|
Defqon 1 - 19 juni - Almere Strand (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Er komen 8000 PF'ers ofzo :D |
Actually... 11205 :toothless |
|
|
| Stefanovīc |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wat een pleuresherrie is dit zeg, net ff 20 minuten geluisterd. Eerst ff een stukkie PAVO en daarna DANA, ben weer tot de conclussie dat dat beuQ-zooi niks voor mij is. Die mc moeten ze trouwens ook afschieten. |
was idd een brak stukkie ja.. ik dacht eerst dat t aan mn verbinding lag..:conf:
Mja je moet ervan houden he.. of niet;) Kheb ook liever hardstyle of hardtrance dan dit wat je nu hoort hoor.. ze gaat me vandaag iets te hard. |
|
|
| robin |
basvh, het is hier in almere al de hele dag droog. zon schijnt beetje af en toe, niet erg warm maar het kan er mee door.
was dr net ff langs gefiets, moets toch ens kijken waar die pluris herrie vandaan kwam he :D stukje langs de yellow stage (nrg) klonk wel lekker. voor de rest.. niet mijn ding zeg maar. vliegen ook al de hele dag 1 soms 2 politie helicopters rond.
iedereen lijkt zich wel te vermaken. k ga straks met een biertje in almere poort zitten (zand tussen spoor en a6) en beetje kijken naar t vuurwerk :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by robin
basvh, het is hier in almere al de hele dag droog. zon schijnt beetje af en toe, niet erg warm maar het kan er mee door.
|
dat is beter, het zou jammer zijn voor al de feestvierder als het heel de dag kut weer zou zijn. hier in het zuiden is het paar keer echt ff noodweer geweest |
|
|
| total woot |
hier in t noorden ook....
weersverwachting voor almere is trouwens vanavond onbewolkt... |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik vind het wel lekker klinken trouwens, maar idd, ook hier butweer.
Overigens zit ik nou :D te genieten van pure HARDCORE in stereo. Er is namelijk een heus housefeest aan de gang 500 meter verderop :D , en het moet gezegd worden :p , dat geluidssyteem is niks verkeerds mee :eek: :D ! |
|
|
| jp |
Wat een lekkere hardtrance set van Cosmic Gate :eyes:
*hebben wil* :wtf: |
|
|
| Stefanovīc |
| quote: | Originally posted by jp
Wat een lekkere hardtrance set van Cosmic Gate :eyes:
*hebben wil* :wtf: |
Cosmic Gate is altijd goed :crazy: Kheb m alleen gemist :( Mja komt vast wel ergens op de digitale snelweg te staan :D
Overigens kun je een rondje vliegen over een terrein met een heli, dus dat verklaart de helikopters.. |
|
|
| robin |
ik begreep al dat er erg veel mensen 'out' zijn gegaan :o :(
*is hier nu ook net begonnen met regenen |
|
|
| Cosmic |
[QUOTE]Originally posted by Stefanovīc
Cosmic Gate is altijd goed :crazy: Kheb m alleen gemist :( Mja komt vast wel ergens op de digitale snelweg te staan :D
QUOTE]
Laten we het hopen, ben altijd benieuwd naar nieuwe hardtrance! |
|
|
| DJ Gerrit |
| boredcore feestje!!! jammor!!:) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by robin
basvh, het is hier in almere al de hele dag droog. zon schijnt beetje af en toe, niet erg warm maar het kan er mee door.
was dr net ff langs gefiets, moets toch ens kijken waar die pluris herrie vandaan kwam he :D stukje langs de yellow stage (nrg) klonk wel lekker. voor de rest.. niet mijn ding zeg maar. vliegen ook al de hele dag 1 soms 2 politie helicopters rond.
|
Haha, politiehelicopters? Dat was een helicopter om mensen die er 20 euro voor wouden betalen rond te vliegen boven het terrein. Paar minuutjes voor 20 euro, zonde van je geld.
Droog? Het heeft nog wel even hard geregend hoor...
Mensen die out gingen? Heb veel mensen rare dingen zien doen inderdaad. En vrienden van mij stonden naast een gast die zomaar ineens in elkaar zakte.
Terror! Wat een pleurisherrie zeg :eyes: |
|
|
|
|