return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
DefQon 1 Festival - 19.06.04 - Almere-Strand, NL (pg. 2)
View this Thread in Original format
[nils]
har lyssnat sönder rank1's set från förra året. galet bra spelning

vore härligt att dra dit

förresten, finns det inte en speedcore-scen där?
reveal
quote:
Originally posted by ScuL
här har du en exempel:
beholder jumpstyle.mp3


Intressant, hade ingen aning om att det fanns en stil som hette jumpstyle... Låter rätt "oldschool". Kan inte säga att jag tyckte detta lät särskilt bra...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
här har du en exempel:
beholder jumpstyle.mp3


Tycker den var cool... vill gärna ha mer :)
Versace
quote:
Originally posted by ScuL
här har du en exempel:
beholder jumpstyle.mp3


:eyespop: :eyespop: ! thunderdome...
ScuL
quote:
Originally posted by [nils]
har lyssnat sönder rank1's set från förra året. galet bra spelning

vore härligt att dra dit

förresten, finns det inte en speedcore-scen där?


mjo iofs. på högtiden (1996/1997) hade vi 500.000 gabbers i Holland :p

quote:
Originally posted by reveal
Intressant, hade ingen aning om att det fanns en stil som hette jumpstyle... Låter rätt "oldschool". Kan inte säga att jag tyckte detta lät särskilt bra...


det är relativit ny. som sagt en variant på gammal oldschool som spelades i Rotterdams klubbar under åren 1992-1993. första låten i exemplet är mer jumpstyle än den andra.

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Tycker den var cool... vill gärna ha mer :)


jag har hela setet för dig :)

quote:
Originally posted by Versace
:eyespop: :eyespop: ! thunderdome...


som ni ser :) olika människor har olika åsikter :p
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
jag har hela setet för dig :)



You know what to do.... please :D
Glorie
jag kan tänka mig dra ihop en bil till det här. men kravet e att det blir en stor bil med fem pers, annars blire onödigt dyrt. samt att minst 3 har körkort.
ScuL
det är slutsåld nu. finns bara VIP-biljetter kvar..
det här tog tre veckor :crazy:
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
det är slutsåld nu. finns bara VIP-biljetter kvar..
det här tog tre veckor :crazy:


vf :(

det var det värsta
ScuL
quote:
Originally posted by Glorie
vf :(

det var det värsta


tror att jag fortfarande kan fixa biljetter om du/ni kan besluta att komma.. dock vet jag inte vad priset gör. (en kompis av mig har 2 biljetter kvar)

ScuL
oficiell sida
(inkl filmer från förra året)
http://events.q-dance.nl/2004-06_19-juni_defqon1/


översiktskarta:
Glorie
weeeeeeeeeeee, idag slog jag till på en flygbiljett t&r inklusive alla skatter för 935 kr :) scul har fixat biljett till defqon åt mig. grymt snällt.. passar på att stanna fem dagar när jag ändå är där nere... :crazy: hälsar på helena på samma gång :D

den här gången tänker jag inte chansa med min kamera på mitt hemliga gömställe.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement