance. Men jag hade roligt hursomhelst! Stockholm är sköj!! :D |
nämen oj då. det kanske vi gjorde. jajuste det gjorde vi ju. typ i mellan dörrarna där träffade jag dig och lonne.
men jag har lite små svårt att minnas ditt ansikte. spriten hadde tagit ganska bra på mig vid det laget. men du är en brunett va? ;) |
|
|
| morakickers |
...framför allt för att jag var där med många kompisar och ganska dragen och på lysande "semesterhumör" (4 dgr ledigt!!). Lokalen def över förväntan! Mkt trevlig barpersonal som du sa Jaybee.
Håller med om att man kan bli lite bortskämd m tanke på alla fester just nu, men detta var en konstig typ av trance - varken särskilt uplifting/anthem-aktig men ÄNDÅ med de där DJÄ***A pauserna där alla ska juuuubla till dess dj:n till slut är lite schysst och släpper på beatsen igen ;)
Blir lite enahanda efter ett tag, jag saknar flytet. Eftersom det bara är Steve jag lyckats hitta hittills (efter att ha frågat folk jag träffat på nästan ALLA större arrangemang 2-3 år bakåt... "är du TA kanske?" "va saru??" "näe, det var inget..") så är det ingen SWETA som vet att jag på fyllan inte kan låta bli att vissla och juuubla i pauserna, vilket ju gör pauserna ännu drygare när jag tänker tillbaka ;)
Steve - hade jag vetat att du skulle få för mkt att dricka hade jag inte bjussat :D :D
Nä, med detta arrangemang i ryggen ser jag fram emot Digweed och lägger trancen på is till 2 veckor på Ibiza i sommar - Tiesto, PvD, AvB :D Om man inte ska låta kompisarna lura med en till Wickeds psyfest som börjar om 1 timme ;)
//mora |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by morakickers
...framför allt för att jag var där med många kompisar och ganska dragen och på lysande "semesterhumör" (4 dgr ledigt!!). Lokalen def över förväntan! Mkt trevlig barpersonal som du sa Jaybee.
Håller med om att man kan bli lite bortskämd m tanke på alla fester just nu, men detta var en konstig typ av trance - varken särskilt uplifting/anthem-aktig men ÄNDÅ med de där DJÄ***A pauserna där alla ska juuuubla till dess dj:n till slut är lite schysst och släpper på beatsen igen ;)
Blir lite enahanda efter ett tag, jag saknar flytet. Eftersom det bara är Steve jag lyckats hitta hittills (efter att ha frågat folk jag träffat på nästan ALLA större arrangemang 2-3 år bakåt... "är du TA kanske?" "va saru??" "näe, det var inget..") så är det ingen SWETA som vet att jag på fyllan inte kan låta bli att vissla och juuubla i pauserna, vilket ju gör pauserna ännu drygare när jag tänker tillbaka ;)
Steve - hade jag vetat att du skulle få för mkt att dricka hade jag inte bjussat :D :D
Nä, med detta arrangemang i ryggen ser jag fram emot Digweed och lägger trancen på is till 2 veckor på Ibiza i sommar - Tiesto, PvD, AvB :D Om man inte ska låta kompisarna lura med en till Wickeds psyfest som börjar om 1 timme ;)
//mora |
Bara så fler kan hitta dig nästa igång istället för att du ska behöva leta ihjäl dig :D
http://www.liquidsunset.org/photo_a...-184933)/33.jpg
En ledtråd: morakickers avatar
Får tacka för biran då...umm har bara vaga minnen av de men jag bjuder nästa gång aight ! Blev bjuden av en annan också :eyespop: |
|
|
| morakickers |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Bara så fler kan hitta dig nästa igång istället för att du ska behöva leta ihjäl dig :D
http://www.liquidsunset.org/photo_a...-184933)/33.jpg
En ledtråd: morakickers avatar
Får tacka för biran då...umm har bara vaga minnen av de men jag bjuder nästa gång aight ! Blev bjuden av en annan också :eyespop: |
hehe!! det var cider och den var inte så dyr, stort tack själv för videosnuttarna tidigare i tråden. till alla er som tittar på bilden, jag har läppar egentligen :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by morakickers
till alla er som tittar på bilden, jag har läppar egentligen :nervous: :nervous: :nervous: |
Du kan vara lugn, verkar inte som att länken fungerar nämligen ;) |
|
|
| Virus |
| quote: | Originally posted by JayBee
nämen oj då. det kanske vi gjorde. jajuste det gjorde vi ju. typ i mellan dörrarna där träffade jag dig och lonne.
men jag har lite små svårt att minnas ditt ansikte. spriten hadde tagit ganska bra på mig vid det laget. men du är en brunett va? ;) |
Exakt... eller typ... heh...
Jag är inte brunett...Om nu en kille ens kan vara det!? Jag är blond med semihockeyfrilla. Jag var också helt väck mot slutet. Jag kan inte minnas ett ord av va du eller jag sa till varandra. Men jag kommer ihåg att nån snubbe i röd mustasch kom rusande emot mej från ingenstans och gav mej en kram! Mäktig entré :D
Träffade Vitryss också, han var sympatisk och laid back som alltid. Lonne, den gamle stofilen, han är ju alltid med vare sej man vill eller inte :P |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Virus
kommer ihåg att nån snubbe i röd mustasch kom rusande emot mej från ingenstans och gav mej en kram! Mäktig entré :D
|
flåt men de där va roligt att läsa :stongue: snart ska ja visa mina bilder... hihi |
|
|
| JayBee |
haha guuud.. vart kommer den ifrån? vem har ritat den bilden? :)
EDIT: ser ju snarare ut som en pizza bagare :D |
|
|
|
|