| taltul |
רונש שיהיה בהצלחה...גיוס קל וכמה שיותר פאנן...:D
חבל שאתה הולך בדיוק ברגע שהעלת את הרעיון של חולצה של הפורום...ועדיין לא נסגר מי לוקח על עצמו את האחריות...
אבל חפיף אחי...:)
תחזור לפה בשבתות אם תהינה לך אותם...חחח...מצטער על הסאטירה אחי..
פשוט שמעתי שטוחנים הרבה בחיל הים...
אבל אל דאגה...תצרוב כמה שיותר דיסקים שתשמע אותם בצבא ותיזכר בימים הטובים של הפורום...
יאללה אח שלו...תהיה בריא...
ותן להם בראש שמה:) |
|
|