return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
נמרוד התגייס
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
טוב אז למי שלא ידע נמרוד הלא הוא
Nimrod Levi
התגייס היום לצבא הג'ובניקים
הוא מאותר לחטיבה שלי ורוב הסיכויים שהוא יהיה בקרייה

הוא אולי לא כתב כל כך בזמן האחרון אבל הוא עוד קורא (או יותר נכון קרא) את הפורום, אולי הצבא (כן בטח) ידרבן אותו לכתוב קצת יותר

בקיצור תאחלו לו שירות קל ולא רקוב
luckystrike
איפה הקקה הקטן !!!

נימרוד אחי שיהיה בהצלחה !!!
תיג'בנק לך יא צעיר !

:)
KrazyDJs
בהצלחות גבר

משום מה תמיד חשבתי שהוא בצבא ובגלל זה הוא לא רושם פה הרבה :o
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KrazyDJs
משום מה תמיד חשבתי שהוא בצבא ובגלל זה הוא לא רושם פה הרבה :o



ראסמי גם אני חשבתי!!

בהצלחה אחי בצבא למרות שלא ממש יצא לי להכיר אותך
Sniper
בהצלחה אח שלי:]
KosmiK-G8
שיהיה בהצלחה אחי...
מספר חודשים אחרי שאני ומורן נשתחרר אתה תהיה רב"ט

שיהיה במזל:)
luckystrike
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
שיהיה בהצלחה אחי...
מספר חודשים אחרי שאני ומורן נשתחרר אתה תהיה רב"ט

שיהיה במזל:)


מה זה הוא אפילו לא נכד שלנו !
איך קוראים למחזור הזה באמת - הם כבר חצי נינים ...
צעירות ...
DjChook
פאק הוא נראה לי האחרון מהשכבת גיל שלנו (לפחות בפורום) שרק עכשיו נכנס למסגרת :/

תגידו מורן / אילן מתי אתם מתשחררים

ונמרוד לא יקרא את זה... אז רון, תמסור לו בהצלחה מצ'וק
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
פאק הוא נראה לי האחרון מהשכבת גיל שלנו (לפחות בפורום) שרק עכשיו נכנס למסגרת :/

תגידו מורן / אילן מתי אתם מתשחררים

ונמרוד לא יקרא את זה... אז רון, תמסור לו בהצלחה מצ'וק


בתחילת נובמבר זה הצפי ...
פלוס חפש"שון קטן אפילו אוקטובר ...

נראה אבל אני עוד מתכוון לבשל תיחמונים למערכת

עד עכשיו הלך לא רע כבר הייתי בשתי מיוחדות ועכשיו
ר"מ 2 כמו שצריך ...

אולי אני ינסה להגיד שאני מתחיל שנת לימודים כי לנובמבר
מקצרים על התרוץ הזה נראה כמה קשה להשיג מסמכים שמאשרים את זה ...
יש זמן ...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by luckystrike
בתחילת נובמבר זה הצפי ...
פלוס חפש"שון קטן אפילו אוקטובר ...

נראה אבל אני עוד מתכוון לבשל תיחמונים למערכת

עד עכשיו הלך לא רע כבר הייתי בשתי מיוחדות ועכשיו
ר"מ 2 כמו שצריך ...

אולי אני ינסה להגיד שאני מתחיל שנת לימודים כי לנובמבר
מקצרים על התרוץ הזה נראה כמה קשה להשיג מסמכים שמאשרים את זה ...
יש זמן ...


בוא נגיד שתמורת 400 שקל מקדימים לך בחודשיים בדוק...
זה הדמי הרשמה לאוניברסיטה
וזה כל משצריך לעשות
אבל לא בדקתי את זה
זה רק משאוגוסט 1 אצלנו אומרים
ותאמת אני לא יעשה את זה...
סתם לא בא לי לבזבז 400 שקל

נראה לי גם יש בזה סיכון
לא סגור על זה

luckystrike
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
בוא נגיד שתמורת 400 שקל מקדימים לך בחודשיים בדוק...
זה הדמי הרשמה לאוניברסיטה
וזה כל משצריך לעשות
אבל לא בדקתי את זה
זה רק משאוגוסט 1 אצלנו אומרים
ותאמת אני לא יעשה את זה...
סתם לא בא לי לבזבז 400 שקל

נראה לי גם יש בזה סיכון
לא סגור על זה


תאכלס 400 שקל זה שווה אחושרמוטה בעבודה שלי אני סוגר את זה בשלושה
ימים מה זה זה ??
נשמע טוב אני יברר עוד ...
Narcotic Mind
אפשר לשלם 6000 שקל ולהשתחרר עכשיו? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement