|
2004-05-28 - Hard Part Mission 1
|
View this Thread in Original format
| Funfrock |
mycket roligt i skåne framöver.. det här partyt ser extra lovande ut. Börjar på fredag kväll och slutar på söndag morgon :)
23.00-00.00 DJ LOVEBITE
00.00-03.00 DJ SEKAS
03.00-06.00 DJ ANDREAS
06.00-09.00 DJ WANK
09.00-12.00 DJ VOLDO
12.00-15.00 JOHN H
15.00-18.00 MCKENNA
18.00-21.00 DJ IRISH
21.00-00.00 DJ ANNELI
00.00-02.00 PJAY
02.00-04.00 DJ CONTI
04.00-05.00 PJAY vs. CONTI
Plats: utanför helsingborg
Pris: 300:-
mer info http://www.technoheads.se |
|
|
| Smekbar |
| naaaaaajs, jag e där utan tvekan. lägger mycket hellre 300kr på det här än tiesto... en del kalassjyssta techno- och psy-deejays ju... |
|
|
| jeremy1984 |
hmmm.. sjyssta öppettider iaf :p
Men känner väl bara igen hälften av folket på linan ungefär.. nån som vet meeeer? |
|
|
| ScuL |
| hehe konstig lina också.jag vet att john H och voldo lirar hardcore :) ..kombinerade med trance senare? verkligen skumm :p |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by ScuL
hehe konstig lina också.jag vet att john H och voldo lirar hardcore :) ..kombinerade med trance senare? verkligen skumm :p |
Ja, linan är ju lite "annorlunda" kan tyckas. JAg kommer väl att anpassa mig efter vad McKenna spelar innan mig och med vetskapen om att Annelie går upp efter. Stenhård HardTrance/Techno är vad jag vill lira så det kanske kommer luta åt det hållet :D |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Stenhård HardTrance/Techno är vad jag vill lira så det kanske kommer luta åt det hållet :D |
Record FFS :D |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Record FFS :D |
ska se vad vi kan ordna :D |
|
|
| sztation |
| oj, verkar ju skitnajs det där ju! |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by sztation
oj, verkar ju skitnajs det där ju! |
Tyvärr har det blivit inställt. Fick reda på det idag. 0 sålda förköp så arrangören la ner det. |
|
|
| sztation |
fan.. hela mitt alibi för att undkomma släktträff föll nu i tusen bitar.
Ljuga går ju inte liksom... |
|
|
| Funfrock |
var tråkigt att höra :(
är rätt dålig på att plannera så biljett köp hade inte direkt dykt upp i mina tankar än |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Tyvärr har det blivit inställt. Fick reda på det idag. 0 sålda förköp så arrangören la ner det. |
Misstänker att arrangören återigen förbisåg vikten av att reklamera FETT MYCKET, det räcker inte med att nämna det på ett forum eller två... |
|
|
|
|