return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
LoveParade 2004
View this Thread in Original format
basvh
10 juli is het de bedoeling dat de love parade weer in berlijn van start gaat. zag alleen net dit bericht op de site van JP--)

LOVEPARADE IN TROUBLE- Loveparade GmbH announced that if the city of Berlin does not help finance the parade this year, the 2004 edition will be canceled. Last year the Messe Berlin sponsored the event but had to suffer a loss of 500.000 euro. The city will have to make a decission before the end of tuesday (tomorrow)

het is dus nog maar de vraag of het door gaat. Wat ik ook wel vaag vind is dat de officiele site van de loveparade kompleet in het duits is. Terwijl de parade toch veel buitenlandse toeristen/partygangers trek!
Erg slecht hoor van de organisatie.

maar goed als de parade gewoon wel doorgaat en den persoonlijke financien werken allemaal mee en de rest van het feest groepske ziet het ook wel zitten dan ben ik hier wel te vinden vooral de pre party, Love From Above, met TIesto, Nu-NRG en PVD lijkt me zker de moeite waard. De set van vorig jaar van Tiesto was echt zoooooooo phat!!!

Nog meer TA´ers die hier heen gaan of er heen willen gaan?
Wildfir3
I'm in als de plaatselijke partypoopers mee willen (en anders mss ook)
HBtje
ja ik ben er zeker weten ook bij, of de parade zelf door gaat of niet, 2 feesten zijn in ieder geval al 100% confirmed, Love From Above voor vrijdagaaf en Love Base voor de zaterdag. Hoewel ik nie naar Love Base ga (mits er door t wegvallen van de parade geen alternatief is)

Anyway heb er nu al zin an :crazy:
basvh
quote:
Originally posted by HBtje
ok.. geen loveparade dit jaar dus...................... :( :( :( :( :( :( :( :(

bron: http://www.han-online.de/DPAFolder1...pa_6050128/view

dit meen je niet :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

voor alleen die afterparty en die pre party ga ik niet!
HBtje
quote:
Originally posted by basvh
dit meen je niet :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

voor alleen die afterparty en die pre party ga ik niet!

mjah ik las t net in GTA forum, maar daarboven stond een ander bericht dat t nog niet zeker was, en dat was van een paar uur geleden, dus tis btje vaag allemaal, daarom heb ik t weer verwijderd... maar ff wachten op meer duidelijk, anyway ik ga toch wel naar berlijn vanwege Love From Above

***edit***

dr is nog hoop tot vrijdag:

quote:

Unterdessen erklärte eine Sprecherin von Wirtschaftssenator Harald Wolf (PDS), für den Senat seien die Verhandlungen noch nicht abgeschlossen. An diesem Freitag solle es ein abschließendes Gespräch mit den Love-Parade-Machern geben.
jp
Loveparade gaat voorlopig NIET door, de meeste feesten wel

Vrijdag wordt nog onderhandeld tussen de Senaat van Berlijn en Loveparade GmbH, afwachten dus!

Eigenlijk maakt het toch niets uit. De Loveparade is sinds 2000 al niet meer zoals vroeger, de feesten (Love Weekend) eromheen maken juist de Loveparade zo speciaal.

vrijdag: Love from Above met PvD, Tiesto, Timo Maas en Nu-Nrg
zaterdag: LoveBase met oa Tomcraft, Joy Kitikonti, Scot Project, Solid Sleep

quote:
het is dus nog maar de vraag of het door gaat. Wat ik ook wel vaag vind is dat de officiele site van de loveparade kompleet in het duits is. Terwijl de parade toch veel buitenlandse toeristen/partygangers trek!

Ik klaag niet ;)
basvh
quote:
Originally posted by jp
Ik klaag niet ;)

nee voor jouw is het alleen maar beter. Maar het lijkt net of de loveparade hun buitelandse bezoekers niet serieus nemen.

quote:
De Loveparade is sinds 2000 al niet meer zoals vroeger, de feesten (Love Weekend) eromheen maken juist de Loveparade zo speciaal.

kijk er is altijd gezegd dat de commercie de love parade kut maakte. maar ondanks deze commercie kan de love parade dus niet op eigen benen staan:

dus of a: de commercie valt eigenlijk wel mee en het is gewoon geblaat
b: de gasten van de oraganisatie van de love parade weten niet hoe je een evenement moet opzetten.

VInd het gewoon raar dat je voor een evenement waar minstens een half miljoen mensen op afkomen, wat veel geld in het laadje van de gemeente brengt dat je daar geen sponsors voor kan vinden.

Wat in mijn ogen de love parade ook had moeten doen is zelf de kwaliteit hoog zien te houden. In nederland zijn compilaties cds uitgegeven die zo slecht waren. Ook zou ik als love parade zijnde voor elke truck eerst een tekening willen zien.--> ziet het er goed uit, welke djs komen erop.--> Sommige wagens zagen er vorig jaar echt slecht uit!
Zo zijn er nog wel meer dingetjes die ik op kan noemen!
jp
in 1994 waren het gewoon open laadbakken met speakers

de veiligheidseisen zijn de oorzaak van de saaie trucks, er is overigens een commitee dat de uiterlijk van de trucks beoordeeld. daarom waren er van de 50 aangemelde trucks er maar 30 goedgekeurd vorig jaar

de trucks zijn overigens bijna niet meer te betalen, het kost 50000 euro om zo'n ding te hebben meedraaien

alleen clubs en platenlabels mogen nog een truck hebben, geen drank en sigaretten merken meer aanwezig vanwege reklameverbod en goede naam

ik ga het niet allemaal uitleggen maar ga er van uit dat LP 650.000 bezoekers moet hebben om gezond te kunnen 'voortleven'.

de economie, het feit dat het geen 'homofeest' meer is en het weer zijn de oorzaak van de parade zo'n teruggang beleeft.

de echte raver bestaat niet meer, de berlijner gaat liever de stad uit. de enige die de parade echt kunnen redden zijn de polen, nederlanders, belgen, fransen, denen en britten. nieuw bloed is noodzakelijk!
Creamfields23
Ik vind het raar dat men zegt dat er geen LP komt zonder financien. Ik zou zeggen ga lekker back to basic. Laat de commercie en grote namen vallen en begin opnieuw. Zoals het ooit is begonnen met echte liefhebbbers die hier niet op willen verdienen. Heerlijk toch of is dit te gemakkelijk gedacht?
basvh
quote:
Originally posted by jp
in 1994 waren het gewoon open laadbakken met speakers

de veiligheidseisen zijn de oorzaak van de saaie trucks, er is overigens een commitee dat de uiterlijk van de trucks beoordeeld. daarom waren er van de 50 aangemelde trucks er maar 30 goedgekeurd vorig jaar

de trucks zijn overigens bijna niet meer te betalen, het kost 50000 euro om zo'n ding te hebben meedraaien

alleen clubs en platenlabels mogen nog een truck hebben, geen drank en sigaretten merken meer aanwezig vanwege reklameverbod en goede naam

Ik vond vorig jaar die truck van tiesto en nog 1 of 2 de enige trucks die er beetje leuk uit zagen! Daar zouden die andere een voorbeeld aan moeten nemen.

Snap trouwens niet dat zn ding 50 000 euro moet kosten. Waar gaan die 50 000 dan aan op jp?

quote:
de echte raver bestaat niet meer, de berlijner gaat liever de stad uit. de enige die de parade echt kunnen redden zijn de polen, nederlanders, belgen, fransen, denen en britten. nieuw bloed is noodzakelijk!

Kijk dat je als berlijner na 15 jaar het allemaal wel gezien hebt dat begrijp ik. Dat het tegenwoordig niet meer kan tippen aan de begin jaren dat snap ik ook. Toen was het veel sprankelijker en nieuwer. Maar misschien is dat ook wel een fout van de organisatie. Verzin is wat nieuwe dingen. Laat bv de djs op de siegesaulle een keer wat langer draaien dan die 20 min. Over dat nieuw bloed ben ik ook met je eens maar daar doen ze ook weinig aan. Zie jij ergens reclame? zie jij ergens flyers? Een engelstalige officiele loveparade.com site zouden ze eens aan moeten beginnen. Met daarin reis/vlucht/bus travels, hotels, jeugd herbergen, after-preparty verkoop.
ALs jij uit het buitenland komt dan willen veel mensen alles van te voren al goed geregeld hebben. Line up info van siegesaule, trucks en djs etc etc. Ook daarin vind ik de organisatie erg slap.

Kijk ID-T en UDC zijn dan wel erg commerciele organisaties een stuk commercieler dan LoveParade Org. maar ze weten wel Mysteryland en Dancevalley na respectievelijk 11 en 10 jaar nog steeds populair en gewilt te houden!

jp
Ben te lui om alles uit te leggen, dan zit ik hier morgen nog ;)

Moet trouwens met spoed m'n site updaten (afgezien van nieuws) omdat ie per 1 mei klaar moet zijn voor LP 2004 :)
Miss Proximus
ik had nooit uit nederland weg moeten gaan! alles loopt in t honderd :nervous:

ik trek een jaar lang KUTdiscos hierzo omdat ik weet dat de Europese zomer weer gaat knallen. NIET DUS :whip:

Ik ga dus ECHT niet naar Berlijn zonder de loveparade zelf! Dat is zoiets als een patatje met, zonder patat! :D (oooooooooooooh ik heb zin in kroketten haha)

Bleh.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement