|
Grootste Nederlandse Clubs
|
View this Thread in Original format
| th0m |
Afgezien van de evenementen als Innercity, Trance Energy etc. wat zijn de grootste clubs in Nederland (clubs die voornamelijk EDM draaien)?
Ik heb hier zelf niet zo'n goed beeld van. |
|
|
| TranceFool |
| Vergeet in Rotterdam ook Las Palmas niet, die hebben van de week geloof ik nog een award gekregen voor beste Club van Nederland......van wie die award uitging weet ik niet meer... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Vergeet in Rotterdam ook Las Palmas niet, die hebben van de week geloof ik nog een award gekregen voor beste Club van Nederland......van wie die award uitging weet ik niet meer... |
Dat was toch van de goude kabouter-award. |
|
|
| Switch |
niet in nederland, maar een pislengte over de grens bij almelo en enschede:
Club Zak
Index
en 1 van de grootste clubs in omvang in europa: Dieka |
|
|
| kolkiewolkie |
= niet zo groot hoor
= dood
je hebt in het zuiden toch ook nog ergens dat club X zitten en iets met time in de naam ofzo... als dieka genoemd wordt valt die volgens mij ook in dat rijtje. Daarnaast is er nog de Hemkade... ook wel vrij riant hoewel er eigenlijk alleen maar thema-avonden zijn (toch?). |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
= niet zo groot hoor
= dood
|
heb die club list gewoon ge copyt paste uit de travelling to holland thread dus dan moet je omdat meneer gister niet is uitgeweest niet opeens op de details gaan letten |
|
|
| New Wave |
Mwjh aik ben inderdaad eens een keer naar Dieka geweest.
Paar verdiepingen/kelder dansplezier :)
Ik heb die avond nog flink de gokkast weten te plunderen :) heerlijk zo'n gratis avondje stappen :p
Nog een club :
Alcazar ofzo..hele foute tent...wel groot :) bestata het trouwen snog, heb der nog 5 munten van :p? |
|
|
| Chicane |
| Alcazar in Puttershoek? :haha: whaha, die toko is amper zo groot als me slaapkamer.. k*nkerboeren toko daar, tegenwoordig helemaal into disco (70' & 80's) netzoals de enige discotheek hier in Dordrecht (Amgigo's, voormalige ScannerS) |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
= niet zo groot hoor
= dood
je hebt in het zuiden toch ook nog ergens dat club X zitten en iets met time in de naam ofzo... als dieka genoemd wordt valt die volgens mij ook in dat rijtje. Daarnaast is er nog de Hemkade... ook wel vrij riant hoewel er eigenlijk alleen maar thema-avonden zijn (toch?). |
Time out? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Flippe
Time out? |
Het ging toch om clubs, Time Out is geen club maar een boeren disco. Net zoals Alcazar ben er nog keer geweest met al me neven en nichten om gezellig keer met elkaar te stappen. :haha: :haha: :haha: Jezus wat een klote tent. |
|
|
|
|