return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
שחק אותה! - עם מלך הטריוויה של ILTA - המרענן הרשמי של הקיץ! (pg. 4)
View this Thread in Original format
arik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
גם אנחנו שמרנו....

דורקס היה אצלנו להיט


זה בעיה
כי בתחנום לא היינו אמורים להיות פה
לא אני לא אתה
לא אף אחד בעולם

זה לא אשמתו שבזמנו לא המציאו את הקונדום
Sniper
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
חחחח...
יותר משעשע לראות אותם מאלתרים תשובות..
אני מקווה שזה משיקרה כי אז יהיה טרד קורע רצח


ועוד שאלות..

מאחורי איזה הרכב ידוע עומד רועי ;)

באיזה סיטואציה אמר אריאל "אומרים לי שיש הרבה דגים בים אבל מי רוצה לזיין דגים?"

מדוע מורן כבר לא מוד - מממ מעניין לראות תתשובות לזה...

מה תאריך הגיוס של רועי
חן
מורן
שלי
אלעד
צח
רון
רון מחיפה



גיל שוורץ גר בבאר שבע
שם המשפחה של בעלי מועדון הפורום בבאר שבע הוא שוורץ מה הקשר ביניהם.?


יאללה חברים תרביצ שאלות ורעיונות לתשובות



בכל אופן זה אחד הטרדים היותר מוצלחים שיהיו פה
לדעתי
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Sniper
אוג' 3



חחחח טמבל מה אתה רושם תשובה על שאלה שהיא עליך:)
Segev
בונא מי זה שהצליח להחזיק 7 חודש?!?!
ועוד יותר 14 פעמים ביום???
אתה חייב להגיד לנו מי שלא תהייה!!!!!!!!!!!!!
Sniper
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
חחחח טמבל מה אתה רושם תשובה על שאלה שהיא עליך:)


איזה תשובה יסטלן??
למה אתה מעליל עלי אלילות


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Hell_Copter
מוזר... הנוער של היום


אילן... יא חובב בולבולים שכמוך!
תפסיק עם השטויות שלך!



ואריק... אתה אומר אלוהים ישמור...
אז למה הוא תמיד טוחן אותי בשמירות?!
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מוזר... הנוער של היום


אילן... יא חובב בולבולים שכמוך!
תפסיק עם השטויות שלך!


אני מוחה כנגד משאמרת!!!!

אומרים זינים
זרגים
נקניקיות משופצרות
אבל בולבולים??
לא התקדמנו??

quote:
Originally posted by Hell_Copter

ואריק... אתה אומר אלוהים ישמור...
אז למה הוא תמיד טוחן אותי בשמירות?!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ראסמי תחשוב על זה אבל
אלוהים שומר בצריפין את כל השבתות
בתל נוף את כל השבתות
בקריה את כל השבתות

וזה עוד בלי שכללתי לילות שאלוהים שומר...
כמה אלוהים יכול עוד להטחן????

בשביל מה הוא יצר אותנו??
יצירי כפיים עלובים
אז הוא שם אותך מדי פעם בעמדה אחת
ואני מדגיש אחת
זה לא כמוהו שצריך לשמור בכל הבסיסים שציינתי ובעוד רבים אחרים שכוחי אל ולא מוכרים של גובניקים (פקודים ואוגדות למיניהן) קיצר אל תאשים את אלוהים
הוא את העבודה שלו עושה ביותר מדי בסיסים

אני הייתי מאשים את ישו

משהו שמע מתי בפעם האחרונה הוא שמר??
לא אומרים ישו ישמור
כי הוא לא!!

סתם נצנצן לדעתי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אני הייתי מאשים את ישו

משהו שמע מתי בפעם האחרונה הוא שמר??
לא אומרים ישו ישמור
כי הוא לא!!

סתם נצנצן לדעתי


אחי...
כל הזין בנשק בהצלב... ישו
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אחי...
כל הזין בנשק בהצלב... ישו



וואווו
זאת התרומה שלו????

אלוהים שומר על חצי מהבסיסים והוא מצליב נשק????

לא תסלח לי אבל זה ממש מעליב....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
וואווו
זאת התרומה שלו????

אלוהים שומר על חצי מהבסיסים והוא מצליב נשק????

לא תסלח לי אבל זה ממש מעליב....


טוב רד מהקטע
זה לא כזה מצחיק :)


קצת בדיחות כל הזין להרים את האווירה :)


כל הזין בבוחן מסלול - סופר מריו
כל הזין בשימון שמירה - רובוקופ
כל הזין בגלח"צ - הזקן מהיה היה
כל הזין בשבת מקוצרת - רבין
כל הזין בניווטים - רון ארד
כל הזין במסעות - משה רבנו
כל הזין בנשק בתלה צוואר - זוהר ארגוב

KosmiK-G8
ועוד טריוויה

רועי חוזר מחר לבסיס
בעוד כמה חודשים נראה אותו שוב פה?

כמה זמן ישאר חן מוד עד שגם הוא יחליט שהצבא גוזל את זמנו....
Scorchio
אוקיי הגיע הזמן לעשות פה קצת סדר
דבר ראשון :

quote:
ומי אמר לי
לא מאמין לך שיש לך 20


לא אמרו את זה לך
זה אני אמרתי לרועי

דבר שני
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ואני חייב לדעת מי הביא ביד 14 פעם ביום!!!!!!!!



אשם...

(ואני לא צוחק)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement