return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
` (pg. 2)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Jukx
DJ JEAN
HOMO
RUDY

bedoelde je dit als een soort van vergrotende trap trouwens??








hehe au!


dit moet gewoon de geschiedenis ingaan als beste forum-mop OOIT!!!!!!
omg jukx...TOPPERTJE!!!!!! :D :D :D :D :D LMAO :D :D :D :D :D
Eye-Riz
WAAR BLIJVEN MIJN TOEDELS EN TOEDELEDOKIES???????
:whip: :whip: :whip:
die opties staan er niet bij...:(
Rudy
Woooooooooooooooohooooooooooooooooo wat ben ik populair zeg! WTF!!!!!:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Thanx nastra! Veel plezier in Kroatië!
magrec
haha mijn stem ging naar dj jean.....je kunt natuurlijk de vraag van de poll zelf bedenken :D
-=WVG=-
quote:
Originally posted by magrec
haha mijn stem ging naar dj jean.....je kunt natuurlijk de vraag van de poll zelf bedenken :D


"Met wie zou je weleens een beschuitje willen eten...? "

:p
magrec
quote:
Originally posted by -=WVG=-


"Met wie zou je weleens een beschuitje willen eten...? "

:p


haha die vraag heb je zeker zelf bedacht :D ik ben nl niet de enigste die op janneman heeft gestemd.....


de vraag die ik heb bedacht is:

wie is de beste dj van de wereld :toothless
Dj Alpha
Met wie zou je weleens een disco beschuitje willen eten :D:):D
raoel
Nog ff een vraagje

WAAR SLAAT DEZE THREAD OP ??????


Kapt nastra met de site ???
Gaat ie ....



Ik weet het
Hij gaat rondtoeren met de auto, want hij heeft dus ook net zijn rijbewijs.
He jongens
HOUDOE HE
Ga ik ook doen:D:D:D


Maar zonder gein, weet iemand waar dit op slaat. Goed we hebben onzinnige threads, maar dize slaat alles :):):)
Flipper01
Nou nou, ik mis nog wel een paar antwoorden:

Ajuus

Houdoe en Bedankt

TJOooo

De groeten!!



-'t gaat trouwens echt helemaal nergens over......toch?-
Dj Alpha
als jij t weet weten wij t ook :conf:

TranceFool
Beter laat je nog ff weten of je voor goed weg gaat, zou echt jammer zijn. Anders veel suc6 met je DJ-ing. We zullen je naam goed onthouden :) mzzl

Rudy gaat winnen :D:D
New Wave
Yups, Nastra gaat ons echt verlaten, hij gaat voor een aantal jaren terug naar Engeland, maar de verwachting is dat hij daar blijft.
Hij gaat daar een opleiding volgen, hij komt nog wel even terug na zijn vakantie denk ik maar hij gaat de 3de week van September (dach ik) weg.
In engeland gaat ie super veel met zijn TT's kutten en hoopt in 3 jaar hier op een leuk feesie te komen draaien :p


LATOX!

Nastra, ga je spreken kerel!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement