return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
רנטיסי מת... (pg. 3)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by s0undw4v3
רנתיסי אמר שהוא מעדיף למות מאבאצ'י... אז בא אבאצ'י והגשים לו את המשאלה!

איזה אודי 80 מצ'וקמקת מלאה ערבים עצרה לידי פעם כשחיכיתי לחברים במרכז הכרמל...
ערבי פותח חלון ושואל אותי "איפה זה מוועדון ברבר?"
אני: "מה?"
ערבי: "מווועדון ברבר! ברברררר!"
אני: "אההה פרפר"
ערבי: "נו להההה מועדווון ברברררר"

עשיתי תנועה של לא יודע והלכתי.

חחחחחחחח
תגובה רלוונטית אה ;)
Flotser
יאסין זאת אולי הייתה שאלה של כדאי לישראל או לא, רנטיסי זה לא שאלה

מזל טוב לכולם
:wtf:
ronsh
אתם לא מבינים דבר אחד
אני שמח יותר מכולכם שהרגו את המזדיין הזה
אבל!!
א ב ל
הערבים הישראלים זאת הסכנה האמיתית
אתם לא יודעים איך הם לוקחים קשה את החיסולים האלה

וזה שבחיסול של יסין היה רק ניסיון של שני בני זונות לפגוע ביהודים
אז יצאנו בנס
ממש ככה...

כי ביום שהם יצאו שוב למלחמה בעם היהודי בתוך המדינה שום דבר לא יעצור אותם
אני גר בגליל ואני סבלתי מהמהומות שהתחילו פה
אנשים שאתה אוכל אצלהם חומוס בשבת זורקים עליך אבנים בזמן נסיעה
שורפים לך את היער שליד הבית

הם מתחממים ובסוף הם יעשו משהו רע
Flotser
quote:
Originally posted by ronsh
הם מתחממים ובסוף הם יעשו משהו רע


שידחפו אצבע

מגעיל אותי איך הערבים נהיים פתאום כאלה שוחרי שלום
אין להם מה להגיד להגנה של הבן-כלב
אז הם ישר אומרים
"זה יגרור עוד אלימות,
ואנחנו נגד רצח ערבים ויהודים"

כל עוד אתם תומכים בבן-כלב
....

לכו דחפו אצבע!!!
:wtf: :wtf: :wtf:
luckystrike
אולי לא עם הסגנון אבל אני מסכים עם הכוונה פלוצר
:)

אני איתך בקטע הזה ...
Flotser
quote:
Originally posted by luckystrike
אולי לא עם הסגנון אבל אני מסכים עם הכוונה פלוצר
:)

אני איתך בקטע הזה ...


חחחחח כן נסחפתי קצת
:p:toothless
Origin
אנשים !!! זה הורג אותי עד כמה אנשים בפורום פוליטיקה לא מבינים עניין..אבל בכל זאת מזינים במוח כאילו הם יודעים מה הם אומרים...
זה מוציא אותי מי דעתי שהם כל כך מפגרים ! ושום דבר שאני יגיד לא ישנה את דעתם ! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
בבבבבבבבבעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Origin
אנשים !!! זה הורג אותי עד כמה אנשים בפורום פוליטיקה לא מבינים עניין..אבל בכל זאת מזינים במוח כאילו הם יודעים מה הם אומרים...
זה מוציא אותי מי דעתי שהם כל כך מפגרים ! ושום דבר שאני יגיד לא ישנה את דעתם ! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
בבבבבבבבבעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע



למה שהם מסבירים לך את הצד שלהם אתה מנסה להבין אותם ?
אתה מנסה לשנות את הדעה שלך ?
לא.
אז אל תצפה שזה יקרה מאחרים...
אתם לא חייבים להסכים, זה מותר לא להסכים :toothless

כל מקרה לא נגדך או משהו..
פשוט תבין שאתה בא בטענות על דעה של מישהו
דעה של מישהו היא פרטית, שלו, והוא לא ממש שואל אותך אם לחשוב ככה או לא..
אז אל תתאמץ יותר מידי על אנשים כאלו...הכי פשוט זה לתת להם לדבר כמה שבא להם...ולא להתייחס
Rising
טווווב.....

לדעתי שני החיסולים היו במקום למה החמאס וכל שאר ארגוני הטרור תמיד ימצאו תירוץ או סיבה לבצע פיגוע בישראל וזה לא משנה איזה פעולה אנחנו נוקטים תמיד תיהיה להם סיבה לנקמה... אם לא היינו מחסלים אותם אז הם היו מתלבשים על איזה צעד ששרון עשה וכו'...
אין מה לעשות בקשר לזה...

לרוב הפלשתינאים יש מטרה אחת והיא לשלוח את כל היהודים לים... ומדינת ישראל תחדל מלהתקיים.... אוקיי זה נראה עדיין רחוק מכך שהמבצ יתקיים אבל לאט לאט זה מה שקורה לנו..
בעוד 5 שנים בערך... האכלוסייה הערבית בישראל תיהיה רוב .. ושיש רוב מספרי זה תמיד לא טוב... וגם ההצבעות בשיטות דמוקרטיות יתחילו לשנות את הקו שלהם בגלל שהם יגיעו מרוב ערבי כמובן.. ולאט לאט יכנסו יותר מפלגות ערביות לממשלה .. והדבר יוביל לחקיקת חוקים ובקיצור הטיית המשטר לכיוןן האינטרסים של הערבים...
חוץ מזה... בכל הסכם זה תמיד הצד שלנו הישראלים שמוותר יותר... ומעניין שאחרי כל הסכם תמיד יבוא עוד אחד ועוד אחד... ואין ליזה סוף והם תמיד רוצים יותר ויותר ולא מספיק להם.. כי כמו שאמרתי מקודם המטרה שלהם היא להשאר פה לבד ללא יהודים.. ואנחנו לא רואים את זה כי הם עושים את זה לאט לאט...בתקופות שונות.. כל הסכם וכל וויתור מהצד שלנו ככה שקשה לשים לב לזה.

edit:

עוד לא קראתי את הטרד בפורום פוליטיקה.. אבל לא צריך להגיב אם אין לכם מספיק הבנה בנושא... כי מה שיוצא זה שאתם יוצאים מפגרים ליד כל הגויים ואז הדעה שלהם מתחזקת .. ברגע שאתם לא יודעים איך לנמק את ההסברים שלכם..

עודד יכול לדבר שם ..
Rising
הספקתי להגיב שם

http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=6

oDrori
quote:
Originally posted by Rising
עודד יכול לדבר שם ..

כבוד לי

הרבה זמן לא שפכתי את הג'ורה שלי בפורום פוליטיקה באמת... אולי זה הזמן להכנס לעניינים... חוצמזה, אל חשש יופיוס ואיזי (שכחתי את השמות שלהם כבר) עושים שם אחלה עבודה.
luckystrike
עודד אני אשמח אם תתיחס לתגובה שלי .

ואורן זה לא כל כך נכון הם לא יהיו רוב בשטחי הארץ עוד 5 שנים
אחרי הרצאה של פרופסור לדמוגרפיה אני יכול להגיד לך שגם זה בולשיט וגם
הקטע של החרדים שיתרבו זה ממש לא הולך לקרות בזמן הקרוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement