return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
DefQon 1 Festival - 19.06.04 - Almere-Strand, NL (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJmoXX
mm vilken skön lineup på blue.. dit ville man jue gå :D
ScuL
så här kommer det se ut:



Glorie
ja har bara en sak att säga:

:crazy:





(hoppas de blir lite varmt så ja kan ha kjol bara) :p
ScuL
väderförutsikterna är måttliga

40% sol
70% regn (3 mm nederbörd)
minimumtemp 9 gr
maximumtemp 15 gr
vindkraft 4 (nordväst)
jeremy1984
quote:
Originally posted by ScuL
väderförutsikterna är måttliga

40% sol
70% regn (3 mm nederbörd)

40+70=110% Wtf?! :p
ScuL
du får inte räkna dem tillsammans.

det betyder alltså att chansen är 40% att det blir soligt och 60% att det blir molningt.
30% att det stannar torkt och 70% att det kommer regn. ;)
jeremy1984
quote:
Originally posted by ScuL
du får inte räkna dem tillsammans.

det betyder alltså att chansen är 40% att det blir soligt och 60% att det blir molningt.
30% att det stannar torkt och 70% att det kommer regn. ;)

Haha jaaahaaaa...är det så det ligger till :p
Krångliga väderrapporter ni ska ha då! :tongue2
Algenis
yves :D
SteveTranz4ever
Party report & pics plz :gsmile:

Kolla din ICQ Scul...
Daniey
Wiiie satt å lyssnade på igår på Defqon1! va bra det lät...
Cosmics set började med Tiêsto´s Adiago HeHe å det enda jag tänkte
då va fan....MALMÖ!!
Luna & Pavo va sköna som alltid å Technoboy avslutade bra!
Technoboy körde en helt underbar låt , Tuneboy - Demolition(Technoboyremix)

PICS please!!

ScuL
lite filmer
http://dump.e-p.mine.nu/defqon1

dom kommer uppe på LiquidSunset också
jeremy1984
quote:
Originally posted by ScuL
lite filmer
http://dump.e-p.mine.nu/defqon1

dom kommer uppe på LiquidSunset också

Oooh Thx! :eek:
Laddar ner nu!
Lyssnade ett par timmar igår och det lät riktigt bra :)
Väntar på party report o bilder oxå ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement