|
DefQon 1 Festival - 19.06.04 - Almere-Strand, NL (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJmoXX |
| mm vilken skön lineup på blue.. dit ville man jue gå :D |
|
|
| ScuL |
så här kommer det se ut:


 |
|
|
| Glorie |
ja har bara en sak att säga:
:crazy:
(hoppas de blir lite varmt så ja kan ha kjol bara) :p |
|
|
| ScuL |
väderförutsikterna är måttliga
40% sol
70% regn (3 mm nederbörd)
minimumtemp 9 gr
maximumtemp 15 gr
vindkraft 4 (nordväst) |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by ScuL
väderförutsikterna är måttliga
40% sol
70% regn (3 mm nederbörd)
|
40+70=110% Wtf?! :p |
|
|
| ScuL |
du får inte räkna dem tillsammans.
det betyder alltså att chansen är 40% att det blir soligt och 60% att det blir molningt.
30% att det stannar torkt och 70% att det kommer regn. ;) |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by ScuL
du får inte räkna dem tillsammans.
det betyder alltså att chansen är 40% att det blir soligt och 60% att det blir molningt.
30% att det stannar torkt och 70% att det kommer regn. ;) |
Haha jaaahaaaa...är det så det ligger till :p
Krångliga väderrapporter ni ska ha då! :tongue2 |
|
|
| SteveTranz4ever |
Party report & pics plz :gsmile:
Kolla din ICQ Scul... |
|
|
| Daniey |
Wiiie satt å lyssnade på igår på Defqon1! va bra det lät...
Cosmics set började med Tiêsto´s Adiago HeHe å det enda jag tänkte
då va fan....MALMÖ!!
Luna & Pavo va sköna som alltid å Technoboy avslutade bra!
Technoboy körde en helt underbar låt , Tuneboy - Demolition(Technoboyremix)
PICS please!! |
|
|
| jeremy1984 |
Oooh Thx! :eek:
Laddar ner nu!
Lyssnade ett par timmar igår och det lät riktigt bra :)
Väntar på party report o bilder oxå ;) |
|
|
|
|