return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
טרד פרידה (pg. 2)
View this Thread in Original format
nimrod levi
וואי שנים שלא כתבתי פה
אבל הייתי חייב להוסיף
שלושה ימים אחרי:)
בקיצור
שיהיה לך בהצלחה
luckystrike
אילן אלייך אני כבר לא מתייחס אחי ... :)


ורונש אחי קח את זה בקלות וואללה לא יצא לי להכיר אותך כל כך אבל מהפוסטים שלך אתה אחלה גבר אל תעשה שטויות ובאמת טייק איט איזי
אחי :)

גיוס נעים ותהנה מהחוויה :)
taltul
רונש שיהיה בהצלחה...גיוס קל וכמה שיותר פאנן...:D
חבל שאתה הולך בדיוק ברגע שהעלת את הרעיון של חולצה של הפורום...ועדיין לא נסגר מי לוקח על עצמו את האחריות...
אבל חפיף אחי...:)

תחזור לפה בשבתות אם תהינה לך אותם...חחח...מצטער על הסאטירה אחי..
פשוט שמעתי שטוחנים הרבה בחיל הים...
אבל אל דאגה...תצרוב כמה שיותר דיסקים שתשמע אותם בצבא ותיזכר בימים הטובים של הפורום...

יאללה אח שלו...תהיה בריא...
ותן להם בראש שמה:)
ronsh
יהיה בסדר אחים שלי..

כמה שקשה לי להתגייס ... ולא בא לי להתבגר
בא לי להשאר ילד ...

אבל אין ברירה זה עוד שלב בחיים שלנו פה במדינה
ויהיה בסדר..
Hell_Copter
שמע... אולי יש לך תקווה באופק
למה חבר שלי ושל חן גם התגייס לחיל הים... לחובלים
ואחרי הטירונות 02 שהוא עשה עכשיו... הוא קיבל פאקינג רגילה :)
Scorchio
quote:
Originally posted by luckystrike
אילן אלייך אני כבר לא מתייחס אחי ... :)


ורונש אחי קח את זה בקלות וואללה לא יצא לי להכיר אותך כל כך אבל מהפוסטים שלך אתה אחלה גבר אל תעשה שטויות ובאמת טייק איט איזי
אחי :)

גיוס נעים ותהנה מהחוויה :)


בואנה מורן מאיזה קבר התעוררת קיבינימאט מחפשים אותך פה בנרות

רון גיוס נעים
זה התאריך האחרון של בנים השנה
למחזור של 2003
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
בואנה מורן מאיזה קבר התעוררת קיבינימאט מחפשים אותך פה בנרות

רון גיוס נעים
זה התאריך האחרון של בנים השנה
למחזור של 2003


פה הטעות שלך
נמרוד מתגייס ב 21
אולי התכוונת גיוס קרבי אחרון
ronsh
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שמע... אולי יש לך תקווה באופק
למה חבר שלי ושל חן גם התגייס לחיל הים... לחובלים
ואחרי הטירונות 02 שהוא עשה עכשיו... הוא קיבל פאקינג רגילה :)


תאמין לי שאני מוותר על הרגילה הזאת
בשביל יציאות יותר טובות בעתיד

אז ככה לפי מה שהבנתי
אחרי הטירונות אני עובר לבסיס של חיל הים - הדרכה
וזה בסיס סגור...כל הזין
ורק אחר כך כשאני עושה חפיפה לתפקיד ועולה על הספינה אני עובר לבסיס פתוח..

ובהתחלה אני לא יקבל להיות תורן וכאלה אז יהיה לי אפשרות לצאת לטייל בחיפה לכמה שעות..אבל לאט לאט גם את זה אני יאבד...חפיף

:sadgreen: :sadgreen: :confused: :confused: :( :(
Hell_Copter
דוד... אתה לא היחיד עם יציאות של רון ארד... אל תדאג


בכל אופן...
יש לי חבר בסטילים גם... יותר נכון אחד שהיה איתי בכיתה... לא יותר מדי חבר שלו כבר...
אבל ראיתי אותו באילת לא מזמן... אז לפחות תתנחם בזה שמקפידים על רגילה ראשונה :D
luckystrike
אחי יש לי שתי חברים טובים חובלים אולי הם יהיו המפקדים
שלך על הספינה לך תדע :)

וצח אחי תודה אני מנסה כמה שיותר :)

ronsh
זהו חברים...זאת כנראה ההודעה האחרונה לתקופת האזרחות...
בטירונות יהיה לי יציאות סבירות אני מאמין...

אחרי זה יבוא הקורס שיהיה קשה לאללה...בסיס סגור ומחורבן
ואחרי זה אני יעבור לבסיס השני של חיל הים...אבל עד הסמל גם יציאות חרא

תשמרו על עצמכם
אני יבקר מידי פעם
Sniper
we will miss u man..
good luck
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement