return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Monday Bar ACT OF GODS! 26-27 Augusti!
View this Thread in Original format
toka
Tjo!

Kollade in Monday bars hemsida nyss och såg att de lagt upp följande info:

"26-27 augusti
Monday Bar ACT OF GODS!
Mer info kommer"

http://www.mondaybar.com/

Verkar bli nåt stort av det här får man hoppas! Men kanske alltför tidigt att börja spekulera.

//toomas / toka
SteveTranz4ever
Ja undras vad det kan bli för någe då... om man ska tro Monday Bar så är ju Digweed deras gud och han ska ju agera snart :)

Kanske blir en feting lina helt enkelt :gsmile:
Versace
2 dagars!!

Låter bra!!

Kan det ha att göra med det som stod förut på brevet man fick hem??
Proximus
omg i die :crazy: :crazy: :crazy:
lonne
Skulle inte denna fest hållas i april?
Proximus
den med digweed hålls i april, den här är något utöver det extra.

som sagt, omg i die :crazy: :crazy: :crazy:
SteveTranz4ever
Act Of Gods... är det du Omid som lirar då... måste ju va de... haha


Jag gissar på att detta kan komma att vara en kryssning.. menar den sträcker sig ju över 2 datum
JayBee
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Act Of Gods... är det du Omid som lirar då... måste ju va de... haha


Jag gissar på att detta kan komma att vara en kryssning.. menar den sträcker sig ju över 2 datum

eller en camping kväll :) det skulle väl vara mysigt. de har hyrt in en country stjärna som kan lira på sin gitarr framför läger elden. fyyy fan vilken fest det lär bli!
Proximus
hahahaha

OMG I DIEEEEEEEEEEEEEE :crazy: :crazy: :crazy:

I'M NOT WORTHYYYYYYYYYY :eyespop: :eyespop: :eyespop:
reveal
quote:
Originally posted by Proximus
hahahaha

OMG I DIEEEEEEEEEEEEEE :crazy: :crazy: :crazy:

I'M NOT WORTHYYYYYYYYYY :eyespop: :eyespop: :eyespop:


Är det nåt du vill säga? :stongue:

JayBee
kom igen nu omid :) jag vet att du vill berätta för oss!

det är lugnt det är ingen som ser att du skickar mig ett PM med all info på :)

eller var du bara hypad över min camping idé? :)
ice_key
quote:
Originally posted by JayBee
eller en camping kväll :) det skulle väl vara mysigt. de har hyrt in en country stjärna som kan lira på sin gitarr framför läger elden. fyyy fan vilken fest det lär bli!



:stongue: :stongue: :crazy: :crazy: :stongue: :stongue:

hahaha, det hade varit en hit


:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement