|
Vanavond: Armin Van Buuren @ Rotationz (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| toch blijft het zwak :p |
|
|
| Tiger777 |
| en highstream werkt (weer/nog altijd?) niet. dan maar op de traditionele manier he, met veel gekraak en ruis :( |
|
|
| pooley |
ik ook in the mix
<- nerveus |
|
|
| TOR |
w00t Sander Van Doorn - Punked
binnenkort ook Sander live @ Rotationz :eyespop: |
|
|
| Tiger777 |
zo, twee uur opgepakt, staat in WAV op computer.
Ik heb de indruk da het wel maar een uur was :)
Effe beetje knippen. |
|
|
| TOR |
de set was één uur, rebroadcast van ASOT 143
in uur twee is het anthem nog es gepasseerd :crazy: |
|
|
| Tiger777 |
| haaa topradio... gotta luv'em. Nu zitten ze nog reclame dertussen te smijten!! Set om zeep. Enfin, soit, ik hou'em bij, als mensen hem moeten hebben moet ge maar vragen... ma da zal wel ni, tis idd ne rebroadcast :rolleyes: |
|
|
| Tiger777 |
hij's af... Ma die kewle gasten van topradio hebben de laatste track (above & beyond) vervangen door een kewl reclameblokje over de D2D cars in Sint-amands :nervous:
Dus ja, gene vette he :( |
|
|
| TOR |
allez, ik heb dan toch es iets gewonnen..
duoticketje voor AiB!!
big tnx to Hans! :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
duoticketje voor AiB!! |
One for you, one for me... nee?
WB present of zo?
;) |
|
|
| TOR |
| hehe zal nog zien.. :) |
|
|
|
|