return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Northern Light compilation NU!
View this Thread in Original format
Sorrow
Så, nu är den färdigspelad.. :)

Tracklist nedan. Hoppas de som lyssnade gillade den.
Sorrow
Tracklist.

01. Faraway Project – Without Fear (Goldenscan’s Close To Home Remix)
02. Goldenscan – Of Our Time (Super 8 Remix)
03. Super 8 – Alba (Original Mix)
04. Bram Vank – This Time I Rise (Goldenscan’s 90’s Re-Animated Remix)
05. George Hales – Autumn (Icone Remix)
06. Recluse – Yellow Moon (Octagen Remix)
07. Endre – Kallocain (Robert Nickson Remix)
08. Sun Decade - Follow You (Mike Shiver's Catching Sun Mix)
09. Dallas Superstars – I Feel Love (Original Extended Mix)
10. Nick Lunn & YOMC pres. Techno Punx – Energise (Original Mix)
11. Scarab vs DJ Stigma – Hunting 2004 (Original Mix)
goldenscan
quote:
Originally posted by Sorrow
Tracklist.

01. Faraway Project – Without Fear (Goldenscan’s Close To Home Remix)
02. Goldenscan – Of Our Time (Super 8 Remix)

04. Bram Vank – This Time I Rise (Goldenscan’s 90’s Re-Animated Remix)


Thanks for the support!!

;-)
ShyTrance
kan man inte tanka ned ? =/
Sorrow
quote:
Originally posted by goldenscan
Thanks for the support!!

;-)


;)

Keep up the good work and I'll keep giving my official support.. :D
Sorrow
quote:
Originally posted by ShyTrance
kan man inte tanka ned ? =/


Testa att fråga i Trancespheres forum.. ;)
St_Andrew
quote:
Originally posted by Sorrow
Testa att fråga i Trancespheres forum.. ;)


du kani nte lägga upp den på steves ftp? :)
Sorrow
Ok, har just pratat med Trancesphere..

Om någon har möjlighet att hosta det för vem som helst att ladda ner så lägger jag upp det.
Sorrow
Repris NU!

www.trancesphere.com/listen.pls
JayBee
najs track list! synd att man missade det helt och hållet :(

jag får börja lyssna lite oftare på internet radio :)

Sorrow
Det går ju i skrivande stund i repris..

Har kommit till fjärde låten so far, så tune in.

Brasklapp: utrustningen utlånad, så gjort på skräpspelare. Är egentligen bättre än så här.. :o
JayBee
aha ok soft :) då tunar jag in då.

blir första gången man hör dj sorglig :) jag berättar vad jag tyckte när den är slut
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement