return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
חזרתי שוב :)
View this Thread in Original format
NyKoN
חזרתי מארה"ב אתמול... היה מרגש הטיול עצמו.. מי שמכיר את קונאן את אובריאן (בעלי יס) אז ביקרתי אצלו בתוכנית

זה האולפן עצמו שהוא די קטנצ'יק



זה קונאן מראיין את ג'וני נוקסוויל (ג'קאס)
אחרי השלב הזה החרימו לי את המצלמה כי שכחתי בתמונה הבאה להוריד את הפלאש והכריחו אותי למחוק גם אותה



ולחובבי האוז שביננו (אני בטוח שיש הרבה) ביום רביעי בבוקר/צהריים (ערב בארץ) טיילתי בדרום ניו יורק ופתאום אני קולט מולי את ביצ'ר!! בלי להתבלבל שלפתי את המצלמה וביקשתי מאבא שלי שיצלם אותנו ביחד


אחרי שאמרתי לו שאני מישראל הוא דאג להזכיר לי שהוא הרג את ה"בסטרד הנאצי" והמשיך לידידות שלו שד"א עומדות מאחוריו ומצחקקות
קניתי גם אייפוד נחמד וקטן כדי לשמוע הרבה טראנס
אני יודע שלא ממש הייתי פעיל בזמן האחרון אבל אני אנסה יותר מעכשיו
:D
KrazyDJs
התמונה עם ב'יצר קלאסית אחי..
יצאת מלך :p

תתחדש על האיי פוד
ושמח לשמוע שנהנית

ברוך השב
KosmiK-G8
תרשו לי
וסליחה על הבורות

מי זה ביצ'ר?
ronsh
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
תרשו לי
וסליחה על הבורות

מי זה ביצ'ר?


מצטרף לשאלה
arik
2Xברוך שבוך

לא משנה מה קורה צמיד תחזור
AnthemFreak
מיזה ביצ'ר???? אתם לא מתביישים????????
זה שחקן מהסדרה הכי טובה שהיתה אי פעם!!!!!!!!
סדרת הבית כלא
OZ!!
הוא מגלם שם הומו.. אלון אני מקווה שנזהרת לא להרים מהרצפה שום דבר לידו
KosmiK-G8
מממממ
טוב
אההה
הוא רשם לחובבי האוז

אני חשבתי הוא התכוון
house

loooooooooool!!!
Flotser
מגניב :)

די אני מת לנסוע לארה"ב!!!
Shahar
מזה איפוד?
KrazyDJs
iPod
נגן MP3 עם HDD
של Apple
אני חושב

משו בסגנון

Sm0keMachine
מצחיק שביצ'ר מסתובב סתם ככה ברחובות ניו יורק..
אין לו עבודה או משו? :rolleyes:
-CosmicFire-
אין עבודה אין שפה קשה קשה
בגלל זה הוא ברחובות
אחשלו כמה עלה לך האייפוד??
אני מת לקנות אחד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement