return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
` (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Alpha
Kan Nastra niet zelf antwoorden ofzo???
New Wave
Moet dat dan......?????
Partyhardy!
hé Nastra jongen! Geniet ervan en heel veel suc6!
en zoek daar in engeland nog eens een internetcafétje op ofzo voor ons? ;) :D
michiel
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Kan Nastra niet zelf antwoorden ofzo???


nee, hij zit in split, kroatië
1 sept terug
ennu hij heeft in engeland gewoon een pc hoor

later

michiel
Miss Proximus
lol @ michiel...zo zat ik ook al te denken....haha alsof alleen in nederland te posten is op t forum ofzo DUH!!!!!!! :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
lol @ michiel...zo zat ik ook al te denken....haha alsof alleen in nederland te posten is op t forum ofzo DUH!!!!!!! :D


Als dat "DUH!!!!!!!" naar mij toe was verwezen.... waarom schrijft hij dan dat hij voor altijd weg is?
Bellie
Veel plezier ouwe!
Je komt zeker volgend jaar wel effe terug voor Dancevalley toch :D
Laters ;)

GREETZ!!
Dj Alpha
Voor de nodige :conf:vraagtekens:conf: neer te zetten natuurlijk bij sommige mensen :rolleyes:
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
lol @ michiel...zo zat ik ook al te denken....haha alsof alleen in nederland te posten is op t forum ofzo DUH!!!!!!! :D


Ik wil net zeggen. Ik Engeland hebben ze ook van INTERNET gehoord hoor....

Toedels!~!
Nastra Azzurro
Ja..uhm Ik zit nu in Split in een internetcafe......ons vliegtuig is neergestort en wij mogen een weekie of 2 extra op vakantie hiero....VET mooi land mano..Egt SUUUUUUUPER..........Ik kom hier vaker denkik.....Dobro....

Neejoh Joke...... Ik zit nu weer net thus....heb net ff geraced weer met de OTO. Wat is dit een fukkin lelijk land zeg....Whaha

Ennuh ik ben er maar 3 weekies nog dan ga ik voorgoed weg. En in Engeland kennen ze geen internet nee.... Alleen de rijkste Universiteiten hebben een computer en ik ga naar de projects van een arm deel dus ik denk ni dat ze daar dat hebben.
Chevapcici i Leidene Caj i krafne a karvelacko pri frigidair, Hvala
















En oja DE ()

Glaniskanis
quote:
Originally posted by Nastra Azzurro
Ja..uhm Ik zit nu in Split in een internetcafe......ons vliegtuig is neergestort en wij mogen een weekie of 2 extra op vakantie hiero....VET mooi land mano..Egt SUUUUUUUPER..........Ik kom hier vaker denkik.....Dobro....

Neejoh Joke...... Ik zit nu weer net thus....heb net ff geraced weer met de OTO. Wat is dit een fukkin lelijk land zeg....Whaha

Ennuh ik ben er maar 3 weekies nog dan ga ik voorgoed weg. En in Engeland kennen ze geen internet nee.... Alleen de rijkste Universiteiten hebben een computer en ik ga naar de projects van een arm deel dus ik denk ni dat ze daar dat hebben.
Chevapcici i Leidene Caj i krafne a karvelacko pri frigidair, Hvala

En oja DE ()


Ah toch fijn om te horen dat je nog leeft :p
Nee maar wel klote dat je dus echt weggaat :(:(
We zullen je missen (ik iig wel :p)


Greetz,
Glaniskanis
TranceFool
Dis idd flink balen man, Nastra was toch altijd een echte diehard, naja veel suc6 met je DJ-ing!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement