|
DefQon 1 Festival - 19.06.04 - Almere-Strand, NL (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| [nils] |
har lyssnat sönder rank1's set från förra året. galet bra spelning
vore härligt att dra dit
förresten, finns det inte en speedcore-scen där? |
|
|
| reveal |
Intressant, hade ingen aning om att det fanns en stil som hette jumpstyle... Låter rätt "oldschool". Kan inte säga att jag tyckte detta lät särskilt bra... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tycker den var cool... vill gärna ha mer :) |
|
|
| Versace |
:eyespop: :eyespop: ! thunderdome... |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by [nils]
har lyssnat sönder rank1's set från förra året. galet bra spelning
vore härligt att dra dit
förresten, finns det inte en speedcore-scen där? |
mjo iofs. på högtiden (1996/1997) hade vi 500.000 gabbers i Holland :p
| quote: | Originally posted by reveal
Intressant, hade ingen aning om att det fanns en stil som hette jumpstyle... Låter rätt "oldschool". Kan inte säga att jag tyckte detta lät särskilt bra... |
det är relativit ny. som sagt en variant på gammal oldschool som spelades i Rotterdams klubbar under åren 1992-1993. första låten i exemplet är mer jumpstyle än den andra.
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tycker den var cool... vill gärna ha mer :) |
jag har hela setet för dig :)
| quote: | Originally posted by Versace
:eyespop: :eyespop: ! thunderdome... |
som ni ser :) olika människor har olika åsikter :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag har hela setet för dig :)
|
You know what to do.... please :D |
|
|
| Glorie |
| jag kan tänka mig dra ihop en bil till det här. men kravet e att det blir en stor bil med fem pers, annars blire onödigt dyrt. samt att minst 3 har körkort. |
|
|
| ScuL |
det är slutsåld nu. finns bara VIP-biljetter kvar..
det här tog tre veckor :crazy: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
det är slutsåld nu. finns bara VIP-biljetter kvar..
det här tog tre veckor :crazy: |
vf :(
det var det värsta |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
vf :(
det var det värsta |
tror att jag fortfarande kan fixa biljetter om du/ni kan besluta att komma.. dock vet jag inte vad priset gör. (en kompis av mig har 2 biljetter kvar) |
|
|
| Glorie |
weeeeeeeeeeee, idag slog jag till på en flygbiljett t&r inklusive alla skatter för 935 kr :) scul har fixat biljett till defqon åt mig. grymt snällt.. passar på att stanna fem dagar när jag ändå är där nere... :crazy: hälsar på helena på samma gång :D
den här gången tänker jag inte chansa med min kamera på mitt hemliga gömställe. |
|
|
|
|