|
I'm back!
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
PC was kapot:whip:
Is nu gemaakt:D
Oh ja, somebody: hub adressen kwijt, graag adressen van Oldo's en EMC aub |
|
|
| TOR |
schitterend
WELCOME BACK mate!! |
|
|
| Pumaz |
Hey Kev, ik heb gisteren nog aan je gedacht (uw remix van alone in the dark staat op mijn ipod daarmee)
It feels ing good to be back! |
|
|
| TOR |
kan ik mij voorstellen!!
je zult zien dat de BeTA-groep iets groter is geworden :) |
|
|
| Pumaz |
| Euhm, hoeveel? Massa's mensen op mijn msn mij toegevoegd, en ik stond naar da scherm te kijken van : who the ? anyway, hubadressen? pm me of zo, i dunno... |
|
|
| Wildfir3 |
wb!
/me is fusion die van nickname is veranderd (en die NOG knapper is geworden ondertussen) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
/me is fusion die van nickname is veranderd (en die NOG knapper is geworden ondertussen) |
Hebben de maden nu al uuw gezicht afgeknabbeld?
;) |
|
|
| CygnusX |

Welkom terug Pumaz, we hebben u gemist! :D
PS: Pm met hub-adressen gestuurd ;) |
|
|
| Gladius |
ahhhhhhh eindelijk de pumaz terug!!
welcome back m8!!
ik ben natuurlijk dezelfde gebleven eh =>
ps: cygnus, kan je me die hub-adressen ook es sturen aub |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
ps: cygnus, kan je me die hub-adressen ook es sturen aub |
Als je dan toch bezig bent Cygnus, kan je die ook ineens naar mij doorsturen? :) |
|
|
| SilentEagle |
| Welcome back, living legend die ik (nog) niet ken. :p |
|
|
|
|