return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
טרד פרידה
View this Thread in Original format
ronsh
אז ככה חברים...עוד שבוע...יום ראשון הבא ה18/4

אני מתגייס ... כן כן...כל כך בא לי לבכות...
3 שנים מהחיים שלי הולכים להשתנות לגמרה...

אני עוד יחזור לפה כשיהיה לי אפטרים
ואחרי שאני יסגור 21..כמו כלב...

שמחתי להכיר את רובכם...
אני לא ישכח את מה שלמדתי פה על מוזיקה

תשמרו על עצמכם אחים ואחיות שלי...
KrazyDJs
וואלה אח שלי שיהיה לך גיוס קל ושפשוף נעים
נתגעגע ותחזור במהרה לפה
DjNumShum
בהצלחה! אתה מתגייס בדיוק שנה ו5 חודש אחריי
Sm0keMachine
אחי קח את זה בקלות..
אתה הולך לחיל הים לא?
אז קודם כל אתה עכשיו הולך לעשות טירונות 02, שזה צחוקים, זה כיף סך הכל..
זה חוויה..

אחרי זה אתה באמת תטחן כמו מניאק.. :)

שיהיה בהצלחה... :)
MasterP
quote:
Originally posted by DjNumShum
בהצלחה! אתה מתגייס בדיוק שנה ו5 חודש אחריי


ושנה ו-4 אחרי

גיוס נעים אחי תיקח את הכל בקלות...
זה יעבור בצ'יק

לאן אתה מתגייס?
Hell_Copter
והוא מתגייס גם 5 חודש אחריי :)

שיהיה לך אחלה של גיוס דוד!
ושיהיה לך קל ומקווה בשבילך שלא תטחן יותר מדי
נראה לי אתה עדיין לא בנוי לזה :)
Sniper
ו9 חודשים אחרי:)
אחי שיהיה בהצלחה
באמת טירונות 02 זה אחד הצחוקים שיכול להיות
הכי כיף בארץ

שיפשוף נעים
שמור על עצמך
KosmiK-G8
אח שלו

חבל שאתה עוזב אחי
שיהיה לך טירונות סבבה
אני עד היום זוכר משהו טוב מהטירונות שלי
הכרתי איזה אחד ארוך תיחו בשם מורן[
שלימים גם הביא אותי לפורום הנכבד הזה

היום הוא כבר סנוב אבל פעם הוא היה בן אדם נשמה
זהב
אני אומר לכם כל הטירונות הפלתי סבונים במקלחת היה משהו בסט


קיצר אחי
אתה תכיר שם אנשים שרוטים קורעים דבילים וגם כמה נורמלים שיהיו איתך כדי להסתלבט על כל המחלקה הדפוקה

ותחזור מתי שתוכל אחי
יש לך פה בית
ואני לא מדבר רק בשמי (בדרך כלל אני כן אבל במקרה הזה לא) ונתון חשוב אתה מתגייס שנתיים 4 חודש ו-16 ימים אחרי...
ודיייייי אני רוצה הביתה!!!! לאמא....


רגע אני בעצם בבית...

אז מה אני בוכה....

מוזר הצבא של היום...
AnthemFreak
וואי אחי באסה שתעוזבב
תשתדל להיות פה למרות הכללל שיש לך חופש..
שיהיה בהצלחה
oDrori
אחי, גיוס מהנה אני מאחל לך (יש כזה דבר!)
ושנראה אותך פה ושם

Segev
ואי אחי נתגעגע אליך כל יום חמישי אני ישב לבד וישמע את התוכנית של ארמין :(

בלי מי שיספור לי כמה פעמים רצוף הוא כבר שם את
no one on earth

מקווה שהיה לך כיף ושתחזור כמה שיותר אני תמיד פה בשבל לעזור לך להשלים
ronsh
quote:
Originally posted by MasterP
ושנה ו-4 אחרי

גיוס נעים אחי תיקח את הכל בקלות...
זה יעבור בצ'יק

לאן אתה מתגייס?



חיל הים..
סטלן = סטילים = ספינות טילים

תודה לכולם..
אני עוד יבקר פה באפטרים שנותנים בהתחלה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement