|
טרד פרידה
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
אז ככה חברים...עוד שבוע...יום ראשון הבא ה18/4
אני מתגייס ... כן כן...כל כך בא לי לבכות...
3 שנים מהחיים שלי הולכים להשתנות לגמרה...
אני עוד יחזור לפה כשיהיה לי אפטרים
ואחרי שאני יסגור 21..כמו כלב...
שמחתי להכיר את רובכם...
אני לא ישכח את מה שלמדתי פה על מוזיקה
תשמרו על עצמכם אחים ואחיות שלי... |
|
|
| KrazyDJs |
וואלה אח שלי שיהיה לך גיוס קל ושפשוף נעים
נתגעגע ותחזור במהרה לפה |
|
|
| DjNumShum |
| בהצלחה! אתה מתגייס בדיוק שנה ו5 חודש אחריי |
|
|
| Sm0keMachine |
אחי קח את זה בקלות..
אתה הולך לחיל הים לא?
אז קודם כל אתה עכשיו הולך לעשות טירונות 02, שזה צחוקים, זה כיף סך הכל..
זה חוויה..
אחרי זה אתה באמת תטחן כמו מניאק.. :)
שיהיה בהצלחה... :) |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
בהצלחה! אתה מתגייס בדיוק שנה ו5 חודש אחריי |
ושנה ו-4 אחרי
גיוס נעים אחי תיקח את הכל בקלות...
זה יעבור בצ'יק
לאן אתה מתגייס? |
|
|
| Hell_Copter |
והוא מתגייס גם 5 חודש אחריי :)
שיהיה לך אחלה של גיוס דוד!
ושיהיה לך קל ומקווה בשבילך שלא תטחן יותר מדי
נראה לי אתה עדיין לא בנוי לזה :) |
|
|
| Sniper |
ו9 חודשים אחרי:)
אחי שיהיה בהצלחה
באמת טירונות 02 זה אחד הצחוקים שיכול להיות
הכי כיף בארץ
שיפשוף נעים
שמור על עצמך |
|
|
| KosmiK-G8 |
אח שלו
חבל שאתה עוזב אחי
שיהיה לך טירונות סבבה
אני עד היום זוכר משהו טוב מהטירונות שלי
הכרתי איזה אחד ארוך תיחו בשם מורן[
שלימים גם הביא אותי לפורום הנכבד הזה
היום הוא כבר סנוב אבל פעם הוא היה בן אדם נשמה
זהב
אני אומר לכם כל הטירונות הפלתי סבונים במקלחת היה משהו בסט
קיצר אחי
אתה תכיר שם אנשים שרוטים קורעים דבילים וגם כמה נורמלים שיהיו איתך כדי להסתלבט על כל המחלקה הדפוקה
ותחזור מתי שתוכל אחי
יש לך פה בית
ואני לא מדבר רק בשמי (בדרך כלל אני כן אבל במקרה הזה לא) ונתון חשוב אתה מתגייס שנתיים 4 חודש ו-16 ימים אחרי...
ודיייייי אני רוצה הביתה!!!! לאמא....
רגע אני בעצם בבית...
אז מה אני בוכה....
מוזר הצבא של היום... |
|
|
| AnthemFreak |
וואי אחי באסה שתעוזבב
תשתדל להיות פה למרות הכללל שיש לך חופש..
שיהיה בהצלחה |
|
|
| oDrori |
אחי, גיוס מהנה אני מאחל לך (יש כזה דבר!)
ושנראה אותך פה ושם |
|
|
| Segev |
ואי אחי נתגעגע אליך כל יום חמישי אני ישב לבד וישמע את התוכנית של ארמין :(
בלי מי שיספור לי כמה פעמים רצוף הוא כבר שם את
no one on earth
מקווה שהיה לך כיף ושתחזור כמה שיותר אני תמיד פה בשבל לעזור לך להשלים |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by MasterP
ושנה ו-4 אחרי
גיוס נעים אחי תיקח את הכל בקלות...
זה יעבור בצ'יק
לאן אתה מתגייס? |
חיל הים..
סטלן = סטילים = ספינות טילים
תודה לכולם..
אני עוד יבקר פה באפטרים שנותנים בהתחלה |
|
|
|
|