return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
שחק אותה! - עם מלך הטריוויה של ILTA - המרענן הרשמי של הקיץ! (pg. 8)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
quote:
Originally posted by warpedd_
איך שכחתי
מי מחברי הפורום זכה במקום הראשון באתר
www.areyouhot.co.il??


מוש לא?
בתמונה עם החולצה הפתוחה אני חושב..:wtf: :haha:
Sniper
quote:
Originally posted by KrazyDJs
מוש לא?
בתמונה עם החולצה הפתוחה אני חושב..:wtf: :haha:


אם אני לא טועה
הוא היה בלי חולצה ביכלל
warpedd_
טוב מחר אני חוזר לצבא ל14 אז אני יפרסם פה תשובות
אכן כמו שכתבו מוש זכה במקום בראשון בדירוג
התאריך אני לא זוכר אבל זה היה ממש ישן כי זה הביגלה היה קשה כמו אבן
לאריאל יש איזה 7 מפתחות
מוש ניצח את אריק בגדול ועוד הוריד לו נאד רטוב ולח על הפרצוץ
(ומאז נשרף לאריק המוח)
ואחות של מוש זה מוש עם ציצים
luckystrike
quote:
Originally posted by warpedd_
טוב מחר אני חוזר לצבא ל14 אז אני יפרסם פה תשובות
אכן כמו שכתבו מוש זכה במקום בראשון בדירוג
התאריך אני לא זוכר אבל זה היה ממש ישן כי זה הביגלה היה קשה כמו אבן
לאריאל יש איזה 7 מפתחות
מוש ניצח את אריק בגדול ועוד הוריד לו נאד רטוב ולח על הפרצוץ
(ומאז נשרף לאריק המוח)
ואחות של מוש זה מוש עם ציצים


את האחרון והראשון זכרתי !

תמיד עצבנו את מוש שדיברנו על אחותו איזה קטעים היו אז יא אללה ...


ואילן אני יודע את התשובה !!!

איזה לילה מסריח זה היה האוהלים שלנו התמוטטו עלינו באמצע הלילה בסופת רעמים והמפקדות והמ"מ המסריח לא ידעו בעצמם מה לעשות וניסינו תוך כדי הסופה לתקן את האוהל עם שקי חול איזה זוועות יא אללה ...

ואז הכל התמוטט (אשכרה היה עוד רגע שלג סעמק) ושכחתי את הנשק באוהל הממוטט ורצנו לאיזה מבנה ... ואז חבר שלי ראה והביא לי את הנשק לפני שהמפקדים שמו לב ...

טירונות 02 סירחון בע"מ
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by luckystrike
ואילן אני יודע את התשובה !!!

איזה לילה מסריח זה היה האוהלים שלנו התמוטטו עלינו באמצע הלילה בסופת רעמים והמפקדות והמ"מ המסריח לא ידעו בעצמם מה לעשות וניסינו תוך כדי הסופה לתקן את האוהל עם שקי חול איזה זוועות יא אללה ...

ואז הכל התמוטט (אשכרה היה עוד רגע שלג סעמק) ושכחתי את הנשק באוהל הממוטט ורצנו לאיזה מבנה ... ואז חבר שלי ראה והביא לי את הנשק לפני שהמפקדים שמו לב ...

טירונות 02 סירחון בע"מ


חחחחחחחחחחחח....
אתה יודע שאיבדתי שם פול ציוד באותו לילה גשום ומסריח.?
אני זוכר שבאתי לחפש תדברים ואמרו שלא מחפשים עכשיו וכלם נכנסים לכיתה ההיא שהיתה ליד האוהלים
קיצר הייתי שוקיסט אז נכנסתי באמת

ואני זוכר שישנו בלילה הראשון נדמה לי בכיתות המדוגמות עם מזרנים והכל
ולילה שני באהלים של מחלקה 2 שהיו ריקים

דרך אגב...למי נפל העמוד של האוהל על הראש אתה זוכר במקרה.?


וקבל תדבר שאני הכי זוכר בטירונות
אחרי שסגרנו שבועיים
יצאנו לשוש בבית
חזרנו ראשון לבסיס
קיצר רפפורט בא ועושה לנו
"בוינה איזה סופ"ש מטורף היה לי עשיתי עם חברה שלי 3 מספרים בלילה"
ואז פתאום הוא מתחיל להשפך מצחוק בצחוק הרפפורטי המפורסם...
זה גמר אותי מצחוק!!!

דרך אגב אני והוא בקורס אחרי זה עשינו תחרות הבאות ביד
מי מביא יותר ביד
קיצר פעם אחת הבאנו ביד שתינו ביחד הוא היה 3 תאים ממני
קיצר נכנס למקלחת מישהו
אני ישר הפסקתי לא נעים
קפפורט המשיך עד שהוא גמר...
חחחחחחחחחחחחחחחח

היה תיקו 3 בהבאות ביד אבל בשלב מסוים המטורף עקף אותי והשאיר אותי מאחור בגדול...

ויש תסיפור שהוא שבר את הכת של ההאמ 16 הארוך
כל החדר עם חלקי כת:) קיבל כולה שבוע ריתוק חחחחח

אהה והסיפור הכי טוב מהקורס...
רפפורט ניסה להוציא גימלים על חום השתמש באחת מהשיטות קיצר הוציא רק שתי ב' כזה היה איזה מסדר
מסדר רען נראה לי
קיצר רפפורט כל היום שהיינו שיעורים היה בחדר במיטה לא יצא ממנה
עכשיו באנו לסדר והכל והוא ישן
קיצר הוא התעורר מהרעש שעשינו אבל עדיין שכב במיטה העליונה (כרגיל המיטה הקבועה שלו-עוד מעט סיפור על זה)
עכשיו היינו צריכים להעמיד מסדר ולסדר תמיטה שלו גם אז הוא אמר נראה לי שהוא הולך לשטוף פנים או משהו אתה יודע באדישות הרגילה שלו
קיצר אחד מהקורס בא לסגור את השק שינה שלו
פתאום הוא קולט כתמים לבנים בקצה של השק שינה
איזה צחוקים זה היה!!!!
כמה הסתלבטנו עליו על זה...חחחחחחחחחחחחח

אהה והמיטה העלייונה שהוא ישן בה..
הוא ישן בדיוק מתחתי
עכשיו דבר יפה במיטות קמותיים צבאיות רגילות
ואני ממליץ לכם לנסות אפשר מהמיטה התחתונה לבעוט בקפיצים של המיטה העליונה...
קיצר אני תמיד הייתי עושה את זה בעיקר בבוקר כי הוא לא היה מתעורר....
לא משנה מה היית עושה לו הוא היה נשאר יושן
אז בוקר אחד הבאתי בעיטות חזקות הקפצתי אותו באויר כבר
עכשיו הוא היה מטורף כשהייתי עושה את זה
מתוך שינה הוא היה מרביץ
זורק תנשק עלי וכאלה
והוא לא היה זוכר את כל זה כשהוא התעורר!!!!
לא משנה הקיצר הוא בדיוק הסתובב לצד שני הבאתי בעיטה הוא עף באויר נחת על המיטה שלו אבל אז בגלל הסיבוב הוא התגלגל על הרצפה מקומה השניה של המיטה..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.....
זה היה גדול
עד היום כשאני מדבר איתו לפ]עמים הוא אומר לי שעדיין כואב לו הגב

אח איזה בן אדם דגול איל רפפורט

טוב בסיס מחר
כדאי שאני יתכונן לישון
Sniper
חחחחחחחחחח
זה הדברים שתמיד זוכרים מהצבא
כל הדברים הדפוקים הללו
luckystrike
quote:
Originally posted by Sniper
חחחחחחחחחח
זה הדברים שתמיד זוכרים מהצבא
כל הדברים הדפוקים הללו


אשכרה אחי ...

ואילן אתה לא תאמין בדיוק רפפורט התקשר אליי ההיום ...
איזה קטע !

הוא בא לסוטרה ברעננה הרבה אנחנו מתכננים מפגש...
KosmiK-G8
טוב חברים הקיץ עדיין לא פה והטרד הזה כבר בשלבי דעיכה
בואו נעיר אותכם חברים...

אבא של מי נוהג לסוע במהירויות של 240-250 קמש על חוצה ישראל

כמה קצינים יש בפורום בעעעעעעעע...

וכמה קצינים יהיו בפורום בעוד 3 חודשים... בעעעעעעעעע
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
טוב חברים הקיץ עדיין לא פה והטרד הזה כבר בשלבי דעיכה
בואו נעיר אותכם חברים...

אבא של מי נוהג לסוע במהירויות של 240-250 קמש על חוצה ישראל


חחחחחחחחחחחח
זה קל אחושרמוטה!!!

NyKoN

:D
KosmiK-G8
ואיזה מניאק פה בפורום מעדיף לישון מאשר שחברים רעבים שלו יאכלו ארוחה טובה אחרי המסיבה?

MasterP
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ואיזה מניאק פה בפורום מעדיף לישון מאשר שחברים רעבים שלו יאכלו ארוחה טובה אחרי המסיבה?


וגם הנטיות המיניות שלו מעורערות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
ואחות של מוש זה מוש עם ציצים


אני מבקש...
זה אמור להיות מוש עם פאה... :)



איך אני זוכר שצח ניסה להשתין בגינת אנסים של אריאל ואנחנו זרקנו עליו כל הזמן בייגלה
אחד הקטעים היותר חזקים!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement