return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
עצם הפזם (pg. 2)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
חוץ מזה שחייל יכול לכבול את האמ-אמא של המפקד


בשביל זה הוא צריך אזיקים...:rolleyes:
quote:
Originally posted by Sm0keMachine


למרות שלדעתי זה שטות להפסיק את ההפלות לשכיבות שמיכה..כי תכל'ס זה כל הקטע של הטירונות, זה אחלה דרך לחנך חיילים...:)



אתה מאמין בזה.?
כי משבאמת צריך חינוך לא ישמע לאיזה מפקד שאומר לא לעשות את זה כי הוא שם זין על כל המערכת...
Gil Shwarts
טוב עד כמה שזכור לי
עצם הפזם זה בעיקרון המקום הזה בגוף של עצם הזנב
קצת מעל התחת
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אתה מאמין בזה.?
כי משבאמת צריך חינוך לא ישמע לאיזה מפקד שאומר לא לעשות את זה כי הוא שם זין על כל המערכת...


אני מדבר איתך על חינוך ברמה קצת יותר נמוכה..
כאילו אם חייל נפל לשני סטים של 20 שכיבות שמיכה בגלל שהוא לא כיפתר כפתור אחד בחולצה שלו..אז החייל הזה יכפתר את החולצה בפעם הבאה..אתה מבין?

זה החינוך שאני מתכוון אליו....


וכן, לפעמים זה כיף לרדת לשכיבות שמיכה..אבל עדיין זה נחשב עונש כזה..זה קצת משפיל שאיזה מפקד שגדול ממך בקושי בשנה אומר לך לרדת לרצפה..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני מדבר איתך על חינוך ברמה קצת יותר נמוכה..
כאילו אם חייל נפל לשני סטים של 20 שכיבות שמיכה בגלל שהוא לא כיפתר כפתור אחד בחולצה שלו..אז החייל הזה יכפתר את החולצה בפעם הבאה..אתה מבין?

זה החינוך שאני מתכוון אליו....


וכן, לפעמים זה כיף לרדת לשכיבות שמיכה..אבל עדיין זה נחשב עונש כזה..זה קצת משפיל שאיזה מפקד שגדול ממך בקושי בשנה אומר לך לרדת לרצפה..


שמע... אמנם אין לי פזם מטורף אבל תאמין לי שכשאני רואה את חברים שלי עם כפתור פתוח או שאני אומר להם לסגור או שאני סוגר להם בעצמי...
ועם הזמן שאתה שם ועושה את אותם דברים כל היום אתה מתרגל בדיוק לעשות את הדברים כמו שצריך
קח לדוגמה את זה שבהתחלה אמרו לנו 7 דקות הייתם על ב... זה בהתחלה נראה לי בלתי אפשרי
היום אני מסוגל גם בפחות מ 3 דקות לעבור ממדס ל ב ובטיפה יותר מ א ל ב... כי בכל זאת צריך להוריד את ה א כמו שצריך :D
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
טוב עד כמה שזכור לי
עצם הפזם זה בעיקרון המקום הזה בגוף של עצם הזנב
קצת מעל התחת



הממ הממ
לא נעים לי להגיד את זה רועי
אבל

......

אמרתי לך!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
הממ הממ
לא נעים לי להגיד את זה רועי
אבל

......

אמרתי לך!!!


לא לא לא...
מה שאני אמרתי לך זה הפירוש של עצם הפזם
לא איפה זה ממוקם
ברור לי שכולם אומרים שעצם הפזם נמצאת שם...
כי זה אני שמעתי יותר מפעם אחת

אבל ההסבר שלי בא להגיד לך מה זה עצם בעצם הפזם :)
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני אישית לא מסכים איתך
אנשים אשכרה נהנים לפעמים לרדת לשכיבות שמיכה
קרה לי לא פעם ולא פעמיים שקידרו אותי ואת כולם והייתי עם חיוך מה ענק על הפרצוף... שחבל לך על הזמן

כל הקטע שיענו אסור יותר קדרים זה בגלל שאיזה חייל של דובדבן מת ממשהו בלב או משהו כזה
לא זוכר בדיוק

חוץ מזה יש לי מפקד אחד במחלקה שכל הזמן מביא כאפות לאיזה אחד כי הוא כל החיים מתעפץ לו מול העיניים... אפילו במסע כומתה בהפסקה הוא אכל ממנו איזה כאפה כי הוא התעפץ בעמידה בהפסקה... זה היה כל כך מצחיק
הוא עושה לי ולעוד אחד שאם הוא ממשיך להתעפץ להביא לו כאפות :D


בטח עם ידיים כמו שלך איך לא תשמח?
והחייל ההו מת בגלל שהריצו אותו 3 פעמים 2000 בפחות מ9דקות עם ציוד מלא.. רצוף!

