return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
ASOT chat enzo (#armind??)
View this Thread in Original format
MischaJonker
Hey mensen,

vroegah (toen alles nog beter was) ging ik op een loze donderdag avond wel eens chatten in #armind op irc.webchat.org. toch niets beters te doen:-) Laat er nou vanavond weer zo'n avondje zijn, alleen zie ik nu dat het een invite-only channel is. Nou goed, kan gebeuren, maar het is al een paar weken zo. Dus ik dacht: misschien zit ie te vol, maar ik deed een /names #armind:

-:- [Users(#armind:8)]
[vJunkman ] [vAmunRa ] [vSteve|Walk] [@trigaX ] [@E-vangelis]
[vSwamper ] [vloconet ] [vMatthew_Ad]

en nou heb ik er niet zo'n verstand van, maar volgens mij zijn dit er niet zoveel, en is dat al helemaal niet wat vroeger de mensen waren in #armind. weet iemand wat er mee gebeurd is?
MaGiK54
quote:
Originally posted by MischaJonker
Hey mensen,

vroegah (toen alles nog beter was) ging ik op een loze donderdag avond wel eens chatten in #armind op irc.webchat.org. toch niets beters te doen:-) Laat er nou vanavond weer zo'n avondje zijn, alleen zie ik nu dat het een invite-only channel is. Nou goed, kan gebeuren, maar het is al een paar weken zo. Dus ik dacht: misschien zit ie te vol, maar ik deed een /names #armind:

-:- [Users(#armind:8)]
[vJunkman ] [vAmunRa ] [vSteve|Walk] [@trigaX ] [@E-vangelis]
[vSwamper ] [vloconet ] [vMatthew_Ad]

en nou heb ik er niet zo'n verstand van, maar volgens mij zijn dit er niet zoveel, en is dat al helemaal niet wat vroeger de mensen waren in #armind. weet iemand wat er mee gebeurd is?


Ik heb ook zo'n loze donderdag en ik kom er ook niet op :whip:
MischaJonker
/whois Armin_IDT

.----------------------------------------- -- -
| Armin_IDT ([email protected]=) (unknown)
: ircname : Java User
| server : glass.webchat.org (WebMaster, Inc - www.webmaster.com)


hij heeft dus wel ergens een kanaaltje openstaan.. maar waar, is daar ook een irc commando voor? gebruik het eigenlijk nooit nl.
-TAIS-
Ik zit er via www.arminvanbuuren.tk Beperkte mogelijkheden, maar beter dan niets ;) Kan best zijn dat het channel vol is, daar hadden ze het wel over daarstraks...
franzelare
ik zit normaal ook via arminvanbuuren.tk maar daarvia kwam ik er vandaag ook niet op :(
franzelare
oh en een paar keer omdat hij vol was en een paar keer omdat hij melde dat het invite only was
MaGiK54
quote:
Originally posted by -TAIS-
Ik zit er via www.arminvanbuuren.tk Beperkte mogelijkheden, maar beter dan niets ;) Kan best zijn dat het channel vol is, daar hadden ze het wel over daarstraks...


Wederom een melding dat je een uitnodiging nodig hebt, er zitten zeker 150 users op de chat, das volgens mij het maximum.
-TAIS-
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wederom een melding dat je een uitnodiging nodig hebt, er zitten zeker 150 users op de chat, das volgens mij het maximum.


Zal dan idd wel pas op invite worden gezet nadat hij vol is ofzo, want ik kwam er om 19:30 en toen kon ik er nog zo heen. Geen idee hoeveel mensen er nu zitten, kan het nergens zien ;)
MischaJonker
volgende keer maar plannen wanneer ik weer een loze donderdagavond zal gaan hebben dus en van te voren inloggen :o
BaRTeZ
Volgens mij is er nu een maximumm, ergens onder de 100.

Eerst is er een limiet, en als het dan tegen achten loopt gaat ie op invite only, zodat de @'s nog wat (hol)maatjes en armin kunnen uitnodigen :)

Partyhardy!
quote:
Originally posted by MischaJonker
vroegah (toen alles nog beter was)


inderdaad zeg! ik weet nog dat er op de chat rond de 30 mensen zaten, max! :cool: als je Armin een pm stuurde reageerde hij meteen, echt te relaxt was dat toen. Nu zijn er veels te veel mensen...
Robert
quote:
Originally posted by Partyhardy!
inderdaad zeg! ik weet nog dat er op de chat rond de 30 mensen zaten, max! :cool: als je Armin een pm stuurde reageerde hij meteen, echt te relaxt was dat toen. Nu zijn er veels te veel mensen...


mja.. er moest iets gedaan worden om de 150 mensen die constant "ARMIN OMFG WHEN ARE YOU COMING TO BLA BLA BLA..." zaten te blaren weg te houden. De chat is nu gewoon weer een stuk rustiger met een limiet rond de 70-80. Het enige is dat je op tijd moet komen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement