|
האקדמיה לצחוק
|
View this Thread in Original format
| yaman |
| לדעתי צחי יינצח למרות שנוסבאום תותח |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yaman
לדעתי צחי יינצח למרות שנוסבאום תותח |
אורבך נתן הופעה יותר טובה מנוסבאום בשישי האחרון אבל
בכללי נוסבאום באמת יותר טוב . גם הראשון היה טוב ברח לי השם שלו.
בכל מקרה או צחי או יוסי וטיראן ינצחו ...
דרך אגב יותר מחצי מהמתמודדים ממש לא מצחיקים .
בערב חובבים בקאמל יותר מצחיק ...
(מי שהיה בערב חובבים יודע איזה שואה זה) ... |
|
|
| KrazyDJs |
חברה שלי שמה ברקע בטלויזיה את התוכנית
הצצנו מידי פעם..
אני זוכר שהיה את יוסי וטירן התחילו לשיר בטורקית אני חושב..
והיו כמה קטעים מצחיקים שאני לא ממש זוכר... |
|
|
| skelz |
יוסי וטיראן הולכים טוב ביחד
אבל צחי חונק אותי.. הוא גם חביב הקהל
(כאילו שזה לא שקוף.. חח)
פשוט אוהבים את הבחור.. ולפי דעתי יש לו את זה
כמו שמורן אמר.. או צחי או יוסי וטיראן
אני מקווה מאוד שצחי יקח :) |
|
|
| Sm0keMachine |
ראסמי זה פשוט מוזר..
יש כל כך הרבה אנשים מצחיקים בארץ שלנו ולקחו לתוכנית הזאת אנשים בכלל לא מצחיקים, אין אף אחד שהוא ממש תותח חוץ מצחי...ואולי שלישיית דופה
בכלל כל הבנות ממש ממש לא מצחיקות (במיוחד השמנה ההיא שהעיפו בשלבים הראשונים של התוכנית :) ) |
|
|
| Eitan E |
לפי דעתי כמו לדעת כולם צחי יזכה אבל יוסי הכי מוכשר שם וטירן סתם ילד שכונת מצוקה עם אופי מעפן
עם פרצוף כזה
:eyes: |
|
|
| oDrori |
צחי ייקח לצערי, אנחנו מדינה עממית
:p
הוא בסיידר אבל מבחינתי אם כבר הומור מהשכונות אז יוסי וטירן... הם באמת מצחיקים. גם שלישיית דופה לא רעים ונוסבאום מביא יציאות מדי פעם.
העדפתי עליו את אורבך ואת נחמן |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Eitan E
לפי דעתי כמו לדעת כולם צחי יזכה אבל יוסי הכי מוכשר שם וטירן סתם ילד שכונת מצוקה עם אופי מעפן
עם פרצוף כזה
:eyes: |
באמת יש לו פרצוף כזה חחחחחחח
ועודד נחמן פשוט לא מצחיק !!!
איך העדפת אותו ?!?!?!????
הוא גרוע בא לי לבכות שאני רואה אותו ....
אורבך ממש הפתיע בשישי האחרון עם הופעה מעולה ... |
|
|
| Shahar |
צחי ראסמי מלך אני אוהב אותו אחוש ויש מצב הוא לוקח
נוסבאום באמת תותח והכי אהבתי תקטע עם החיות שעשו על טלי ופורמן
אבל אישית אני הכי רוצה את צחי אני חולה עליו
סוףסוף נפטרנו מנחמן ההומו הזה הוא ראסמי בא לשם בשביל להשפיל תצמו אנלא מבין איך הוא לא שלח אסמס לאחרים כדי שינצחו אותו והוא יעוף |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ב
אורבך ממש הפתיע בשישי האחרון עם הופעה מעולה ... |
ראסמי !!
שקראו לו לבמה אמרתי " מה מעלים את הדוס המעפן הזה " אבל בסופו של דבר הוא הפתיע
:wtf: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אורבך ממש הפתיע בשישי האחרון עם הופעה מעולה ... |
לא הכי עקבתי אחרי התוכנית....
אבל באמת יום שישי הזה הוא נתן הופעה ממש טובה,
אבל את מי שעלה אחריו כבר לא הספקתי לראות....
העם רוצה כוכב נולד 2!!! :wtf:
תחזירו את ניסו!! :crazy: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Flotser
לא הכי עקבתי אחרי התוכנית....
אבל באמת יום שישי הזה הוא נתן הופעה ממש טובה,
אבל את מי שעלה אחריו כבר לא הספקתי לראות....
העם רוצה כוכב נולד 2!!! :wtf:
תחזירו את ניסו!! :crazy: |
אחריו היה נונסבאום עם הופעה בינונית מינוס והוא גם היה לחוץ
לאללה מה שלא מתאים לו כל כך ...
לא משנה בכל מקרה בניקוד באולפן אורבך ניצח והיה אמור
לחזור אבל בניקוד הכולל עם האסאמאסים של כל השבוע והכל
בחרו את נוסבאום...
בכללי נראה לי נוסבאום באמת יותר טוב ...
ואיך אלוהים נחמן השבי הזה נשאר כל כך הרבה ?
שערוריה |
|
|
|
|