|
עצם הפזם
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
יאללה חברים סוגיה מאו ד מעניינת היא מה המשמעות שעומדת מאחורי הביטוי הזה
מאחר ואני ורועי כבר העלינו שתי גרסאות שנות לחלוטין (שבנתיים לא נחשוף אף אחת מהן תהיה איתי בזה רועי) אני רוצה לשמוע גרסאות שלכם אנשים לביטוי הזה
יאללה אנשי צבא ואנשי צבא המילואים
תתרמו מהידע או החוסר ידע שלכם איך שתרצו |
|
|
| Hell_Copter |
אני איתך בזה אח שלי
אני לא יחשוף עדיין את הגירסה שלי שבת'כלס אם תחשוב עליה
הרבה יותר הגיונית מהגירסה שלך... :)
ולמרות שההסבר שקיבלתי בא מאוגוסט 02... עדיין זה הגיוני ביותר מבחינתי :)
ת'כלס אני מרגיש טוב עם עצמי שאני יודע את זה
ויכול להיות מצחיק להגיד את זה למפקד בקרוב שכבר לא יהיה דיסטנס...
כי אז הוא לא יגרום לי לשפוך איזה 200 שכיבות שמיכה :D |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני איתך בזה אח שלי
אני לא יחשוף עדיין את הגירסה שלי שבת'כלס אם תחשוב עליה
הרבה יותר הגיונית מהגירסה שלך... :)
ולמרות שההסבר שקיבלתי בא מאוגוסט 02... עדיין זה הגיוני ביותר מבחינתי :)
ת'כלס אני מרגיש טוב עם עצמי שאני יודע את זה
ויכול להיות מצחיק להגיד את זה למפקד בקרוב שכבר לא יהיה דיסטנס...
כי אז הוא לא יגרום לי לשפוך איזה 200 שכיבות שמיכה :D |
ממממ הגרסה שלך הגיונית שלי גם נראה לי נגיונית
אם הייתי זוכר אותה במדויק:) |
|
|
| ronsh |
לפי מה שאני יודע
זה
פרק זמן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ממממ הגרסה שלך הגיונית שלי גם נראה לי נגיונית
אם הייתי זוכר אותה במדויק:) |
לפי מה שהסברת לי היא מטומטמת לגמרי :)
אלק מרימים בדחיקה איזה 300 קילו שזה קורה :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ronsh
לפי מה שאני יודע
זה
פרק זמן |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחח
קרעת אותי מצחוק!!!!!!!!!!!!!
לא דיברנו מה זה פז"ם
אלא מה זה הביטוי עצם הפזם
דאחקות לפנים!! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לפי מה שהסברת לי היא מטומטמת לגמרי :)
אלק מרימים בדחיקה איזה 300 קילו שזה קורה :) |
ממממ נראה לי שאחרי שנתיים של לחימה אתה תסכים עם התאוריה שלי...
:) |
|
|
| Sm0keMachine |
אהמ..סליחה שאני משנה את הנושא שניה
אבל יש לא שאלה..
יכול להיות שיצא חוק שאסור להפיל חיילים לשכיבות שמיכה?
כי יש לי ידידה שפעם הייתה מ"כית והיא אמרה לי שזה נכון..
האם יכול להיות דבר כזה !? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ממממ נראה לי שאחרי שנתיים של לחימה אתה תסכים עם התאוריה שלי...
:) |
אההה... אז זה לחימה מה שאתה עושה
שכחתי לרגע :rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אהמ..סליחה שאני משנה את הנושא שניה
אבל יש לא שאלה..
יכול להיות שיצא חוק שאסור להפיל חיילים לשכיבות שמיכה?
כי יש לי ידידה שפעם הייתה מ"כית והיא אמרה לי שזה נכון..
האם יכול להיות דבר כזה !? |
יצא כזה חוק
אבל מי שם זין על חוקי מטכ"ל
זה כמו שחייבים לקבל 7 שעות שינה לפני יציאה הביתה ו 6 שעות שינה תמיד
על ה 6 מקפידים בדרך כלל
אבל לא תמיד מקבלים 7 לפני יציאה.... זה תלוי באילוצים
קרה לי יותר מפעם אחת שישנו פחות מ 5 שיצאנו
וגם הבנתי שהיה בחדשות לא מזמן שאסור יותר להשאיר שבתות בתור עונשים...
אבל נראה לך באמת שאנשים לא אוכלים שבתות על ימין ועל שמאל?
תחלום... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יצא כזה חוק
אבל מי שם זין על חוקי מטכ"ל
זה כמו שחייבים לקבל 7 שעות שינה לפני יציאה הביתה ו 6 שעות שינה תמיד
על ה 6 מקפידים בדרך כלל
אבל לא תמיד מקבלים 7 לפני יציאה.... זה תלוי באילוצים
קרה לי יותר מפעם אחת שישנו פחות מ 5 שיצאנו
וגם הבנתי שהיה בחדשות לא מזמן שאסור יותר להשאיר שבתות בתור עונשים...
אבל נראה לך באמת שאנשים לא אוכלים שבתות על ימין ועל שמאל?
תחלום... |
לההה הגזמת..
אם יצא כזה חוק שאסור להפיל - אז חייבים לאסור את זה,..
חוץמזה שחייל יכול לכבול את האמ-אמא של המפקד אם הוא מוריד אותו ככה לשכיבות שמיכה..זה לא כמו שעות שינה או כל דבר אחר..
רק שתדע שפעם למשל הבנתי שבטירונות למפקד היה מותר לזרוק עליך חול בפרצוף ולהביא לך כאפות :) והיום זה אסור! ואתה רואה שלא עושים את זה..
למרות שלדעתי זה שטות להפסיק את ההפלות לשכיבות שמיכה..כי תכל'ס זה כל הקטע של הטירונות, זה אחלה דרך לחנך חיילים...:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
לההה הגזמת..
אם יצא כזה חוק שאסור להפיל - אז חייבים לאסור את זה,..
חוץמזה שחייל יכול לכבול את האמ-אמא של המפקד אם הוא מוריד אותו ככה לשכיבות שמיכה..זה לא כמו שעות שינה או כל דבר אחר..
רק שתדע שפעם למשל הבנתי שבטירונות למפקד היה מותר לזרוק עליך חול בפרצוף ולהביא לך כאפות :) והיום זה אסור! ואתה רואה שלא עושים את זה..
למרות שלדעתי זה שטות להפסיק את ההפלות לשכיבות שמיכה..כי תכל'ס זה כל הקטע של הטירונות, זה אחלה דרך לחנך חיילים...:) |
אני אישית לא מסכים איתך
אנשים אשכרה נהנים לפעמים לרדת לשכיבות שמיכה
קרה לי לא פעם ולא פעמיים שקידרו אותי ואת כולם והייתי עם חיוך מה ענק על הפרצוף... שחבל לך על הזמן
כל הקטע שיענו אסור יותר קדרים זה בגלל שאיזה חייל של דובדבן מת ממשהו בלב או משהו כזה
לא זוכר בדיוק
חוץ מזה יש לי מפקד אחד במחלקה שכל הזמן מביא כאפות לאיזה אחד כי הוא כל החיים מתעפץ לו מול העיניים... אפילו במסע כומתה בהפסקה הוא אכל ממנו איזה כאפה כי הוא התעפץ בעמידה בהפסקה... זה היה כל כך מצחיק
הוא עושה לי ולעוד אחד שאם הוא ממשיך להתעפץ להביא לו כאפות :D |
|
|
|
|