return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
2004-05-28 - Hard Part Mission 1
View this Thread in Original format
Funfrock
mycket roligt i skåne framöver.. det här partyt ser extra lovande ut. Börjar på fredag kväll och slutar på söndag morgon :)

23.00-00.00 DJ LOVEBITE
00.00-03.00 DJ SEKAS
03.00-06.00 DJ ANDREAS
06.00-09.00 DJ WANK
09.00-12.00 DJ VOLDO
12.00-15.00 JOHN H
15.00-18.00 MCKENNA
18.00-21.00 DJ IRISH
21.00-00.00 DJ ANNELI
00.00-02.00 PJAY
02.00-04.00 DJ CONTI
04.00-05.00 PJAY vs. CONTI

Plats: utanför helsingborg
Pris: 300:-
mer info http://www.technoheads.se
Smekbar
naaaaaajs, jag e där utan tvekan. lägger mycket hellre 300kr på det här än tiesto... en del kalassjyssta techno- och psy-deejays ju...
jeremy1984
hmmm.. sjyssta öppettider iaf :p
Men känner väl bara igen hälften av folket på linan ungefär.. nån som vet meeeer?
ScuL
hehe konstig lina också.jag vet att john H och voldo lirar hardcore :) ..kombinerade med trance senare? verkligen skumm :p
Dj_Irish
quote:
Originally posted by ScuL
hehe konstig lina också.jag vet att john H och voldo lirar hardcore :) ..kombinerade med trance senare? verkligen skumm :p


Ja, linan är ju lite "annorlunda" kan tyckas. JAg kommer väl att anpassa mig efter vad McKenna spelar innan mig och med vetskapen om att Annelie går upp efter. Stenhård HardTrance/Techno är vad jag vill lira så det kanske kommer luta åt det hållet :D
Sand Leaper
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Stenhård HardTrance/Techno är vad jag vill lira så det kanske kommer luta åt det hållet :D


Record FFS :D
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Record FFS :D


ska se vad vi kan ordna :D
sztation
oj, verkar ju skitnajs det där ju!
Dj_Irish
quote:
Originally posted by sztation
oj, verkar ju skitnajs det där ju!


Tyvärr har det blivit inställt. Fick reda på det idag. 0 sålda förköp så arrangören la ner det.
sztation
fan.. hela mitt alibi för att undkomma släktträff föll nu i tusen bitar.
Ljuga går ju inte liksom...

Funfrock
var tråkigt att höra :(
är rätt dålig på att plannera så biljett köp hade inte direkt dykt upp i mina tankar än
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Tyvärr har det blivit inställt. Fick reda på det idag. 0 sålda förköp så arrangören la ner det.


Misstänker att arrangören återigen förbisåg vikten av att reklamera FETT MYCKET, det räcker inte med att nämna det på ett forum eller två...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement