|
רנטיסי מת... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TTman |
| quote: | Originally posted by Origin
ישראל לא עושה כלום אם ארה"ב לא מאשרת לה ...ולהגיד תאמת ניראה לי ארה"ב רוצה שישראל תעשה את זה.....חחחח:p
הלוואי שזה היה כזה פשוט ! |
נו ברור,
,למה עד עכשיו לא עשו את זה
כי ארה"ב לא נתנו אישור
עכשיו כשהחמאס נמצא ברשימה של ארה"ב של ארגוני הטרור
אז הם נתנו לישראל לעשות את העבודה |
|
|
| Origin |
| דבר אחד אני לא קולט זה למה בפורום פוליטיקה מוציעים את שרון כטרוריסט....יש למישהוא מוסג ???? |
|
|
| skelz |
פורום פוליטיקה יכול למצוץ לי
פלסטינאי זה פלסטינאי.. אם לא תהרוג אותו הוא יהרוג אותך
:)
אם לא היו מחסלים אותו
לך תדע כמה פיגועים הוא היה מוציא הנבלה הזה
נכון שהייתי רגוע יותר אם היו מחסלים אותו אחרי יום העצמאות
אבל המידע שהמודיעין קיבל זה מידע של אחד לכמה.. והיה שווה לנצל כל הזדמנות
טוב מאוחר יותר מאשר בכלל לא :)
שוב.. כל הכבוד לצה"ל |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Origin
דבר אחד אני לא קולט זה למה בפורום פוליטיקה מוציעים את שרון כטרוריסט....יש למישהוא מוסג ???? |
זה יותר גרוע מזה תקרא טוב שם תראה כמה דברים
רעים אנשים חושבים עלינו
אנחנו מוצאים שם כעם שעושה שואה כאילו
אנחנו נאצים לפחות ...
הדעה העולמית עלינו בקאנטים ... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by YoraY
ערבים = חיות
הם הכבשה השחורה של העולם הזה
קיבינימט שימותו כולם אחד אחד והכל יהיה טוב |
איזה קטע, אחמד בדיוק אמר את אותו הדבר כמעט מצד שני של הגדר.
תגיד, בן כמה אתה? |
|
|
| KosmiK-G8 |
התגובה של אנשים מן העם היא כמעט צפויה...
שמחתי לשמוע דברים חכמים כאן שאלעד אמר..
היו עוד כמה דברים פחות אימפולסיביים
בעקרון המכה שנחתה עלינו היתה שחיסלנו את יאסין
כאן התחילה ונגמרה הטעות
משהחליט לחסל את יאסין החליט לחסל תתקווה של העם הזה לחיות חיים שמתקרבים לנורמליים בטווח הזמן הקרוב
ולצערנו המישהו הזה בנתיים לא יודע גם לבצע את הדרך שלו כמו שצריך
אני יסביר את התאוריה שלי למה החיסולים האחרונים (יאסין ורנטיסי) הם מיותרים
ומי יתן ואני טועה ומשאמר שעכשיו יהיה להם בעיות למצוא מנהיג צודק - לצערי זה פשוט לא ככה
אז ככה
מדינת ישראל ועומדים בראשה עשו טעות גדולה
אם אני הייתי בראש המערכת הייתי משתמש בכלים החשאיים שלי (שב"כ ומוסד) כדי להכנס לתוך השטחים בהם יושבים כיום פלסטינים ומנסה למצוא משתפי פעולה כריזמטיים
אם מתוך ההנהגה ובעיקר מתוך העם
כאשר תנאי הכרחי לאנשים הללו יהיה כריזמה
התפקיד של הפלסטינאים הללו יהיה לפתוח את הקונפליקט הגדול ביותר שיכול להיות בארגון טרור כמו החמאס
קונפליקט שיכול לפרק את החמאס כמו מגדל קלפים
הקונפליקט הוא קונפליקט האינטרס המנהיגותי ככה אני קורא לו...
כל עוד המנהיגים תמיד היו "שולחים" (עוד נגיע לסיבה ששמתי את זה במרכאות) את המחבלים המתאבדים למשימותיהם ואותם תמיד ראו במקום בטוח
מפואר בניגוד מוחלט לעוני הפלסטיני כאשר הם עצמם לא מוכנים למען המטרה שכל כך חשובה להם לסכן ולו ציפורן מידם תמיד ניתן היה לעורר תשאלה כמה באמת הם מוכנים לתת למען המטרה והדרך שהם מובילים בהן את כל פעיליהם
ואני אומר לכם מראש - המנהיגים הפלסטינים הם פחדנים התשובה לשאלה כזאת היתה אחרי מספר חודשים אולי שנה מתבהרת לכלל הרחוב תומך החמאס...
כעת כאשר יש כבר שתי גיבורים מעונים
תמיד יוכלו להתפאר בהקרבה שלהם למען המטרה...(לא שהם עשו משהו אבל תסמכו על ההסברה מספר אחת בעולם כים..כן אל תרימו גבה יש להם תהסברה הכי טובה בעולם כנראה) וכך הלכה ההזדמנות הזאת..
אני לא פוסל לעומת זאת אפשרות שהממשלה אכן ניסתה זאת דרך גופים אלה שהזכרתי ובגלל שפעילותם חשאית אנחנו לעולם לא נדע על זה
אם זה כך ניתן לומר בכובד לב שאני מברך על החיסול..ושוב בכובד לב כי ביצוע טוב של העבודה שהצעתי היה משתלם ללא כל צל של ספק
כעת יקח לפחות קרוב ל10 שנים עד שניתן בכלל יהיה לחשוב שוב על הדרך הזאת - זה להערכתי הזמן שיקח לפלסטינאים פחות או יותר לא לשכוח אלא יותר להדחיק את המאורעות...
ובקשר למרכאות כשדברתי על רנטיסי כ"שולח" המחבלים המתאבדים
רנטיסי לא שולח אף אחד
לא מצייד אף אחד בתחמושת
לא מדבר עם המתאבדים
כמו ששרון לא שלח את יורי הטילים
לא צייד אותם בטילים
ולא דיבר עם אף אחד מהחיילים שביצע את הפעולה
שרון דן בפעולה
בתוצאותיה השלכותיה כדאיותה
אם שרון עשה בסה"כ את הדברים הללו כאשר היה מדובר בנסיון חיסול של אישיות בכירה בחמאס
ברור והגיוני שרנטיסי בפיגוע מן המניין שאמור לצאת לפועל לא נותן יותר מברכת הדרך או אישור
וגם זה לא תמיד...
כ40 התרעות מייצר כיום רק החמאס לבדו בערך ליום
תאמינו לי שהוא לא מפקח על כל אחד ואחד באופן אישי
החמאס בנוי בערך כמו מדינה מבחינת הגופים השלטוניים
אין לי כוח לפרט על זה
אבל מנהיג חמאס בדיוק כמו ההשוואה שעשיתי מול שרון מתעסק רק בדברים הגדולים ובכלליות
ואני חייב להגיב למורן שאמר שנחש כשכורתים לו את הראש כל השאר כבר לא בעיה
מוזרה ההשוואה שלך
היא נכונה ללפני 3000 שנה
כיום ההשוואה הנכונה ביותר תהיה ללטאה שכורתים לה את הזנב...
מה קורה?
גודל לה זנב חדש...
הייתי מגיב לשאר התגובות פה אבל לצערי אנשים החליטו לכתוב כמו ילדים בני 14 שחונכו בחמאס היהודי
אם אתם רוצים לעשות צחוק מהנושא פתחתי מיליון טרדים שכל מטרתם היא צחוק
ויש צחוקיה שכבר התמלאה בעמודים...
ואם אתם רוצים להגיב ברצינות אתם גם מוזמנים...
תוכיחו שיש לכם דעה ותשמיעו אותה
אההה ומשרשם שערבים הם חיות אז
א. ערבים הם חיות אך ורק כי אנחנו מתנהגים אליהם כחיות ותנאי החיים שלהם במקרה הטוב הם כמו של חיות
ב. משקורה לפלסטינאי ערבי תומך באופן עקיף בזכות השיבה - תחשבו על זה |
|
|
| oDrori |
אילן, בלס יו
פשוט פוסט אינטיליגנטי.
מורן באמת יציאה מוזרה מצדך... מה הזה סרט אימה שהורגים את המלכה והחיזרים מתים? |
|
|
| KosmiK-G8 |
תודה תודה ידידי המלומד
:)
מחר אני הולך לבסיס לשבוע...
קשה...
תגיד היה לי תמספר שלך פעם וכבר אין לי...
תביא לי אותו אולי בפי אם..
אני סוגר שבת ומה זה לא בא לי להשאר בבסיס כל השבת... |
|
|
| AnthemFreak |
טוב מאוד שחיסלנו אותו.. ככה זה מראה להם שאנחנו רציניים ובאמת יפחדו עכשיו לעלות מנהיגים חדשים
והם הפחידו אותנו באיומים שלהם עוד שהרגנו את יאסין.. והיה חג שלם
עכשיו עם המון מקומות פוטנציאלים הומי אדם לפיגועים
ולא היה שום פיגוע.. לפחות לא רציני
ואם היה נסיון הצבא סיקל.. ככה שלא צריך לפחד כל כך..
למרות שבאמת הקטע עם יום העצמאות זה די מפחיד
אבל אני מאמין שהצבא והמשטרה יפעילו כל כוח אפשרי
ולגבי תגובות... אני רשום בפורום אמריקאי... ואני יודע ששם הם בעדנו בעיניים עצומות!!.. הם מודעים לכל החרא הזה בדיוק כמונו והם רואים את זה מהצד שלנו
מתאר לעצמי שאירופה לא ככה |
|
|
| MaMaMiA |
סתם לידע כללי...כל פעם שהורגים להם מנהיג...המורל והמצב הכלכלי שלהם נפגע!
יש בוואלה על זה כתבה |
|
|
| luckystrike |
אילן מה שאתה אומר נכון אולי לאגדה
אתה יודע כמה פעמים ניסו למצוא הנהגה חלופית עם
מספיק כוח כדי להשתלט על אירגוני הטרור ???
אפילו על המתנגדים מהרשות היא לא השתלטה ובטח שלא
על אירגון רב-כוח כמו החמאס מה זה השטות הזאת ?
שיטת החיסולים עד כה אכן לא הוכיחה את עצמה עוד מימי
חיסול ה"מהנדס" יחיא עייש אנחנו סובלים מנקמות קשות. (מלבד חיסול יאסין שעוד נראה נקמה) ועכשיו אני יגיד למה אני בעד החיסול בכל זאת.
החיסולים גורמים לאירגון החמאס להפוך מאירגון רב כוח עם גרורות
באזורים שונים וקשרים עם ערבי-ישראל לאירגון מצ'וקמק
שאפילו לא יכול להעביר שיחת טלפון כמו שצריך ובטח שלא מפגשים
של ראשי האירגון וזאת עקב פחד מטורף .
הראשים של החמאס לא נפגשים כבר זמן רב מה שמקשה מאוד על התיכנון והציוות
לאותו פיגוע מתוכנן וגם באירגון הפסיקו לדבר בטלפון\פלאפון בעקבות זאת.
אילן תקרא ותבין שיש גם השפעות טובות לחיסול.
לגבי יאסין לקח המון זמן לחיסולו מאז ששיחררו אותו מהכלא בארץ
רק בגלל שכביכול הוא היה ה"פרה הקדושה" משהוא מקביל לעובדיה שלנו
יענו מנהיג רוחני ודתי ואילן בקטע הזה צדקת לא הוא עצמו חימש את
המתאבדים ואירגן את הפיגוע במו ידיו אבל באיזשהוא מקום הוא היה הסמל שלהם
סמל ההתנגדות לכיבוש. ההתלבטות הייתה רק בגלל הנקמה והתגובות העולמיות
שרצחנו מנהיג דתי ועברנו את הגבול ואני חושב שהתיזמון לחיסול היה
מצויין בגלל כל הפיגועים בחו"ל שהעולם מתחיל טיפה יותר להבין על
חשיבות המלחמה בטרור. וההתמודדות עם הנקמה הייתה טובה כי עוד לא ראינו אחת כזאת.
לגבי מה שעודד אמר בקשר לראש הנחש שאמרתי ומה שאילן אמר לגבי הלטאה אז ככה הדבר היחידי שמנע את חיסול יאסין עד עכשיו היה דיעה עולמית ותגובה כואבת מדי על החיסול אך מאז שחיסלו אותו, את המנהיג הדתי , הפרה הקדושה (ועד כה לא ראינו נקמה והתמודדנו לא רע עם הדיעה עולמית)
מי שכביכול היה סמל אז אין בעיה לחסל את שאר הגוף. אתם יודעים ישר אחרי שיאסין חוסל אני אמרתי שתוך שבוע-שבועיים יחסלו את ראנטיסי זה היה כל כך צפוי הרי אם כבר חיסלנו את יאסין מי זה רנטיסי בכלל בשבילנו?
בייחוד שהוא יותר קיצוני ולא הייתה שום בעיה עם כלום בטח שלא עם הדיעה העולמית שהתמודדה כבר עם חיסולים יותר שנויים במחלוקת.
בכלל בלי קשר לגבי הבעיה של דיעה עולמית בקשר לחיסולים אני חושב שזה לא צריך להיות כזה שיקול גדול - בייחוד לא אם מה שקורה היום בעולם וביחס למה שכל מדינה אחרת הייתה עושה להגן על עצמה אנחנו מאוד מתונים בתגובות שלנו וזה עובדתי אם תשווה למדינות אחרות במצב דומה.
לדעתי שרון ראש ממשלה גרוע, איטי, מושחת מאין כמוהו ודורס את החוק
בכל הזדמנות, אבל אין קשר לזה ולמדיניות החיסולים שהתחיל להנהיג
אותה אהוד ברק בזמנו ואם עושים אותה באופן נכון אני מסכים איתה.
לגבי הערבים כחיות אילן אני מסכים איתך לגמרי יש גם הרבה דברים שאנחנו שוגים בהם והיחס משפיל ותאמין לי הייתי במחסומים ואני יודע וראיתי זוועת ביחס שלנו אליהם והם באמת כמו חיות שם אבל דבר ראשון שילדים ונשים נכות באות להתפוצץ פה לא תמיד יש לחיילים שם ברירה.
דבר שני אנחנו באמת צריכים לתקן את עצמינו בהרבה דברים אבל זה לא נותן לגיטימציה לטרור.
ודבר שלישי והכי חשוב הם חיים כחיות בגלל ההנהגה המושחתת שלהם
וחוסר אירגון כלכלי ברשות - תסתכל על המנהיגים המיליונרים שלהם (ואני לא סתם אומר מיליונרים) ותראה את האנשים שאותם הם אמורים להנהיג איך הם חיים ... השחיתות שם לא תיאמן אז שלא יבואו אלינו בתלונות
עם הקטע הזה. קודם שיבדקו את עצמם המנהיגים מתייחסים לנתינים שלהם כמו לזבל ובייחוד מהפן הכלכלי.
טוב היה לי עוד כמה דברים לציין ואני לא זוכר
אשמח אם מישהוא יגיב ... |
|
|
| s0undw4v3 |
רנתיסי אמר שהוא מעדיף למות מאבאצ'י... אז בא אבאצ'י והגשים לו את המשאלה!
איזה אודי 80 מצ'וקמקת מלאה ערבים עצרה לידי פעם כשחיכיתי לחברים במרכז הכרמל...
ערבי פותח חלון ושואל אותי "איפה זה מוועדון ברבר?"
אני: "מה?"
ערבי: "מווועדון ברבר! ברברררר!"
אני: "אההה פרפר"
ערבי: "נו להההה מועדווון ברברררר"
עשיתי תנועה של לא יודע והלכתי. |
|
|
|
|