|
נמרוד התגייס
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
טוב אז למי שלא ידע נמרוד הלא הוא
Nimrod Levi
התגייס היום לצבא הג'ובניקים
הוא מאותר לחטיבה שלי ורוב הסיכויים שהוא יהיה בקרייה
הוא אולי לא כתב כל כך בזמן האחרון אבל הוא עוד קורא (או יותר נכון קרא) את הפורום, אולי הצבא (כן בטח) ידרבן אותו לכתוב קצת יותר
בקיצור תאחלו לו שירות קל ולא רקוב |
|
|
| luckystrike |
איפה הקקה הקטן !!!
נימרוד אחי שיהיה בהצלחה !!!
תיג'בנק לך יא צעיר !
:) |
|
|
| KrazyDJs |
בהצלחות גבר
משום מה תמיד חשבתי שהוא בצבא ובגלל זה הוא לא רושם פה הרבה :o |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
משום מה תמיד חשבתי שהוא בצבא ובגלל זה הוא לא רושם פה הרבה :o |
ראסמי גם אני חשבתי!!
בהצלחה אחי בצבא למרות שלא ממש יצא לי להכיר אותך |
|
|
| KosmiK-G8 |
שיהיה בהצלחה אחי...
מספר חודשים אחרי שאני ומורן נשתחרר אתה תהיה רב"ט
שיהיה במזל:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
שיהיה בהצלחה אחי...
מספר חודשים אחרי שאני ומורן נשתחרר אתה תהיה רב"ט
שיהיה במזל:) |
מה זה הוא אפילו לא נכד שלנו !
איך קוראים למחזור הזה באמת - הם כבר חצי נינים ...
צעירות ... |
|
|
| DjChook |
פאק הוא נראה לי האחרון מהשכבת גיל שלנו (לפחות בפורום) שרק עכשיו נכנס למסגרת :/
תגידו מורן / אילן מתי אתם מתשחררים
ונמרוד לא יקרא את זה... אז רון, תמסור לו בהצלחה מצ'וק |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
פאק הוא נראה לי האחרון מהשכבת גיל שלנו (לפחות בפורום) שרק עכשיו נכנס למסגרת :/
תגידו מורן / אילן מתי אתם מתשחררים
ונמרוד לא יקרא את זה... אז רון, תמסור לו בהצלחה מצ'וק |
בתחילת נובמבר זה הצפי ...
פלוס חפש"שון קטן אפילו אוקטובר ...
נראה אבל אני עוד מתכוון לבשל תיחמונים למערכת
עד עכשיו הלך לא רע כבר הייתי בשתי מיוחדות ועכשיו
ר"מ 2 כמו שצריך ...
אולי אני ינסה להגיד שאני מתחיל שנת לימודים כי לנובמבר
מקצרים על התרוץ הזה נראה כמה קשה להשיג מסמכים שמאשרים את זה ...
יש זמן ... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בתחילת נובמבר זה הצפי ...
פלוס חפש"שון קטן אפילו אוקטובר ...
נראה אבל אני עוד מתכוון לבשל תיחמונים למערכת
עד עכשיו הלך לא רע כבר הייתי בשתי מיוחדות ועכשיו
ר"מ 2 כמו שצריך ...
אולי אני ינסה להגיד שאני מתחיל שנת לימודים כי לנובמבר
מקצרים על התרוץ הזה נראה כמה קשה להשיג מסמכים שמאשרים את זה ...
יש זמן ... |
בוא נגיד שתמורת 400 שקל מקדימים לך בחודשיים בדוק...
זה הדמי הרשמה לאוניברסיטה
וזה כל משצריך לעשות
אבל לא בדקתי את זה
זה רק משאוגוסט 1 אצלנו אומרים
ותאמת אני לא יעשה את זה...
סתם לא בא לי לבזבז 400 שקל
נראה לי גם יש בזה סיכון
לא סגור על זה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
בוא נגיד שתמורת 400 שקל מקדימים לך בחודשיים בדוק...
זה הדמי הרשמה לאוניברסיטה
וזה כל משצריך לעשות
אבל לא בדקתי את זה
זה רק משאוגוסט 1 אצלנו אומרים
ותאמת אני לא יעשה את זה...
סתם לא בא לי לבזבז 400 שקל
נראה לי גם יש בזה סיכון
לא סגור על זה |
תאכלס 400 שקל זה שווה אחושרמוטה בעבודה שלי אני סוגר את זה בשלושה
ימים מה זה זה ??
נשמע טוב אני יברר עוד ... |
|
|
| Narcotic Mind |
| אפשר לשלם 6000 שקל ולהשתחרר עכשיו? :p |
|
|
|
|