ואפשר לשאול מזה להתעפץ
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
בטח עם ידיים כמו שלך איך לא תשמח?
והחייל ההו מת בגלל שהריצו אותו 3 פעמים 2000 בפחות מ9דקות עם ציוד מלא.. רצוף!

ואפשר לשאול מזה להתעפץ


אפשר

:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אפשר

:D


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


איך אתמול באוטובוס חזרה מאילת אני כזה מדבר עם שתי בנות שהיו במושב מאחוריי
קיצר אני פתאום כזה מסתכל ורואה שאחת מהן ככה עומדת להרדם
אז אני כזה עושה לה

"נראה לך הגיוני שאת מתעפצת לי?!?!?!?!?!??!"
ההיא נכנסה לשוק לרגע...
ואמרה לי שאני מזכיר את המפקד שלה מהטירונות והכל...
ואמרה לי שמתאים לי להיות מפקד אחרי כמה זמן שהמשכנו לדבר...

היה דאחקות!
Sm0keMachine
להתעפץ זה לרצות לזיין פרות בחור של התחת אחרי שהן חירבנו..

סתם, להתעפץ זה פועל שבא מהשורש עייפות-צבאית..יענו להתעייף בצבא..מה שקורה כל דקה ודקה במהלך טירונות...




ורועי סחטיין על הרעל הצבאי.... :)

DjChook
בקשר לכל החוק הזה של הפקלים
לי הסבירו שיש פאקינג סידרה של חוקים עכשיו

שלמשל לקבל עונש ממפקד זה מוגדר למשל
הוא יכול להוריד אותך שלוש פעמים לידיים, לסטים של 20 כל פעם
או שאם הוא אומר לך לרוץ הוא חייב לרוץ איתך

יש סידרה שלמה של חוקי מטכל בנידון

רק אצלנו יש עונשים של

"תכתוב 1000 פעם אני חנון בממרמ בלי להשתמש בקופי-פייסט"
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
בקשר לכל החוק הזה של הפקלים
לי הסבירו שיש פאקינג סידרה של חוקים עכשיו

שלמשל לקבל עונש ממפקד זה מוגדר למשל
הוא יכול להוריד אותך שלוש פעמים לידיים, לסטים של 20 כל פעם
או שאם הוא אומר לך לרוץ הוא חייב לרוץ איתך

יש סידרה שלמה של חוקי מטכל בנידון

רק אצלנו יש עונשים של

"תכתוב 1000 פעם אני חנון בממרמ בלי להשתמש בקופי-פייסט"


זהו הרבה שאלו אותי אם כשמפילים אותנו לשפוך המפקדים שופכים איתנו

אם זה היה ככה המפקד שלי היה מר עולם
למה הוא כל שניה מחלק לכל אחד איזה 50-60 ככה
אפילו הסמל פעם אחת הוריד מישהו ל 100... זה היה מצחיק ומפליא בו זמנית

עזבו אתכם את החוקים... מה שקורה בפועל זה שהקאדרים לא השתנו וקשה לי להאמין שישתנו...
עוד משהו שרציתי להגיד זה שכשהיה לנו סד"ח אז היינו צריכים לעשות 12 שעות של שמירות בסיסיות בבסיס ההוא
קיצר שמרתי ב ש.ג של הבסיס עם עוד איזה אחד מאבטח מתקנים
קיצר הוא סיפר לי שהפעם הוא היה סמל בבסיס הזה ושב לוז שלו היה לו זמן מוגדר שנקרא קדר...
רק כדי להוכיח לכם שזה לא משנה כמה המחלקה תתנהג טוב... עדיין יקדרו אותם :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement