|
Vanavond: Armin Van Buuren @ Rotationz
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Rotationz is niet meer te stoppen!!
vanavond tussen 19 en 21u: special rond AiB met guest DJ Armin Van Buuren
leuk opwarmertje om de nacht in te trekken :eyespop: :eyespop:
http://www.rotationz.be/ |
|
|
| Freezel |
| Als iemand het kan opnemen? :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Miljaar, ik ben juist niet thuis vanavond! :mad:
Als er iemand het inderdaad zou kunnen opnemen zou dat wel fijn zijn... |
|
|
| Tiger777 |
| Ik zal mijn best doen om het op te pakken :) |
|
|
| Wildfir3 |
| lap kga het ni kunne horen, geen sjans :confused: |
|
|
| Zehra |
| zou idd tof zijn als iemand het kan opnemen. thanks in advance! :) |
|
|
| Buoyant |
| dan heb ik nog wel wat webruimte vrij om het te verdelen |
|
|
| TOR |
even vermelden toch dat hij niet in de studio zal aanwezig zijn, er komt gewoon een guest mix..
en er zullen tickets te winnen zijn voor AiB!! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by TOR
even vermelden toch dat hij niet in de studio zal aanwezig zijn, er komt gewoon een guest mix..
|
ow, dat is zwak...
| quote: | | dan heb ik nog wel wat webruimte vrij om het te verdelen |
Ik dus niet, ik zal het u doorgeven :) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by TOR
even vermelden toch dat hij niet in de studio zal aanwezig zijn, er komt gewoon een guest mix..
en er zullen tickets te winnen zijn voor AiB!! |
Als het maar geen ASOT-rerun is..........win ff tickets voor mij ;) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Freezel
win ff tickets voor mij ;) |
en mij! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ow, dat is zwak...
|
ik denk dat Armin wel genoeg andere dingen te doen heeft deze avond :) |
|
|
|
|