|
Monday Bar ACT OF GODS! 26-27 Augusti!
|
View this Thread in Original format
| toka |
Tjo!
Kollade in Monday bars hemsida nyss och såg att de lagt upp följande info:
"26-27 augusti
Monday Bar ACT OF GODS!
Mer info kommer"
http://www.mondaybar.com/
Verkar bli nåt stort av det här får man hoppas! Men kanske alltför tidigt att börja spekulera.
//toomas / toka |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja undras vad det kan bli för någe då... om man ska tro Monday Bar så är ju Digweed deras gud och han ska ju agera snart :)
Kanske blir en feting lina helt enkelt :gsmile: |
|
|
| Versace |
2 dagars!!
Låter bra!!
Kan det ha att göra med det som stod förut på brevet man fick hem?? |
|
|
| Proximus |
| omg i die :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| lonne |
| Skulle inte denna fest hållas i april? |
|
|
| Proximus |
den med digweed hålls i april, den här är något utöver det extra.
som sagt, omg i die :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Act Of Gods... är det du Omid som lirar då... måste ju va de... haha
Jag gissar på att detta kan komma att vara en kryssning.. menar den sträcker sig ju över 2 datum  |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Act Of Gods... är det du Omid som lirar då... måste ju va de... haha
Jag gissar på att detta kan komma att vara en kryssning.. menar den sträcker sig ju över 2 datum |
eller en camping kväll :) det skulle väl vara mysigt. de har hyrt in en country stjärna som kan lira på sin gitarr framför läger elden. fyyy fan vilken fest det lär bli!
|
|
|
| Proximus |
hahahaha
OMG I DIEEEEEEEEEEEEEE :crazy: :crazy: :crazy:
I'M NOT WORTHYYYYYYYYYY :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Proximus
hahahaha
OMG I DIEEEEEEEEEEEEEE :crazy: :crazy: :crazy:
I'M NOT WORTHYYYYYYYYYY :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
Är det nåt du vill säga? :stongue: |
|
|
| JayBee |
kom igen nu omid :) jag vet att du vill berätta för oss!
det är lugnt det är ingen som ser att du skickar mig ett PM med all info på :)
eller var du bara hypad över min camping idé? :) |
|
|
| ice_key |
| quote: | Originally posted by JayBee
eller en camping kväll :) det skulle väl vara mysigt. de har hyrt in en country stjärna som kan lira på sin gitarr framför läger elden. fyyy fan vilken fest det lär bli!
|
:stongue: :stongue: :crazy: :crazy: :stongue: :stongue:
hahaha, det hade varit en hit
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
|
|