|
Defqon 1 - 19 juni - Almere Strand (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by basd
Tuurlijk, al die Kjoedens / PF - rampestampers hebben allemaal allang een kaartje. Die vonden het vorig jaar allemaal geloof ik een van de beste feesten van het jaar, harde muziek en nog eens buiten ook (wat sowieso relaxter is). |
Idd.. het was een en al Defqon wat de klok sloeg toen ja.. echt populair'! M'n zusje gaat er nu zelfs heen :D
| quote: | Originally posted by Zinostyle
het was vorig jaar ook heel top, vooral marcel woods!, Ik ga dit jaar weer en ben denk ik alleen maar in de hardtrance en techno tent te vinden, natuurlijk ook even naar woods luisteren en genieten!! Als het weer mee zit word het net zo gaaf als vorig jaar!! |
Die Marcel Woods heeft het dit jaar wel voor mekaar.. op onderhand elk groot feest draait hij wel! Trance Energy, Qontact, Sensation en op de outdoor feesten zal hij ook wel goed vertegenwoordigd zijn. |
|
|
| New Wave |
Toch vind ik het hele concept heel erg vreemd.
Op de techno line-up staan best leuke goeie namen...alleen verwacht ik dat er ander soort volk komt dan op een technofeestje. Maargoed, hunnie mogen ook genieten, daar betalen ze immers voor :) |
|
|
| Zinostyle |
| Marcel is gewoon de man die het gaat maken in 2004 (wat zo ver al niet gemaakt is), en ik zie hem bijna elke week @ Afterclub zino, altijd 100% genieten dan. |
|
|
| Menno |
| Wat mij opvalt aan Marcel Woods is dat op zijn cd's en in zijn Top 10 altijd wel aantrekkelijke nummers voor mij staan. Wanneer hij op een feest draait is zijn platenkeuze anders,hij draait niet de nummers uit zijn Top 10 en van zijn cd's. Daarom valt hij mij tot nu toe op feesten erg tegen. Weet niet of andere dit idee ook hebben? |
|
|
| basvh |
| toch wel kut voor remy d en dr kuipers dat het weer niet echt meewerkt. hier plenst het echt om de 5 min! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Menno
Wat mij opvalt aan Marcel Woods is dat op zijn cd's en in zijn Top 10 altijd wel aantrekkelijke nummers voor mij staan. Wanneer hij op een feest draait is zijn platenkeuze anders,hij draait niet de nummers uit zijn Top 10 en van zijn cd's. Daarom valt hij mij tot nu toe op feesten erg tegen. Weet niet of andere dit idee ook hebben? |
Goh, en mensen hier altijd maar zeiken dat DJ's altijd hetzelfde draaien..... |
|
|
| jp |
Het beukt allemaal best lekker maar ik erger me dood aan al die verkrachte hardcore nummers
Don't touch the classios :whip: |
|
|
| Stefanovīc |
Klinkt best lekker tot nu toe! Vooral die set van Kiama was meesterlijk..
Waar zouden we toch zijn zonder ID&T-radio..;) |
|
|
| Tim81 |
Dat kan harder :whip: :whip:
Zag vanmorgen heel wat gasten met de trein richting Defqon vertrekken... Heel typisch publiek (laten we het daar maar ophouden ;) )! Ik ga weer wat anders opzetten, want dit bevalt mij totaal niet :( :confused: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Tante Dana nu |
Wat een pleuresherrie is dit zeg, net ff 20 minuten geluisterd. Eerst ff een stukkie PAVO en daarna DANA, ben weer tot de conclussie dat dat beuQ-zooi niks voor mij is. Die mc moeten ze trouwens ook afschieten. |
|
|
| SnuggLe |
Franzelare moet er foto's maken voor PF :D
Heb hem gisteren een SMS-je gestuurd van "Leuk je gekend te hebben!"" :D :D
Er komen 8000 PF'ers ofzo :D |
|
|
|
|