return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Master Digweed @Mondo Valborg!!!
View this Thread in Original format
Amnezia
Vad
Bedrock & Monday Bar
featuring JOHN DIGWEED

När
Valborgsmässoafton
Fredag 30 april, 2004
22.00-03.00

Var
Mondo, Medborgarplatsen 8
Stockholm

DJs
JOHN DIGWEED :cool:
Calle Dernulf
Johnny Boy

Ålder
20 år

Entré
300 kr förköp på:
C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkogata 21-23, tel 08-10 40 18
Pitch Control, Gamla Brogatan 27, tel 08-22 56 40. (t.o.m. 31 mars)
Pitch Control, Ynglingagatan/Sveavägen, tel 08-22 56 40. (fr.o.m. 7 april)
350 kr i dörren

Vilka ska dit???inte varje dag man får besök av en legend...kommer garanterat absolut inte missa detta:cool: lite orolig för biljett grejen bara...Mondo tar ju inte så mkt folk å hört många som sagt man ska köpa biljett till detta i god tid...så får väl bli i veckan iaf....kommer bli knas me grymt...=):toocool:
lonne
Garanterat!
Sorrow
Digweed är otrolig.. :eyes:

Should be sweet!
SteveTranz4ever
Kommer bli hur skoj som helst !!!

Har tyvärr inte råd att köpa biljett förän efter löning dock... Brände en kvartsmiljARRd på taxi & alkohol i torsdags :p
Virus
fittit!
JayBee
I'm there!
Versace
kommer också, men har inga förväntningar på digweed...
har lyssnat på hans set, hittat en som är bra...

man måste iaf se killen in action, han kanske är bra...
reveal
quote:
Originally posted by Virus
fittit!


Vad skulle det betyda? :p
Gaby
Missar man bara inte...
Amnezia
hum någon som har lite koll på hur det ligger till me biljetter?? typ om man bör skynda sig lr om det fortf e rätt lungt?:)

JayBee
jag antar att det är lugnt. jag har köpt biljetter till alla fester jag gått på sista veckan. detta är sverige så biljetterna tar inte slut så jäkla fort. :)
Amnezia
quote:
Originally posted by JayBee
jag antar att det är lugnt. jag har köpt biljetter till alla fester jag gått på sista veckan. detta är sverige så biljetterna tar inte slut så jäkla fort. :)


jao iofs..men det e John "digge" Digweed vi snackar om här:p ;) å Mondo e väl inte så stort?? aja får väl hålla koll iaf...=):)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement