return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
WTF!!! Alice Deejay komt op 12 september naar onze school
View this Thread in Original format
Blik
AAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!! ik heb gisteren gehoord dat op 12 september Alice Deejay naar onze school komt!!!!!!:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

onze school is namelijk verbouwd en zij komt optreden bij de heropening van onze school!!!!!!!!!

ik hoop dat het 's middags is want dan kan ik hem lekker naar huis toe gaan na het 2de uur:p want ik ga echt niet naar Alice Deejay luisteren (denk ik:p)
Bellie
WHAHAHAHA dikke lol :D
jezus christus zeg,dit is wel heel droevig.
ik zou zeggen.haal de pillen maar tevoorschijn,gooi er gelijk 3 naar binnen en gaan met die banaan.HE-LE-MAAL uit je naad op Alice Deejay.HAHAHAHAHAHAAAAAA ROFL!!! :D

GREETZ!!
Miss Proximus
Ik dacht dat jullie gozers altijd je l*l achterna liepen:rolleyes: ...dus ee....vooraan staan blikkie:rolleyes:

haha..en dat je er over DENKT om vrij te nemen: de eerste schoolweek is uberhaupt nog een xtra week vakantie toch? voor mij wel :D
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik dacht dat jullie gozers altijd je l*l achterna liepen:rolleyes: ...dus ee....vooraan staan blikkie:rolleyes:

haha..en dat je er over DENKT om vrij te nemen: de eerste schoolweek is uberhaupt nog een xtra week vakantie toch? voor mij wel :D

yeah right, mijn eerste week is al begonnen, ik zit al sinds woensdag op school, dus dat is dan al mijn 3de week die bezig is:(:(

eerste week is trouwens om goede plaatsen te krijgen in de klas, hoe verder naar achteren des te beter:D
Eye-Riz
quote:
eerste week is trouwens om goede plaatsen te krijgen in de klas, hoe verder naar achteren des te beter

Als je slim bent, bekijk je het vanuit de leraar's kant: die weten dat het meeste geouwehoer altijd achteruit de klas komt en dat de braverds vooraan zitten (want die willen toch niets missen tenslotte)
Dus wat doet die leraar? Vestigt al zijn aandacht op.... ja, juist ja: HET ACHTERSTE DEEL VAN DE KLAS! :rolleyes:
Muts, VOOOORIN zitten dus!!!! :D :D :D (tenminste, dat werkt met spieken het beste)
-=WVG=-
Alice Deejay...wiez da ?? :p

Oh het is trouwens ook mijn school :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: ...ach jah ik zie wel...

Als Alice ons wat vrije uurtjes bezorgd mag ze voor mijn part blijven :)
Miss Proximus
lololol...zitje in de brugklas Blik? klinkt wel zo :p (k)
Henkie_henk
alice deejay.. lol mooi man.. moe je fruit gaan gooien..

Toen bij ons de leraren en leraresjes moesten zingen aant eind vant jaar (examenstunt) Gingen paar mensen met eieren gooien :rolleyes: .. Veel kunnen ze niet doen.. schorsen?? lol.. ontzegging van examen.. lol okay dies wat minder :) Wel cool.. Of je doet zoals 2 jr geleden?? in den haag.. dat protest tegen de 2e fase lol.. met bakstene erbij :)

Bij jody bernal was dat ook gebeurd.. las ik op ze gastenboek op jodybernal.nl ik moest namelijk ff plaatje van hem hebbe.. (voor vernknaakt) wilde eigenlijk ook wat editte in photoshop.. maar geen idee wat.. iig schreef zon meisje dat ze het heel erg vond dat hij werd bekogeld met fruit haha.. dikke cool!

En je moe wel achterinzitten.. beste spiekplek.. beste plek om te smsen beste plek om te lullen.. die leraar heeft geen arendsogen ofzow hoor.. beste plek om op de tafel te tekenen..

De braverds zitten niet vooraan hoor.. daar zitten de losers :)
Wat heb ik nog verhalen over de middelbare school zeg.. lol.. hoppa kauwgom in dat meisje der haar.. haha bleef het helemaal plakken haha (deej ik nie trouwes ;-)

trouwens goeie spiektip: Men neme de pc.. men typt het spiekbriefje in lettertype 6 ofzow.. knipt het uit.. pakt plakband vouwt het zo dat het dubbelzijdig plakkend is.. Doet het aan de onderkant van het spiekbriefje.. je plakt het aan de binnekant van je mouw.. je legt je hand gewoon op tafel.. met je pen doe je je mouw beetje rond/open.. kan je zo alles lezen.. Zo heb ik nooit frans grammatica hoeven te leren.. of frans woordjes :D En nog me examen met 7 ofzow gehaald haha :)

Op je examen kan je trouwes maar beter nie spieken :) Ow ja nog nooit gesnapt met mijn zelfbed8e spiekblaadjesplek :) 1 keer gesnapt wegens spieken.. in me hele carriere.. meteen een 1 lol.. ah mogt em overnieuwdoen.. :) Owww.. wat hebbe we vaak afgekeken zeg :)

Opzich was middelbare school nog best lachen.. wel lang (kwa uren)

ik heb weer genoeg geluld.. :)
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus
lololol...zitje in de brugklas Blik? klinkt wel zo :p (k)

ehh, hoezo, eindexamenklas VWO6........ik haat die stomme bruggers die naar de weg moeten vragen bij ons op school:whip: :whip:

(ok, onze school is verbouwd dus ik wist alle lokalen ook niet meer precies;))

eieren kopen........zoals bij eindexamens altijd.........kheb n \u al zin in LSD:D
Henkie_henk
Je moet in die eieren.. ff een gaatje prikken (met een naald ofzow).. dan laat je ze in een warme afgesloten ruimte staan voor een weekje.. dan neem je ze heeeel voorzichtig mee naar school..

Bij alice "deejay" schreeuw je.. Real Trance Never dies.. en gooi je die eieren op het podium.. (t liefst met mannetje of 4 tegelijk) Dan is het optreden zo goed als afgelopen want die meurt haha.. niet te geloven..
of je haalt ff zon stinkbom bij de feestwinkel das ook altijd leuk Kan je ook in iemands la doen van de klas.. hoef je nie meer int lokaal te zitten.. betekent hoogstwaarschijnlijk wel "nakomen" en die onzin.. ow en dat vegen na school haha.. al die herinneringen :p

Maar dat met die eieren werkt geheid.. of een rookbom das ook cool man! hebbe we ook ooit bij iemand naarbinnegerold bij ze huis haha.. zo wat was die boos zeg lol.. volgens mij deejd ik de 200 meter in 0.2 seconden :)

Ik was ook zooo rebels he :)

New Wave
Dat mens zag er toch best wippeble uit toch?.offuh niet?

Gewoon diep penetreren op school. Heb je tenminste nog wat leuks gedaan op school..............

LATOX
Dwingo
Je weet wat je te doen staat
:)

Bij ons was ooit de Magic Paperclip tour op school. Van Radio drie ofzo, weet ik wat dat was. Kregen we daar optredens van Boyzone, CB Milton en Knolleman (' het busje komt zo) voor onze plaat.
Geloof me, dan zit je met die Alice DeeJay nog goed (hoe moeilijk je je dat dan ook kunt voorstellen).

Lul trouwens maar niet te hard over bruggers, want volgend jaar ben jij ook weer terug bij af (als je slaagt). Ik wil je wel eens horen piepen tijdens een eventuele introductieweek.

Toen laatst de introductie van veel scholen in Eindhoven was, ben ik met veel leedvermaak op een terrasje gaan zitten en ik heb mooie dingen mogen aanschouwen. Wat minder mooi was waren naakte mannen die met hun blote reet over een met groene zeep ingezeepte biljarttafel moesten glijden in een overvolle kroeg.
:D
Talking about bruggers.

Hoe dan ook: n-joy Alice DeeJay.
(wat in principe ook voor een ontgroening kan doorgaan)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement