|
17 April: Ferry Corsten - Maastricht (Nightlive)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
heeft iemand hier meer info over?
thanx
Fred |
|
|
| FredNova |
ja hallo ;)
kwas niet duidelijk
wie gaat er gaan van de beta's? |
|
|
| Wildfir3 |
ah :p
not me, hoewel ik ferry ook wel eens graag zou aan het werk zien. |
|
|
| TOR |
| sorry, StuBru fuif in Brugge :o |
|
|
| Gladius |
| cool, in de lineup zit ook DJ Mason, die met viool zal aantreden! Kent iemand die toevallig? |
|
|
| Tiger777 |
| Zehra en nyah gaan. |
|
|
| Zehra |
Beta's die gaan:
- Zehra
- SilentEagle
- Nyah
En er komen enkele vrienden van mij (lees: non-tranceaddicts...) Dat gaat een feestje worden! :D |
|
|
| ryo |
| Als het goed is ga ik hier ook wel heen, ff kijke of iemand mee wil enzo en dan ff deze week kaarten halen:D |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by TOR
sorry, StuBru fuif in Brugge :o |
:eyes: :conf:
Ik ga in ieder geval. |
|
|
| djcresto |
| Ik zit ergens in Gent ons kampioenstitel te vieren. Ofwel men verdriet te verdrinken bij verlies diezelfde ochtend :p |
|
|
| pooley |
Onze Morgen Koppijn Fuif 5 !

Ik draai dus van 8 tot 9 en bekke later :s
en als er iemand ni zou opdagen of als er iets ni klopt met de timetables.
Hopen dat er iemand zen hand breekt.
Guy = retro trance / retro
Sven Lanvin = mja Club system dus trance/commercieler :s
dan Dj Tunes = trance vanop RGR (zondag avond dacht ik) Niet slecht. Heb zen promo cd wel nog ni beluisterd :s
maesie = utter crap, no mixing at all, veel blabla
ARG :) |
|
|
|
|