|
Northern Light compilation NU!
|
View this Thread in Original format
| Sorrow |
Så, nu är den färdigspelad.. :)
Tracklist nedan. Hoppas de som lyssnade gillade den. |
|
|
| Sorrow |
Tracklist.
01. Faraway Project – Without Fear (Goldenscan’s Close To Home Remix)
02. Goldenscan – Of Our Time (Super 8 Remix)
03. Super 8 – Alba (Original Mix)
04. Bram Vank – This Time I Rise (Goldenscan’s 90’s Re-Animated Remix)
05. George Hales – Autumn (Icone Remix)
06. Recluse – Yellow Moon (Octagen Remix)
07. Endre – Kallocain (Robert Nickson Remix)
08. Sun Decade - Follow You (Mike Shiver's Catching Sun Mix)
09. Dallas Superstars – I Feel Love (Original Extended Mix)
10. Nick Lunn & YOMC pres. Techno Punx – Energise (Original Mix)
11. Scarab vs DJ Stigma – Hunting 2004 (Original Mix) |
|
|
| goldenscan |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Tracklist.
01. Faraway Project – Without Fear (Goldenscan’s Close To Home Remix)
02. Goldenscan – Of Our Time (Super 8 Remix)
04. Bram Vank – This Time I Rise (Goldenscan’s 90’s Re-Animated Remix)
|
Thanks for the support!!
;-) |
|
|
| ShyTrance |
| kan man inte tanka ned ? =/ |
|
|
| Sorrow |
| quote: | Originally posted by goldenscan
Thanks for the support!!
;-) |
;)
Keep up the good work and I'll keep giving my official support.. :D |
|
|
| Sorrow |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
kan man inte tanka ned ? =/ |
Testa att fråga i Trancespheres forum.. ;) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Testa att fråga i Trancespheres forum.. ;) |
du kani nte lägga upp den på steves ftp? :) |
|
|
| Sorrow |
Ok, har just pratat med Trancesphere..
Om någon har möjlighet att hosta det för vem som helst att ladda ner så lägger jag upp det. |
|
|
| JayBee |
najs track list! synd att man missade det helt och hållet :(
jag får börja lyssna lite oftare på internet radio :) |
|
|
| Sorrow |
Det går ju i skrivande stund i repris..
Har kommit till fjärde låten so far, så tune in.
Brasklapp: utrustningen utlånad, så gjort på skräpspelare. Är egentligen bättre än så här.. :o |
|
|
| JayBee |
aha ok soft :) då tunar jag in då.
blir första gången man hör dj sorglig :) jag berättar vad jag tyckte när den är slut |
|
|
|
|