return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Vanavond: Armin Van Buuren @ Rotationz (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tiger777
toch blijft het zwak :p
Tiger777
en highstream werkt (weer/nog altijd?) niet. dan maar op de traditionele manier he, met veel gekraak en ruis :(
pooley
ik ook in the mix
<- nerveus
TOR
voor de geïnteresseerden.. hier hou ik een tracklist bij:

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=176155
TOR
w00t Sander Van Doorn - Punked

binnenkort ook Sander live @ Rotationz :eyespop:
Tiger777
zo, twee uur opgepakt, staat in WAV op computer.

Ik heb de indruk da het wel maar een uur was :)
Effe beetje knippen.
TOR
de set was één uur, rebroadcast van ASOT 143

in uur twee is het anthem nog es gepasseerd :crazy:
Tiger777
haaa topradio... gotta luv'em. Nu zitten ze nog reclame dertussen te smijten!! Set om zeep. Enfin, soit, ik hou'em bij, als mensen hem moeten hebben moet ge maar vragen... ma da zal wel ni, tis idd ne rebroadcast :rolleyes:
Tiger777
hij's af... Ma die kewle gasten van topradio hebben de laatste track (above & beyond) vervangen door een kewl reclameblokje over de D2D cars in Sint-amands :nervous:

Dus ja, gene vette he :(
TOR
allez, ik heb dan toch es iets gewonnen..

duoticketje voor AiB!!

big tnx to Hans! :)

Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
duoticketje voor AiB!!


One for you, one for me... nee?
WB present of zo?
;)
TOR
hehe zal nog zien.. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement